1. #1
    taqer3esht*

    Reacties
    37
    19-01-2009

    Auto kopen zonder APK, verstandig?

    Hallo allemaal,

    Ik heb een leuk autootje gevonden. De APK van deze auto is 2 maanden verlopen.

    Er is mij verteld dat het niet verstandig is om een auto te kopen zonder APK, dit omdat er een kans is dat er veel aan moet gebeuren.

    Moet je daar echt rekening mee houden?

  2. #2
    Aith-Wayagher

    Reacties
    852
    06-04-2008

    Ja beter wel.

    Om welke auto gaat het en hoe duur wil je hem kopen?
    Ya Rabb, U bent degene die mij doet leven, U bent degene die alles mogelijk maakt. Ya rabb, leid ons tot siraat el mustaqim en maak van ons echte gelovigen Inschallah...

    Ya Rabb, U bent degene van wie ik hou...

  3. #3
    Ourzazate!

    Reacties
    1.713
    16-06-2007

    Ga met iemand mee die veel van apk weet dan kan hij kijken wat er aangedaan moet worden.
    Free PALESTINA

  4. #4
    taqer3esht*

    Reacties
    37
    19-01-2009

    Citaat Geplaatst door __Tazourakht__ Bekijk reactie
    Ja beter wel.

    Om welke auto gaat het en hoe duur wil je hem kopen?
    renault clio voor 1700

  5. #5
    taqer3esht*

    Reacties
    37
    19-01-2009

    Citaat Geplaatst door Falastine Bekijk reactie
    Ga met iemand mee die veel van apk weet dan kan hij kijken wat er aangedaan moet worden.
    Ja daar zit wat in... Mijn vader weet wel het één en ander. Ik ga gewoon een afspraak maken dan zie ik vanzelf wel hoe of wat!

    Als ik maar niet de verkeerde beslissing maak en nog 100en neerleggen. Daar zit ik niet op te wachten.

  6. #6
    Aith-Wayagher

    Reacties
    852
    06-04-2008

    Citaat Geplaatst door yasmijntje Bekijk reactie
    renault clio voor 1700
    Ik zou het niet doen

    Je kan er genoeg vinden met APK. Maar succes...
    Ya Rabb, U bent degene die mij doet leven, U bent degene die alles mogelijk maakt. Ya rabb, leid ons tot siraat el mustaqim en maak van ons echte gelovigen Inschallah...

    Ya Rabb, U bent degene van wie ik hou...

  7. #7
    24 jaartjes jong

    Reacties
    2.220
    03-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb mijn Fiat Punto ook zonder APK gekocht, was met mijn vader geweest en hij zei gewoon doen.
    uiteindelijk was er 1 klein dingetje dus ja voor mij heeft het goed uitgepakt.

  8. #8
    taqer3esht*

    Reacties
    37
    19-01-2009

    Citaat Geplaatst door __Tazourakht__ Bekijk reactie
    Ik zou het niet doen

    Je kan er genoeg vinden met APK. Maar succes...

    Dank je wel

  9. #9
    taqer3esht*

    Reacties
    37
    19-01-2009

    Citaat Geplaatst door DOUKALIA18 Bekijk reactie
    Ik heb mijn Fiat Punto ook zonder APK gekocht, was met mijn vader geweest en hij zei gewoon doen.
    uiteindelijk was er 1 klein dingetje dus ja voor mij heeft het goed uitgepakt.
    Ja zo kan het dus ook bedacht ik me Misschien is het verstandig om gewoon te kijken en dan maar op je gevoel afgaan!

    Fiat Punto is ook een erg leuke auto.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.316
    15-06-2002

    Citaat Geplaatst door yasmijntje Bekijk reactie
    Hallo allemaal,

    Ik heb een leuk autootje gevonden. De APK van deze auto is 2 maanden verlopen.

    Er is mij verteld dat het niet verstandig is om een auto te kopen zonder APK, dit omdat er een kans is dat er veel aan moet gebeuren.

    Moet je daar echt rekening mee houden?

    Ik zou het niet doen laat die persoon hem eerst keuren dan weet je teminste wat je koopt anders ben je veel kwijt.

  11. #11
    24 jaartjes jong

    Reacties
    2.220
    03-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door yasmijntje Bekijk reactie
    Ja zo kan het dus ook bedacht ik me Misschien is het verstandig om gewoon te kijken en dan maar op je gevoel afgaan!

    Fiat Punto is ook een erg leuke auto.
    Ja ik had een Fiat Punto uit '96 voor € 900 zonder apk, ik kon 'm ook 2 dagen later ophalen met apk en dan zou de auto € 1200 kosten. Uiteindelijk was ik veel goedkoper uit. En hij rijdt prima

  12. #12
    Ourzazate!

    Reacties
    1.713
    16-06-2007

    Haha ik kocht ook zonder apk omdat ik een man ken die daty doet en hij kijkt totaal niet naar de auto hij heeft die apk binnen 3 min klaar.
    Free PALESTINA

  13. #13
    taqer3esht*

    Reacties
    37
    19-01-2009

    Citaat Geplaatst door marococa Bekijk reactie
    Ik zou het niet doen laat die persoon hem eerst keuren dan weet je teminste wat je koopt anders ben je veel kwijt.
    Dat zegt mijn broer dus ook, waarom zou hij hem niet keuren als er niks aan de hand was. En hoe kan ik die auto vervoeren als er geen APK op zit? Veel verstand heb ik niet van auto's

  14. #14
    taqer3esht*

    Reacties
    37
    19-01-2009

    Citaat Geplaatst door DOUKALIA18 Bekijk reactie
    Ja ik had een Fiat Punto uit '96 voor € 900 zonder apk, ik kon 'm ook 2 dagen later ophalen met apk en dan zou de auto € 1200 kosten. Uiteindelijk was ik veel goedkoper uit. En hij rijdt prima

    Dat is echt mooi meegenomen zeg. Besa7a wara7a Ik zie wel wat ik doe. Ik bespreek het met mijn vader vanavond

  15. #15
    24 jaartjes jong

    Reacties
    2.220
    03-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door yasmijntje Bekijk reactie
    Dat zegt mijn broer dus ook, waarom zou hij hem niet keuren als er niks aan de hand was. En hoe kan ik die auto vervoeren als er geen APK op zit? Veel verstand heb ik niet van auto's

    Je mag er dan niet eens mee rijden en als de politie je pakt riskeer je een boete, kijk maar op de site www.rdw.nl, je kan daar je kenteken ikvoeren en dan zie je meteen hoe lang je auto niet gekeurd is.