+ Reageer
1 tot 6 van 6
    MVC Lid

Reacties
    233
    22-06-2008

dames en heren luiers

dames en heren wie kan me vertelen waar ik goedkope vrouwen luiers kan kopen of bestellen en mensen niet doordenken is niet voor mij maar van een vriendin de schoonvader die is meskien verlamd nu gaat ze op vakantie en wel ze die meenemen want in marokko zijn ze best duur graag serieuse reactie en het liefst hier in amsterdam en thuiszorg hebben we gebropeerd zijn ook duur wie kan ons helpen

Umm Safiyyah.

Reacties
    33.210
    04-11-2006

Je kan Tena Lady proberen. Ik weet alleen de prijs niet. Voor de rest kon ik niet echt wat vinden.

http://www.tena.nl/Mantelzorg/Produc...ment/Post.aspx

Ayaat al Qursi.
    Allahoe laa ilaha illa hoewa l-hayyoe l-qayyoem, laa ta’goedhoehoe sinatoe wa laa nawm, lahoe maa fie s-samaawaati wa maa fie l-ard, man dhaalladhie yashfa3oe 3indahoe illa bi-idhnih, ya3lamoe maa bayna aydiehim wa maa galfahoem, wa laa yuh’ietoena bishay-im min 3ilmihi illa bimaa shaa’, wa si3a koersiyyoehoe s-samaawaati wa l-ard, wa laa yaoedoehoe hifdhoehoemaa wa hoewa l-3aliyyoe l-3adheem.

MVC Lid

Reacties
    233
    22-06-2008

oke bedankt

MVC Lid

Reacties
    1.696
    25-11-2002

Waarom koop je ze niet gewoon zelf in Marokko. Daar is het voor die mensen duur maar voor jou toch niet. In Nederland ben je uiteindelijk gewoon duurder uit dan dat je ze daar koopt.
    gEwE-crEw

MVC Lid

Reacties
    233
    22-06-2008

nee want ze zijn erg duur en weinig in hier heb je en zit veel in ze kosten 15euro en zit maar 20 in

MVC Lid

Reacties
    148
    30-01-2007

Ik weet dat je ze in belgie gewoon kan kopen in de apotheek, niet overal maar in de meeste wel.
    “Allah de Almachtige zegt: “O Zoon van Adam, zo lang je Mij aanroept en Mij vraagt, zal Ik je vergeven voor wat je gedaan hebt, en Ik zal er geen bezwaar tegen hebben. O zoon van Adam, al reiken je zonden tot de wolken in de lucht, als je Mij om vergeving vraagt, zal Ik je vergeven. O zoon van Adam, als je tot Mij komt met zonden bijna zo groot als de aarde en je komt tot Mij zonder deelgenoten aan Mij toe te schrijven, dan zou Ik je vergeving schenken bijna zo groot als dat (de aarde).”

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport