euhm... ik val zowiezo niet op vrouwen.
dus of ze nou de helige maagd maria is of de grootste slet is die er op deze aardkloot rondloopt, ik zou er gwn niet op vallen....
PS
ja sorry, ik ben heel flauw, maar dat komt doordat ik me heel erg verveel
Ze is eerlijk , beter iemand die eerlijk is dan 1 die zich voordoet alsof ze maagd is terwijl ze zich pas dicht heeft genaaid. Kortom ik denk zo verleden tijd is en moet verleden tijd blijven. Dat zij een domme fout heeft gemaakt tjah iedereen maakt fouten op zijn manier. Vergeven moet kunnen niemand is beter dan een ander. Als ik om haar geef en van haar hou zal niemand mij ergens voor kunnen tegen houden.
veel marokkaanse-"mannen" hebben een irreëel beeld voor ogen, over hoe de marokkaanse vrouw dient te zijn. Het frustreerd ze als hun hoop de grond in word geboord. dus tja.
tis niet anders dan maar de beste van de slechte vrouwen.
huisje, boompje, beestje enzo.
daar word vaak niet eens zo moeilijk over gedaan hoor.
shockerend hoe makkelijk mensen de rol van geheime minnaar/minnares nemen...
haha jah idd maar dat komt omdat veel marokkaanen gewoon niet goed met relaties weten om te gaan want zodra de spanning en de uitdaging der van is gaan ze opzoek naar een nieuw puzzel.