+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 21
    MVC Lid

Reacties
    3.471
    13-12-2008

Zonnebank??

Salaam meiden,

Ik wil even snel bijkleuren voor mijn vakantie.. wie kan een zonnebank in rotterdam aanraden? Niet te duur.. maar wel goed?

En wat voor producten gebruiken jullie voor/ na het zonnen? Mijn ervaring is dat ik na het zonnen vaak al gauw weer 'wit' ben.. omdat ik of verbrand en ga vervellen, of gewoon bruin wordt maar dan bij hedouchen/scrubben alles weer verlies..

Tips?

God,
    grant me the serenity to accept the things I can't change,
    courage to change the things I can,
    and wisdom to know the difference.

*Begeerlijk*

Reacties
    11.063
    02-03-2006

MVC Premium MVC Premium
    Ik gebruik Supertan, goedkope zonnebank? Ik ga altijd bij 1tje in de stad, sundays is toch goedkoop?

MVC Lid

Reacties
    3.471
    13-12-2008

Ja, maar sundays is slecht..

God,

MVC Lid

Reacties
    2.475
    19-03-2005

Je moet bruin worden voor je vakantie? Vakantie is er juist toch voor om bruin te worden? waarom daarvoor al?
    Citaat Geplaatst door AL CAPSONE Bekijk reactie
    Ja echt waar! jullie marokkaanse vrouwen zijn echt heel erg goed. jullie luisteren altijd, praten nooit over jullie zelf..roddleen nooit..echt apart! jullie zijn de bomb!

-------------->

Reacties
    202
    31-05-2009

MVC Premium MVC Premium
    Zonnestudio in Rotterdam.

Don't, Just don't.

MVC Lid

Reacties
    3.471
    13-12-2008

Citaat Geplaatst door kayliah Bekijk reactie
    Je moet bruin worden voor je vakantie? Vakantie is er juist toch voor om bruin te worden? waarom daarvoor al?
    'pigment aanmaken'. Ik ben vrij licht van mezelf en als ik niet eerst voorbruin komt het erop neer dat ik de eerste 3 dagen in marokko ontzettend verbrand, twee weken aan het vervellen ben en dan pas echt bruin kan worden.. Voorbruinen werkt een stuk beter.
    Citaat Geplaatst door GUESS- Bekijk reactie
    Zonnestudio in Rotterdam.
    Welke?

God,

Face your fears

Reacties
    365
    20-06-2009

GA lekker naar het strand dat is leuker , en kost niets en je wordt bruin
    Bovedien is de kans op huidkanker ook GrooT

MVC Lid

Reacties
    3.471
    13-12-2008

Citaat Geplaatst door Alhoceima09 Bekijk reactie
    GA lekker naar het strand dat is leuker , en kost niets en je wordt bruin
    Bovedien is de kans op huidkanker ook GrooT
    Strand in nl haalt geen moer uit .. Voor t strand in marokko moet ik eerst voorbruinen anders verbrand ik gigantisch ( dat is pas erg voor huidkanker )

God,

Leef, maar weet.....

Reacties
    234
    11-12-2004

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HETONDERZOEK Bekijk reactie
    Strand in nl haalt geen moer uit .. Voor t strand in marokko moet ik eerst voorbruinen anders verbrand ik gigantisch ( dat is pas erg voor huidkanker )
    Het is overigens een fabeltje dat je meer pigment gaat aanmaken, als je van tevoren naar een zonnebank gaat. Het is dus ook niet zo dat je, als je van tevoren naar een zonnebank bent geweest, minder snel gaat verbranden in marokko ofzo. Het heeft dus geen enkele zin, maar ik begrijp dat je het wellicht gewoon mooier vindt ofzo.

MVC Lid

Reacties
    3.471
    13-12-2008

Citaat Geplaatst door Marocanos Bekijk reactie
    Het is overigens een fabeltje dat je meer pigment gaat aanmaken, als je van tevoren naar een zonnebank gaat. Het is dus ook niet zo dat je, als je van tevoren naar een zonnebank bent geweest, minder snel gaat verbranden in marokko ofzo. Het heeft dus geen enkele zin, maar ik begrijp dat je het wellicht gewoon mooier vindt ofzo.

Waar is je wetenschappelijke bewijs?

Ik merk toch aan mezelf dat wanneer ik een tintje heb ik sneller bruin wordt en minder snel verbrand .. Als ik enkel en alleen naar de zonnebank wilde omdat ik het mooier vind, zou ik dat ook wel zeggen.

God,

*Begeerlijk*

Reacties
    11.063
    02-03-2006

MVC Premium MVC Premium
    Het is gewoon zo dat als je huid al gewend is aan die uv straling, je gewoon sneller bruiner word.

Een aantal zonnebankjes voordat je op vakantie kan geen kwaad hoor, dan word je gewoon lekker snel bruin zonder dat je snel verbrand.

Leef, maar weet.....

Reacties
    234
    11-12-2004

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HETONDERZOEK Bekijk reactie
    Waar is je wetenschappelijke bewijs?

Ik merk toch aan mezelf dat wanneer ik een tintje heb ik sneller bruin wordt en minder snel verbrand .. Als ik enkel en alleen naar de zonnebank wilde omdat ik het mooier vind, zou ik dat ook wel zeggen.
    Ewa, ik moet zeggen, heb op dit moment geen wetenschappelijke bewijs ofzo haha, maar heb het wel meegekregen, dat dat eigenlijk niet moet uitmaken. Je eigen huid is uiteindelijk doorslaggevend voor het kleurtje snap je? Maar als jij zegt dat dat uit je eigen ervaring zo is, dat kan!

Leef, maar weet.....

Reacties
    234
    11-12-2004

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mar0ekkaas Bekijk reactie
    Het is gewoon zo dat als je huid al gewend is aan die uv straling, je gewoon sneller bruiner word.

Een aantal zonnebankjes voordat je op vakantie kan geen kwaad hoor, dan word je gewoon lekker snel bruin zonder dat je snel verbrand.
    Ik had het ook niet over dat het kwaad kan snap je, ik probeer slechts wat mee te geven waha..

*Begeerlijk*

Reacties
    11.063
    02-03-2006

MVC Premium MVC Premium
    Ik had het ook niet over dat het kwaad kan snap je, ik probeer slechts wat mee te geven waha..

Het was ook van mijn kant niet aanvallend bedoelt, ik gooide gewoon even een reactie in de groep.

MVC Lid

Reacties
    3.471
    13-12-2008

Citaat Geplaatst door Mar0ekkaas Bekijk reactie

Dacht ik ook
    Ewa, ik moet zeggen, heb op dit moment geen wetenschappelijke bewijs ofzo haha, maar heb het wel meegekregen, dat dat eigenlijk niet moet uitmaken. Je eigen huid is uiteindelijk doorslaggevend voor het kleurtje snap je? Maar als jij zegt dat dat uit je eigen ervaring zo is, dat kan!
    Oke..

Ja, je huid is doorslaggevend maar als je die huid laat wennen.. zo redeneer ik in ieder geval haha!

God,

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport