+ Reageer
1 tot 4 van 4
    Gehoorzaam Allah

Reacties
    32
    06-10-2005

Wink Kamer Te Huur Amsterdam Oost

LEUKE KAMER TE HUUR IN AMSTERDAM OOST MET BARKON DE KAMER IS
    4 BIJ 3 1/2 O wie o wie

pm me maar als je meer wilt weten

MVC Lid

Reacties
    1.995
    08-10-2001

hey meid
    wellicht ken ik iemand, hoeveel kamer, waar ind e buurt en wat is de huurprijs en voor lang is ie te huur
    Het goede dat jou treft komt van Allah en het slechte dat jou treft dat komt van jezelf!
    KeNzA

Allah doet de mensen in het geheel geen onrecht aan, maar de mensen doen zichzelf onrecht aan. (10:44)

Gehoorzaam Allah

Reacties
    32
    06-10-2005

<het is een kamer van 4 bij 3 en ik vraag er voor 350 maar het kan ook als we gesproken hebben voor 325 woorden ik woon er ook heb een kamer voor me zelf en een is leeg ik ben 1 keer per week weg van donderdag toto zondag avond dan heeft de persoon de huis voor zig zelf ik huur het voor een lange periode nou meid bedankt voor het regeeren

hoopelijk hoor ik wat terug vanje inshallah

groetjes sabah

Citaat Geplaatst door Kenza Bekijk reactie
    hey meid
    wellicht ken ik iemand, hoeveel kamer, waar ind e buurt en wat is de huurprijs en voor lang is ie te huur

MVC Lid

Reacties
    1.995
    08-10-2001

Citaat Geplaatst door Miss Sabah Bekijk reactie
    <het is een kamer van 4 bij 3 en ik vraag er voor 350 maar het kan ook als we gesproken hebben voor 325 woorden ik woon er ook heb een kamer voor me zelf en een is leeg ik ben 1 keer per week weg van donderdag toto zondag avond dan heeft de persoon de huis voor zig zelf ik huur het voor een lange periode nou meid bedankt voor het regeeren

hoopelijk hoor ik wat terug vanje inshallah

groetjes sabah

Ik volg je niet helemaal.
    Heb je nou 4 kamers of 2?
    want je zegt kamer van 4 bij 3??? en dan zeg je ik heb een voor me zelf en de andere is leeg?
    dus eigenlijk heb je een kamer vrij voor een persoon?
    Het goede dat jou treft komt van Allah en het slechte dat jou treft dat komt van jezelf!
    KeNzA

Allah doet de mensen in het geheel geen onrecht aan, maar de mensen doen zichzelf onrecht aan. (10:44)

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport