1. #1051
    MVC Lid

    Reacties
    8
    29-12-2014

    heeeyyy dames
    ik ben dringend op zoek naar een verhaal dat ik jaren geleden heb gelezen ik wil hem weer lezen alleen ik weet de titel niet meer. het verhaal gaat over een meisje dat in een weeshuis woont. haar ouders en broer zijn verongelukt bij een auto ongeluk( haar broer leeft stiekem wel) ze heeft het niet zo goed in het weeshuis. als ze wat ouder is gaat ze soort van babysitten op een rijkelui's meisje dat in haar zelf is ze praat met niemand en dat meisje heeft een broer ( volgens mij heet hij jouad) iedergevall weet iemand de titel
    thanx!!!!

  2. #1052
    MVC Lid

    Reacties
    8
    01-10-2014

    Citaat Geplaatst door xSanaa Bekijk reactie
    Mijn verhaal is zojuist afgemaakt!
    Het heet: My Way Of Life
    Je verhaal is echt niet normaal. Masha allah ik heb het met veel plezier gelezen !!

  3. #1053
    MVC Lid

    Reacties
    39
    29-01-2013

    Salam dames kan iemand mij aub helpen ik ben opzoek naar een verhaal die ik ooit had gelezen over een meisje met drie broeren ik weet nig wel een stukje waar die broer haar had geslagen omdat ze zijn vriendin had geslagen fz en toen liet ze bewijs zien dat die vriendin met andere jongen was zoiets was het er is ook een tweede deel ervan weet mischien iemand welke het is??

  4. #1054
    MVC Lid

    Reacties
    118
    21-12-2012

    Citaat Geplaatst door areeba Bekijk reactie
    Salam dames kan iemand mij aub helpen ik ben opzoek naar een verhaal die ik ooit had gelezen over een meisje met drie broeren ik weet nig wel een stukje waar die broer haar had geslagen omdat ze zijn vriendin had geslagen fz en toen liet ze bewijs zien dat die vriendin met andere jongen was zoiets was het er is ook een tweede deel ervan weet mischien iemand welke het is??
    Hard life op c h a i ma . N l
    Mommy♥

  5. #1055
    MVC Lid

    Reacties
    4
    14-05-2014

    Dag dames, ik heb een paar jaar geleden een top verhaal gelezen die ik nu nogmaals wil herlezen alleen ken ik helaas de titel niet meer. Het ging om een meisje die zelf uit een rijke familie kwam
    En haar vader praatte niet meer met haar en hij had haar uitgehuwelijkt aan een jongen van een rijk. Beetje prehistorisch story. Was super mooi op begin was er niet echt een klik echter had ze wel leuk contact met z'n zusje. Op t eind van t verhaal moest t zusje ook. Met iemand van een rijk trouwen..

  6. #1056
    MVC Lid

    Reacties
    1
    28-06-2016

    Oneerlijk heet het verhaal.

  7. #1057
    MVC Lid

    Reacties
    2
    11-02-2017

    heeft iemand misschien een link van het verhaal "de verleiding van een jongen"

  8. #1058
    MVC Lid

    Reacties
    196
    25-01-2010

    Mis een paar topverhalen. Bare your soul, Once upon a time.... en de verhalen van elenawritings....
    Echt dikke aanraders....
    trotse mama van 3 prinsesjes

  9. #1059
    hi

    Reacties
    11
    16-11-2007

    Hey dames,

    heeft iemand het verhaal van dokter, help van je t genezen op word?
    Zou je die naar me kunnen sturen?
    Vind t een prachtige verhaal maar heb m niet kunnen aflezen.

  10. #1060
    Ga 's weg!

    Reacties
    3.087
    30-10-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Wanneer is dit voor het laatst geupdate?
    --

  11. #1061
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Hey lieve mensen

    Waar kan ik die verhalen in word documenten ook al weer vinden.
    Alvast bedankt!

  12. #1062
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tetouaniyake Bekijk reactie
    Dat verhaal is nooit afgemaakt, omdat Wael overleden is allahi rahmoe. Na zijn dood ging zijn broer een tijdje verder maar heeft er nooit een einde aangebreid. Ik denk dat hij het verhaal verwijderd heeft of het laten verwijderen...
    Allah yara7moe
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #1063
    MVC Lid

    Reacties
    9
    10-06-2018

    Upp

  14. #1064
    MVC Lid

    Reacties
    2
    24-01-2020

    Up!!

  15. #1065
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Dit verhaal is al af:

    Fatima en Ali

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post135327421

    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036