| De wereld van de Marokkaanse vrouw Praat mee over de wereld van de Marokkaanse vrouw anno 2010. Van werkvloer tot keukenvloer. Van kraambed tot opvoeding. Van huishoudtips tot gezellige onderonsjes. | Ruzie met mijn man, ik heb teveel bagage zegt hij 19-06-2009, 16:01 | #1 |  | | MVC Lid Dalilah is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 14-09-2001 Locatie: Ergens op deze mooie planeet.... Reacties: 1.411 Credits: 0 | Ruzie met mijn man, ik heb teveel bagage zegt hij Volgens mijn man neem ik teveel spullen en kleding mee naar Marokko.
Ik vind van niet. Dit heb ik mee, en dan mogen jullie oordelen of hij of ik gelijk heb.
1 jurk
1 rok
1 broek
2 tuniekjes
2 vestje
2 singles
3 topjes
2 pyama's
3 djelaba's (waarvan eentje feestelijk)
3 paar schoenen
3 tasjes
En hoofdoeken in verschillende kleuren
Daarbij neem ik nog een stapel boeken en verzorgingsartikelen
Vinden jullie dat teveel voor 5 weken? Of misschien te weining  | __________________________ | | | 19-06-2009, 16:03 | #2 |  | | MVC Lid Sensual is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 24-04-2009 Reacties: 1.122 Credits: 0 | Het lijkt mij echt niet veel hoor! | __________________________ 'De mensheid is een afschuwelijkheid' - Sensual | | | 19-06-2009, 16:03 | #3 |  | | 2gbrkrs lichtblauw is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-07-2007 Reacties: 190 Credits: 0 | Ik vind het normaal. Je neemt niet teveel kleding mee. Maar ach sommige mannen zeuren altijd. Mn vader werd zelf een keer boos omdat ik een grote tas met ETEN had meegenomen. (we gingen toen met de auto ) | | | 19-06-2009, 16:03 | #4 |  | | Hamdoulillah. chadia79 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 19-11-2007 MVC Premium Credits: 5 | Zo dat is niks vergeleken met mijn lijstje,mijn man wordt bang van me hihihihih,ik hoef m maar met m,n blik aan te kijken en hij laat me met rust. | __________________________ | | | 19-06-2009, 16:04 | #5 |  | | MVC Lid Dalilah is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 14-09-2001 Locatie: Ergens op deze mooie planeet.... Reacties: 1.411 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Sensual Het lijkt mij echt niet veel hoor! |
Vind ik ook, hij zegt waarom 3 paar schoen en dito tassen. Waarom zoveel djelaba's? | __________________________ | | | 19-06-2009, 16:04 | #6 |  | | MVC Lid Dalilah is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 14-09-2001 Locatie: Ergens op deze mooie planeet.... Reacties: 1.411 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door lichtblauw Ik vind het normaal. Je neemt niet teveel kleding mee. Maar ach sommige mannen zeuren altijd. Mn vader werd zelf een keer boos omdat ik een grote tas met ETEN had meegenomen. (we gingen toen met de auto ) |
Nee eten kan ik niet meenemen, dan word hij razend, dat wil ik wel  | __________________________ | | | 19-06-2009, 16:05 | #7 |  | | MVC Lid Vlampje is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 29-02-2004 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Dalilah Volgens mijn man neem ik teveel spullen en kleding mee naar Marokko.
Ik vind van niet. Dit heb ik mee, en dan mogen jullie oordelen of hij of ik gelijk heb.
1 jurk
1 rok
1 broek
2 tuniekjes
2 vestje
2 singles
3 topjes
2 pyama's
3 djelaba's (waarvan eentje feestelijk)
3 paar schoenen
3 tasjes
En hoofdoeken in verschillende kleuren
Daarbij neem ik nog een stapel boeken en verzorgingsartikelen
Vinden jullie dat teveel voor 5 weken? Of misschien te weining  |
Is juist echt weinig hoor. Ik neem nooit 1 broek mee of 1 jurk. Alles wat je daar noemt neem ik minimaal 4 van, alles de vestjes en de djelaba's neem ik of niet mee of maar 1 stuk van. | __________________________ We die only once...
and for such a long time... | | | 19-06-2009, 16:06 | #8 |  | | MVC Lid Dalilah is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 14-09-2001 Locatie: Ergens op deze mooie planeet.... Reacties: 1.411 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door chadia79 Zo dat is niks vergeleken met mijn lijstje,mijn man wordt bang van me hihihihih,ik hoef m maar met m,n blik aan te kijken en hij laat me met rust. |
Jij hebt hem goed getraind
Ik heb heel veel spullen al in Marokko van voorgaande jaren maar dat is oud.
Weet je ik heb nog alleen het allerbelangrijkste meegenomen de rest laat ik staan. | __________________________ | | | 19-06-2009, 16:06 | #9 |  | | MVC Lid Shinny is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 29-10-2006 Credits: 0 | Ik vind dat nog te weinig. | __________________________ Today was gonna be the day but they'll never throw it back to you. By now you should have somehow realised what you're not to do. | | | 19-06-2009, 16:06 | #10 |  | | MVC Lid jasmina18 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 06-10-2006 Locatie: uit de buik van mijn moeder Reacties: 1.032 Credits: 0 | en uw lingerie enzo  | __________________________ Maak je liefde zichtbaar, tastbaar en voelbaar in de kleine dingen van elke dag;
een goed woord of een glimlach
Een compliment of een bloem, een verrassing op tafel of een dankbare zoen,vreugden zullen bij duizendtallen, als sterren uit de hemel vallen | | | 19-06-2009, 16:07 | #11 |  | | MVC Lid Dalilah is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 14-09-2001 Locatie: Ergens op deze mooie planeet.... Reacties: 1.411 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Vlampje Is juist echt weinig hoor. Ik neem nooit 1 broek mee of 1 jurk. Alles wat je daar noemt neem ik minimaal 4 van, alles de vestjes en de djelaba's neem ik of niet mee of maar 1 stuk van. |
Ik heb nog wel wat in Marokko, maar ik vind dit ook weinig, maar hij vind dat best wel veel  | __________________________ | | | 19-06-2009, 16:07 | #12 |  | | 2gbrkrs lichtblauw is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-07-2007 Reacties: 190 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Dalilah Nee eten kan ik niet meenemen, dan word hij razend, dat wil ik wel  | ojeej  anders stop je wat eten in de tassen en schoenen die je meeneemt. whhahahahahah stel je vooor! | | | 19-06-2009, 16:07 | #13 |  | | MVC Lid Dalilah is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 14-09-2001 Locatie: Ergens op deze mooie planeet.... Reacties: 1.411 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door jasmina18 en uw lingerie enzo  | Die trek ik niet aan  Ja die ook nog, maar daar zegt hij niks van. | __________________________ | | | 19-06-2009, 16:09 | #14 |  | | MVC Lid Dalilah is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 14-09-2001 Locatie: Ergens op deze mooie planeet.... Reacties: 1.411 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door lichtblauw ojeej  anders stop je wat eten in de tassen en schoenen die je meeneemt. whhahahahahah stel je vooor! |
Ja, van die pakjes cup a soup in mijn schoenen wurmen  , als hij bij de douane zijn bagage er allemaal uit moet halen dan zwaait er wat voor mij  | __________________________ | | | 19-06-2009, 16:09 | #15 |  | | MVC Lid Shinny is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 29-10-2006 Credits: 0 | Ik mis nog zwemkleding, sandalen, slippers, leggings, ondergoed, badjas, kamerjas, sieraden, en nog veel meer dingen. | __________________________ Today was gonna be the day but they'll never throw it back to you. By now you should have somehow realised what you're not to do. | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 23:59. | |