1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    651
    14-10-2002

    wie kan mijn helpen?

    hallo ik ben zahia ik heb een vraag wie kan mijn helpen uitleggen hoe je moet bidden als mijn ouders mijn dat uitleggen snap ik het niet. alvast bedankt voor hulp

    afz zahia
    Tante van een stoere jongetje.....

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    30
    12-11-2002

    Hey Zahia
    Ik wil je wel helpen het is heel simpel, maar moeilijk uit te leggen via de computer, als het anders kan dan doe ik het graag ik bedoel ik help daarbij mensen om te bidden weet je hoe god dat wardeerd.

    -x-je Menel

  3. #3
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Probeer dit:
    http://www.islam.com/salat/salatfinal.html

    als je nog vragen hebt, stelt ze gerust.
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    108
    17-06-2002

    heeeeeeeeeeee meid, moeilijk uit te leggen op computer je moet in ieder geval soerat el fatiha kennen en weten wanneer je moet bidden. (7isa) Verder kun je beter uit zon boekje leren met behulp van foto's maar komt wel goed!
    "Ik Kwam in een tijd die niet de mijne was, er zal na mij een generatie komen die mijn theorieën begrijpen en uitvoeren" Mohamed ben Abdelkrim Al-Khattabi(1882 - 6 februari 1963)

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    863
    23-09-2001

    Salaam

    Er bestaat een heel goed boekje er hoort ook een bandje bij het noemt
    "Het gebed" kan je kopen in een islamitische boekenwinkel.

    Veel suc6 en groetjes
    Net als de Marokkaanse vlag rood is mijn bloed en groen zijn mijn aders!!!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.538
    30-10-2002

    Ik heb heel veel geleerd van een boekje dat het het gebed. ik had het een paar jaar terug van mijn vader gehad! er staat een duidelijke uitleg over het bidden in en nog wat intresanten onderwerpen zoals de geboorte van het kind ramadan enz enz. ik weet alleen niet waar het verkrijg paar is! misshcien bij een islamitische boekhandel! veel suc6
    F*ck Friends I Need A Real Hommie How Know's Me!!


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    70
    17-07-2001

    Salaamu alaikum wa rahmatullah,

    Voor het gebed zie:

    www.al-islaam.com

    staat keurig en nauwkeurig uitgelegd welke handelingen verricht moeten worden.

    Wa salaam
    "Herinner je dat hulp met geduld komt, er is voorspoed na tegenspoed en ongemak wordt gevolgd door gemak."

    "Iedere dienaar is een zondaar maar de beste dienaar is diegene die van zijn fouten en begane zonden leert en oprecht berouw toont aan Allah."

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Heeeeeeey thanx voor die site!!!

    Ik heb er ook veel aan denk ik

    ** SouSou **

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    651
    14-10-2002

    allemaal bedankt voor jullie reacties ik ben al bezig met sourat leren uit een boekje en ik hoop inscharallah kan ik binekort bidden
    Tante van een stoere jongetje.....

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-06-2002

    ik ga je helpen zahia
    want je weet waar je me kunt vinden

    oke
    xxxxxx
    fatima
    Wat je geeft en wat je ontvangt zijn spiegelbeelden van elkaar