+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 23
    06-06-07 - Getrouwd

Reacties
    574
    04-07-2004

Afspraak discriminatiebureau

Hoi dames,

heb binnekort een afspraak bij een discriminatiebureau, omdat ik mijn hoofddoek niet mag ophouden. Alleen heb ik nu een afspraak gemaakt onder werktijd, en weet ik neit wat ik tegen mijn baas en collega moet zeggen, zodat ik naar die afspraak kan. Huisarts ben ik pas geweest en de tandarts ook, weten jullie misschien nog iets. Als ik zeg dat ik naar het ziekenhuis ga, dan vragen ze me achteraf wat ik had. help me!

Groetjesss

MVC Lid

Reacties
    1.452
    16-10-2008

Assalaam alaykum,

- Je kunt jezelf afmelden; je voelt je niet goed (?)
    - Doe alsof je doorgelekt bent en dat je dringend naar huis moet

Maar je kunt deze tips eigenlijk niet uitvoeren want dan lieg je eigenlijk... Waarom kun je het gewoon niet zeggen?

06-06-07 - Getrouwd

Reacties
    574
    04-07-2004

Natuurlijk wil ikniet liegen, alleen ben ik bang, wat als er een rechtzaak komt, bijv.

06-06-07 - Getrouwd

Reacties
    574
    04-07-2004

En natuurlijk de enige voor wie ik bij hoor te zijn is Allah swt

MVC Lid

Reacties
    1.452
    16-10-2008

Is dit gebeurd op je werk? Zo ja, draag je nu geen hoofddoek?

Laat die rechtzaak maar komen, want dit is pure discriminatie!

06-06-07 - Getrouwd

Reacties
    574
    04-07-2004

Ja op het werk, mag ik geen hoofddoek dragen. Zodra ik binnen kom, moet het af. Ben zo dom geweest, in het begin.

MVC Lid

Reacties
    1.452
    16-10-2008

Citaat Geplaatst door Zorgeloosje Bekijk reactie
    Ja op het werk, mag ik geen hoofddoek dragen. Zodra ik binnen kom, moet het af. Ben zo dom geweest, in het begin.

Dat je daar nog wilt werken! Ik kan hier zó boos om worden! Trek nooit je hoofddoek uit in geen elk geval en al helemaal niet voor die kuffaar!

Ga daar weg en Allah brengt inshaa Allaah hier iets beters voor in de plaats waar je wél je hoofddoek op mag.

Bah, kotsmisselijk word je ervan. Ik snap dat je nu spijt hebt...... wil je daar nog werken of niet?

MVC Lid

Reacties
    1.452
    16-10-2008

Ik voel hierdoor rot joh... Dit wil ik je ook meegeven; versterker je Imaan en zet Allah en Zijn geloof op nummer 1. Doch letterlijk nmr. 1, noch werk, noch studie e.d. gaat voor. Alles wat in strijd is met de Islam daarvoor dien je afkeer te hebben in je hart.

Moge Allah je bijstaan en afkeer planten in jouw hart tegen het slechte!

mon bled

Reacties
    2.293
    15-03-2008

Maar stel er komt een rechtzaak van, dan wordt de werksituatie toch heel onaangenaam.
    Velen gaan dan afgunst tonen omdat je het bedrijf dan een slechte naam hebt gegeven.
    Ik zeg niet dat je het gewoon moet aanvaarden, maar pas gewoon op

06-06-07 - Getrouwd

Reacties
    574
    04-07-2004

Dank jullie wel! Ik wordt er ook echt knettergek van, ben er zelfs depressief van geworden. Ik wil ook zo graag weg, maar ik kan het nog niet, ben niet sterk genoeg. Ik ga er sowieso deze week over praten. :'(

Dienares van Allah

Reacties
    488
    30-04-2006

Mag ik vragen wat voor werk je doet?

Sabr in zowel goede als slechte tijden..

.ﷲﷲﷲﷲ♥.

..Gelieve geen PM's van broeders

06-06-07 - Getrouwd

Reacties
    574
    04-07-2004

Junior Officemanager, Receptie/secretaresse/gastvrouw/telefoniste. Zeg maar ondersteuning voor het hele bedrijf.

MVC Lid

Reacties
    266
    18-09-2008

Als receptiemedewerker en gastvrouw begrijp ik eerlijk gezegd hun wens voor geen hoofddoek. Kledingvoorschriften zijn doorgaans normaal voor dat soort werkzaamheden. En je gaf aan dat ze het meteen in het begin aangaven. Jammer dat je toen niet aangaf daar niet gedient van te zijn. Maar in iedergeval veel succes met alles!!!

06-06-07 - Getrouwd

Reacties
    574
    04-07-2004

Ik heb tijdens mijn sollicitatiegesprek nog gevraagd naar kledingvoorschriften, zij hebben toendertijd niet aangegeven dat het niet kon. Maar inshallh kom alles goed. Nog bedankt voor de reacties.

Zorgeloosje

MVC Lid

Reacties
    93
    28-07-2008

Eerlijkheid duurt het langst, dus gewoon eerlijk zeggen waar je naartoe gaat.

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport