1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    38
    22-01-2004

    Congé naar Morocco

    Zooo mensen..over een paar weken is het dan weer es zo ver. Vakantie naar Marokko voor de meesten van ons.
    Wie gaan er allemaal??? En wat is jouw reisdoel? Marrakech, Agadir, Tanger, Meknes? Wat zijn de plannen?
    En wordt het dit jaar achterin je vaders 207 Benz of in je gehuurde Bm double-U (BMW) of toch maar het vliegtuigje...(naar Malaga eerst natuurlijk en van daaruit naar Tanger...geef maar toe koopjesjagers!)

    Persoonlijk word ik dit jaar weer in het busje van mn vader (gelukkig geen Benz) geloosd tussen de potten pindakaas...heb meelij.

    Tell US!

    Greettzz
    LOVE ME OR HATE ME, BUT AT LEAST GET TO KNOW ME...



  2. #2
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    je mag met mij mee gaan
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  3. #3
    -

    Reacties
    2.277
    05-04-2004

    MVC Premium MVC Premium
    of met mij.. me moeder heeft izjen koffer gekocht waar wel 5 personen in passen does je bent welcome

  4. #4
    Married, Dima WAC

    Reacties
    1.286
    02-09-2002

    Ik heb weer het geluk gehad dat ik al twee keer ben geweest dit jaar....Maar natuurlijk kan ik in de zomer niet achter blijven en vertrek ik wel pas op 3 augustus met het vliegtuigje eerst naar masrid en maak dan de overstap naar casablanca.........

    En ik kom pas 7 sept terug....maand 8 is toch de maand om in marokko te zijn...........

    Maar je mag van mij wel mee als handbagage of je springt op mijn rug
    Sexy Love


  5. #5
    Married, Dima WAC

    Reacties
    1.286
    02-09-2002

    Congé in nederland betekent ontslag effe by the way
    Sexy Love


  6. #6
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door CasawiaZina
    Ik heb weer het geluk gehad dat ik al twee keer ben geweest dit jaar....Maar natuurlijk kan ik in de zomer niet achter blijven en vertrek ik wel pas op 3 augustus met het vliegtuigje eerst naar masrid en maak dan de overstap naar casablanca.........

    En ik kom pas 7 sept terug....maand 8 is toch de maand om in marokko te zijn...........

    Maar je mag van mij wel mee als handbagage of je springt op mijn rug
    dat is wel een gedetailleerd schema wat je hier neerzet. Nu je adres nog in marokko

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    38
    22-01-2004

    Origineel gepost door CasawiaZina
    Congé in nederland betekent ontslag effe by the way
    Ik weet het! Maar mijn titel is in drie talen door elkaar, zoals je ziet. Congé is ook vakantie in het frans!

    Thanx voor jullie aanbod mensen! Maar die koffer van je moeder Nadorgirl..nee laat maar zitten. Ik heb graag gestrekte benen.
    Enne Casawia..op je rug..hmmm klinkt relaxed, maar ik heb 3 koffers. Een gewaarschuwd mens telt voor 2...
    Doc25..ik ga alleen met je mee als je rijdt in een jaggie....

    LOVE ME OR HATE ME, BUT AT LEAST GET TO KNOW ME...



  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    38
    22-01-2004

    by the way...lip-avatars zijn zo passé. Vooral als het je eigen lippen niet zijn.
    LOVE ME OR HATE ME, BUT AT LEAST GET TO KNOW ME...



  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    110
    26-04-2004

    Als ik ga, hoop ik dat mn vader zo aardig wil zijn om een vlucht voor me te boeken. Ik ben niet zo gesteld op de autoreis naar marokko.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    479
    21-05-2002

    Ik ga niet, ik heb het niet meer met die mensen. Nederland is beter
    Heb je vragen over medicijnen? Kijk dan hier en stel je vraag over medicijnen.
    Heb je vragen over ongemakken van medische aard of ziektes? Kijk dan hier en stel je vragen daar.
    Voor wat humor van Yahia (van funX) en MrMarouan in het arabisch klik hier. fe gater shab berkane

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    38
    22-01-2004

    Alsof die mensen hier alles zijn...BORING. Dan liever iets meemaken met achterbakse Marokkaantjes.
    LOVE ME OR HATE ME, BUT AT LEAST GET TO KNOW ME...



  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    479
    21-05-2002

    ja maar met de marokkanen van hier... toch?
    Heb je vragen over medicijnen? Kijk dan hier en stel je vraag over medicijnen.
    Heb je vragen over ongemakken van medische aard of ziektes? Kijk dan hier en stel je vragen daar.
    Voor wat humor van Yahia (van funX) en MrMarouan in het arabisch klik hier. fe gater shab berkane

  13. #13
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door NIDAL_808
    by the way...lip-avatars zijn zo passé. Vooral als het je eigen lippen niet zijn.
    vooral als blablabla ? je kan het ook gewoon vragen hoor

    Origineel gepost door NIDAL_808
    Doc25..ik ga alleen met je mee als je rijdt in een jaggie....

    nee, ik rij geen jaggie

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    38
    22-01-2004

    dan ga ik niet met je mee!
    LOVE ME OR HATE ME, BUT AT LEAST GET TO KNOW ME...



  15. #15
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    wel iets anders, met een ruime achterbank
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER