| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | Stelling: Een rot huwelijk door eigen schuld ... 27-06-2009, 16:19 | #1 |  | | Sweet Sorrow Exodus is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 19-05-2009 Locatie: Daar waar jou verlangens het grootst zijn Reacties: 499 MVC Premium Credits: 5 | Stelling: Een rot huwelijk door eigen schuld ... Stel .. een jongeman van 24 jaar oud is dol verliefd op een meisje. Hij houd zielsveel van der en ziet alleen met haar een toekomst.
In de eerste instantie is het geweldig om zoiets te mogen aanschouwen.
Dat zie je gewoon niet vaak, zeg nou zelf ... maar stel nou ..
Iets gaat niet goed. En ze gaan uit elkaar? Hij word gek en zoek aandacht elders ..
Op een gegeven maakt hij een fout en ontmaagd een meisje ..
Troosteloos word deze jongen gewoon, want nou zit hij aan der vast!
En jah hoor .. hij zal haar moeten trouwen of anders komt ze aan zijn deur jammeren
Nog nooit is dit hem overkomen ..
Zijn familie naam staat op het spel .. dus hij doet wat "eerbaar" is.
In deze situatie blijft hij maar aan zijn grote liefde denken ...
Je zou zeggen fuckit, tis zijn eigen schuld .. maar we ruiken allemaal een scheiding aankomen!
Na een maand trouwen .. went hij aan haar .. maar toch, het klopt niet echt ..
Jong en lief als zijn kers verse bruid is .. hij blijft maar denken aan zijn grote liefde.
Uiteindelijk krijgtie een telefoontje, het is zijn grote liefde ..
Leeg voelt hij zich nu
Lager dan dit hij niet zinken denkt hij nu
In plaats van geduld te tonen .. en te strijden voor haar ..
Eindigde hij met iemand van wie hij niet hield ...
Treurig .. | __________________________ | | | 27-06-2009, 16:21 | #2 |  | | Hup Holland Hup. Marokkaantje001 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2008 Locatie: Desire, ask, believe, receive. Credits: 0 | Shit happens.  | __________________________ People drain me, even the closest of friends, and I find loneliness to be the best state in the union to live in.
| | | 27-06-2009, 16:21 | #3 |  | | Sweet Sorrow Exodus is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 19-05-2009 Locatie: Daar waar jou verlangens het grootst zijn Reacties: 499 MVC Premium Credits: 5 | Kijken of mensen intelligent zijn op dit forum .. | __________________________ | | | 27-06-2009, 16:22 | #4 |  | | Sweet Sorrow Exodus is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 19-05-2009 Locatie: Daar waar jou verlangens het grootst zijn Reacties: 499 MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Marokkaantje001 Shit happens.  |
Inderdaad .. maar mijn stukje heeft een geheime boodschap .. | __________________________ | | | 27-06-2009, 16:22 | #5 |  | | Ik ben momo Momo_F is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 01-02-2006 Locatie: De leukste stad van Nederland...Amsterdam Credits: 0 | heftig maar het is inderdaad zijn eigen schuld.
Liefde opzich lijkt een makkelijk concept maar mensen maken het zichzelf moeilijk.
Trots is goed,maar niet wanneer het je breekt. | __________________________ . | | | 27-06-2009, 16:26 | #6 |  | | Sweet Sorrow Exodus is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 19-05-2009 Locatie: Daar waar jou verlangens het grootst zijn Reacties: 499 MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Morraya heftig maar het is inderdaad zijn eigen schuld.
Liefde opzich lijkt een makkelijk concept maar mensen maken het zichzelf moeilijk.
Trots is goed,maar niet wanneer het je breekt. |
Precies .. trots is wat ons kilt. Soms is de persoon belangrijker, en moet je je trots dus ff inslikken en zeggen dat je van der houd. | __________________________ | | | 27-06-2009, 16:31 | #7 |  | | MVC Lid NadorinoCrysis is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 20-10-2008 Reacties: 1.221  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Exodus Kijken of mensen intelligent zijn op dit forum .. | Sorry, mijn hersencellen zijn voor de grootste deel uitgestorven
omdat ik niet wist wanneer en hoe ik moest ademen.
Maar lijkt me erge situatie. | | | 27-06-2009, 16:31 | #8 |  | | Hup Holland Hup. Marokkaantje001 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2008 Locatie: Desire, ask, believe, receive. Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Exodus Inderdaad .. maar mijn stukje heeft een geheime boodschap .. | Nou? | __________________________ People drain me, even the closest of friends, and I find loneliness to be the best state in the union to live in.
| | | 27-06-2009, 16:32 | #9 |  | | Sweet Sorrow Exodus is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 19-05-2009 Locatie: Daar waar jou verlangens het grootst zijn Reacties: 499 MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door NadorinoCrysis Sorry, mijn hersencellen zijn voor de grootste deel uitgestorven
omdat ik niet wist wanneer en hoe ik moest ademen.
Maar lijkt me erge situatie. |
 A living hel!
Maar ik ga het alvast verklappen .. check het stukje nogmaals .. | __________________________ | | | 27-06-2009, 16:34 | #10 |  | | MVC Lid NadorinoCrysis is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 20-10-2008 Reacties: 1.221  Credits: 0 | Ze wil hem terug? | | | 27-06-2009, 16:34 | #11 |  | | Sweet Sorrow Exodus is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 19-05-2009 Locatie: Daar waar jou verlangens het grootst zijn Reacties: 499 MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Marokkaantje001 Nou? |
Try reading it again .. | __________________________ | | | 27-06-2009, 16:34 | #12 |  | | Sweet Sorrow Exodus is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 19-05-2009 Locatie: Daar waar jou verlangens het grootst zijn Reacties: 499 MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door NadorinoCrysis Ze wil hem terug? |
nog 1x | __________________________ | | | 27-06-2009, 16:35 | #13 |  | | Hup Holland Hup. Marokkaantje001 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2008 Locatie: Desire, ask, believe, receive. Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Exodus Try reading it again .. | Heb ik al gedaan. 
Dus.. Vertel.. | __________________________ People drain me, even the closest of friends, and I find loneliness to be the best state in the union to live in.
| | | 27-06-2009, 16:35 | #14 |  | | Hup Holland Hup. Marokkaantje001 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2008 Locatie: Desire, ask, believe, receive. Credits: 0 | Sukkel  | __________________________ People drain me, even the closest of friends, and I find loneliness to be the best state in the union to live in.
| | | 27-06-2009, 16:35 | #15 |  | | Sweet Sorrow Exodus is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 19-05-2009 Locatie: Daar waar jou verlangens het grootst zijn Reacties: 499 MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Marokkaantje001 Heb ik al gedaan. 
Dus.. Vertel.. |
weet je het zeker? .. ik betwijfel et .. | __________________________ | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 09:49. | |