1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    12
    03-10-2001

    Angry Marokkaanse meiden op het rechte pad houden door hen af te ranselen.

    Soms zie ik van die Marokkaanse jongens (dus niet allemaal) over straat lopen alsof de wereld van hen is. Ze permitteren zich echt alles. Ik heb daar persoonlijk helemaal geen problemen mee "zolang ze mij maar met rust laten" . Er is echter wel één ding dat ik niet begrijp. Je hebt van die jongens die zich permitteren om Marokkaanse meisjes in elkaar te slaan. Ze hebben daar natuurlijk een reden voor. Als je hen vraagt waarom ze zoiets doen dan antwoorden ze: dat meisje is een slecht voorbeeld voor de andere meisjes, ze rookt, gaat uit ,....
    Bovendien vinden ze dat ze juist handelen, o ja, want ze handelen in naam van de Islam.
    Mijn vraag is nu of dit wel degelijk kan.

  2. #2
    crazy sexy cool

    Reacties
    1.746
    26-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hahahahahahah die is goed

    laterz
    what goes around, comes around

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Ik vraag me af of jongens die ook een slecht voorbeeld zijn
    voor de anderen ook in mekaar worden geslaan door andere
    jongens of door "meisjes"...

    Slaan helpt zeker niet, praten wel.
    Die jongens hebben losse handen.
    Met praten kan je meer bereiken dan met slaan.

    Star*

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Huh emshoom? what did I do wrong?



    Star*

  5. #5
    2 users.

    Reacties
    1.198
    12-07-2001

    ik dacht dat als de man zelf islamitisch is en zichzelf opuntje precies aan de regels houd dat die dan recht heeft om de vrouw te slaan als zij iets doet wat haram is???? maar ALLAH WA3LEM heb het alleen maar gehoord...

    maar dat ze niets voor niets slaan en ze houden zichzelf ook niet aan alle regels dan heb ik zoiets van EEN BETER MILIEU BEGINT BIJ JEZELF!

    maar ieder voor zich....

    M3a Salama Zakora

  6. #6
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    Een vrouw slaan is het laagste wat je kan doen als man. Een vrouw is fysiek veel zwakker als een man en kan geen tegenstand bieden. Geweld komt voort uit onmacht, ik zou van mijn leven geen vrouw kunnen slaan. Ik kots van die mensen die dat wel doen..
    Kennis is nog geen wijsheid.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Heb je mooi gezegd Roy....Spijtig dat niet alle mannen daar zo over denken..
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    26
    06-02-2002

    Stuur je broer op ze af dat helpt altijd (tenminste bij mij wel)

    Groetjes nadiyah

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Dit is echt de grootste onzin die ik in mijn hele leven heb gehoord!!!

    Welke debiel haalt het in zijn hoofd om een meisje in elkaar te rammen omdat ze rookt?????

    Laat ze eerst checken wat hun eigen zusjes doen!!!(dan piepen ze wel anders)
    NIZNO ED POTS!!!

  10. #10
    Medicine Woman

    Reacties
    664
    20-01-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Marokkaanse meiden op het rechte pad houden door hen af te ranselen.

    Origineel gepost door Assia
    Soms zie ik van die Marokkaanse jongens (dus niet allemaal) over straat lopen alsof de wereld van hen is. Ze permitteren zich echt alles. Ik heb daar persoonlijk helemaal geen problemen mee "zolang ze mij maar met rust laten" . Er is echter wel één ding dat ik niet begrijp. Je hebt van die jongens die zich permitteren om Marokkaanse meisjes in elkaar te slaan. Ze hebben daar natuurlijk een reden voor. Als je hen vraagt waarom ze zoiets doen dan antwoorden ze: dat meisje is een slecht voorbeeld voor de andere meisjes, ze rookt, gaat uit ,....
    Bovendien vinden ze dat ze juist handelen, o ja, want ze handelen in naam van de Islam.
    Mijn vraag is nu of dit wel degelijk kan.
    Handelen in naam van de Islam?
    Welk deel van de Islam dan wel?
    Zover ik kennis heb staat er nergens dat je een meisje mag slaan als ze iets verkeerd doet. Wel mag je haar (geldt trouwens ook voor hem) het goede pad wijzen, zoals een goed Islamiet hoort te doen.

    Tja, sommigen kunnen het altijd weer zo draaien zodat het hen goed uitkomt omdat ze losse handjes hebben.

    Dergelijke jongens lust ik rauw.

    Estée.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Mijn broer heeft mij nog nooit aangeraakt laat staan een ander!!

    Maar mocht dat ooit het geval zijn, dan heeft diegen echt wel een hele GROTE probleem later!

    Maar ja ik rook niet, ga niet uit, drink niet etc. dussssss mij kan het haast niet overkomen
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  12. #12
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Re: Marokkaanse meiden op het rechte pad houden door hen af te ranselen.

    Origineel gepost door Assia
    Soms zie ik van die Marokkaanse jongens (dus niet allemaal) over straat lopen alsof de wereld van hen is. Ze permitteren zich echt alles. Ik heb daar persoonlijk helemaal geen problemen mee "zolang ze mij maar met rust laten" . Er is echter wel één ding dat ik niet begrijp. Je hebt van die jongens die zich permitteren om Marokkaanse meisjes in elkaar te slaan. Ze hebben daar natuurlijk een reden voor. Als je hen vraagt waarom ze zoiets doen dan antwoorden ze: dat meisje is een slecht voorbeeld voor de andere meisjes, ze rookt, gaat uit ,....
    Bovendien vinden ze dat ze juist handelen, o ja, want ze handelen in naam van de Islam.
    Mijn vraag is nu of dit wel degelijk kan.
    De jongens die die meiden slaan, zijn vaak gasten die zelf van alles flikken. Een moslim ranselt geen vrouw af. Hij heeft daar het recht niet toe. Alleen een man mag zijn echtgenote een tik geven, maar alleen in uitzonderlijke gevallen (dat is dus wat anders dan afranselen).

    Je kunt beter het goede voorbeeld geven en op ze inpraten. Daar heb je meer resultaat mee dan wanneer je ze slaat. Dan bereik je het tegenovergestelde.