+ Reageer
Pagina 71 van 71 EersteEerste ... 21 46 61 69 70 71
1.051 tot 1.062 van 1062
    MVC Lid

Reacties
    9
    14-10-2015

Hoi allemaal,

Klein vraagje?

Ben op zoek naar een verhaal die over een meid gaat die verliefd word op een niet-moslim, maar hij had zich als eerst voorgesteld als een moslim. Later trouwen ze.

Hoor graag reactie's.

MVC Lid

Reacties
    5
    08-02-2014

Salaam ou alaikoum,

Zijn er misschien dames die het verhaal Like a child/ the return of the ranislanski als pdf/word bestand hebben.
    Eventueel ook andere verhalen die jullie aanraden en als pdf/word hebben?

Alhamdoulillah 'ala koulli حal

MVC Premium

Reacties
    3.091
    06-12-2004

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Kakifruit09 Bekijk reactie
    Hoi allemaal,

Klein vraagje?

Ben op zoek naar een verhaal die over een meid gaat die verliefd word op een niet-moslim, maar hij had zich als eerst voorgesteld als een moslim. Later trouwen ze.

Hoor graag reactie's.
    Farfallina [emoji7]
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

MVC Lid

Reacties
    8
    29-12-2014

heeeyyy dames
    ik ben dringend op zoek naar een verhaal dat ik jaren geleden heb gelezen ik wil hem weer lezen alleen ik weet de titel niet meer. het verhaal gaat over een meisje dat in een weeshuis woont. haar ouders en broer zijn verongelukt bij een auto ongeluk( haar broer leeft stiekem wel) ze heeft het niet zo goed in het weeshuis. als ze wat ouder is gaat ze soort van babysitten op een rijkelui's meisje dat in haar zelf is ze praat met niemand en dat meisje heeft een broer ( volgens mij heet hij jouad) iedergevall weet iemand de titel
    thanx!!!!

MVC Lid

Reacties
    2
    01-10-2014

Citaat Geplaatst door xSanaa Bekijk reactie
    Mijn verhaal is zojuist afgemaakt!
    Het heet: My Way Of Life
    Je verhaal is echt niet normaal. Masha allah ik heb het met veel plezier gelezen !!

MVC Lid

Reacties
    39
    29-01-2013

Salam dames kan iemand mij aub helpen ik ben opzoek naar een verhaal die ik ooit had gelezen over een meisje met drie broeren ik weet nig wel een stukje waar die broer haar had geslagen omdat ze zijn vriendin had geslagen fz en toen liet ze bewijs zien dat die vriendin met andere jongen was zoiets was het er is ook een tweede deel ervan weet mischien iemand welke het is??

MVC Lid

Reacties
    133
    21-12-2012

Citaat Geplaatst door areeba Bekijk reactie
    Salam dames kan iemand mij aub helpen ik ben opzoek naar een verhaal die ik ooit had gelezen over een meisje met drie broeren ik weet nig wel een stukje waar die broer haar had geslagen omdat ze zijn vriendin had geslagen fz en toen liet ze bewijs zien dat die vriendin met andere jongen was zoiets was het er is ook een tweede deel ervan weet mischien iemand welke het is??
    Hard life op c h a i ma . N l
    Mommy♥

MVC Lid

Reacties
    2
    14-05-2014

Dag dames, ik heb een paar jaar geleden een top verhaal gelezen die ik nu nogmaals wil herlezen alleen ken ik helaas de titel niet meer. Het ging om een meisje die zelf uit een rijke familie kwam
    En haar vader praatte niet meer met haar en hij had haar uitgehuwelijkt aan een jongen van een rijk. Beetje prehistorisch story. Was super mooi op begin was er niet echt een klik echter had ze wel leuk contact met z'n zusje. Op t eind van t verhaal moest t zusje ook. Met iemand van een rijk trouwen..

Simply the best.

Reacties
    29
    25-12-2010

oeppa

MVC Lid

Reacties
    1
    28-06-2016

Oneerlijk heet het verhaal.

MVC Lid

Reacties
    4
    11-02-2017

heeft iemand misschien een link van het verhaal "de verleiding van een jongen"

MVC Lid

Reacties
    192
    25-01-2010

Mis een paar topverhalen. Bare your soul, Once upon a time.... en de verhalen van elenawritings....
    Echt dikke aanraders....
    trotse mama van 3 prinsesjes