1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    788
    14-09-2002

    verre liefde

    hallo dames ik ga een verhaal beginnen dit komt in de werkelijke aarde wel voor.
    en ik zal het leuk mogelijk houden en schrijven.
    de hoofdpersonen zijn:
    lahsen, khadija.
    ik hoop dat jullie genieten
    beslama

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    650
    01-11-2002

    KOP OP...SCHRIJVEN DAN!!!!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    788
    14-09-2002

    oke vervolg

    op een dag het was vrijdag ze had nx te doen haar zus was aan het werk iedereen dus ze had nx te doen niemand had zin om naar stad te gaan dus deed ze der pc aaan en wou eff email checken.
    dus ik check me mail en had nx te doen dus ging ik ef naar jasmina en daar was het vest wel saai.
    en ging maar naar maroc.nl
    dus ef me tijd verdoen,en opeens kwam een jonge en we praten met elkaar en zo,dus ik d8 hmmmmm best wel interresante jonge ik gaf hem me msn.
    dus we spraken elkaar beste wel vaak bij msn.
    en hij belde me af en toe bij me werk dat was in zomervakantie en ik belde hem bij z'n werk.
    zo gingen we zo en dan met elkaar praten en wisten alles vanelkaar er miste 1ding hem zien live.
    ik heb z'n foto gezien maaar ze zeggen je kan beter live zien dan kan je zien hoe ie is.
    en hij belde me op een dag en zei ik wil je graag zien ik ben benieuwd hoe je verder bent.
    en ik stemde in en we maakten een date op een maandag hij moets wel op tijd bij z'n werk z'n om 17uur en hij woont in amsterdam en ik in rotterdam.
    dus we spreekden af in zuidplein om 12uur.
    en hij zei ik kom op tijd precies om 12uur.
    dus ik zei we zien wel hij is nog nooit in rotterdam geweeest en zuidplein helemaal niet.
    dus ik kleed me om en kijk het was 11uur.
    ik pak me spullen en ga weg ik stap de bus in.
    ik kijk steed op me horloge want was erg nerveus en elke minuut dat voor bij ging ging me hart steeds kloppen ik voelde het in me keel.
    en toen ik in zuidplein aangekomen was,was het 12.01 en me telefoon ging af en hij zei hallo a khadija wie is eerder en ik lachte me kappot
    en zei ja lahsen jij en liep trap af en ging naar de bussen en liep naar beneden en hij zei opeens zoz zoz zo wat een schoonheid en ik schrok en zei ohh zie je me al en hij zei ja met je prachtiege mooie kleding en mooie hoofdoek in het rood en wit.
    ik schrok en keek omhoog en zag hem staan wat was ie leukkkkk me hart klopte snelllllllllllllllllllllll
    en toennnnnnnnnnnnnn .................

  4. #4
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ga snel verder meid!!
    Nadia

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    650
    01-11-2002

    GA GAUW VERDER!!!!

  6. #6
    sallaam moealaikoem

    Reacties
    1.641
    19-04-2002

    echt een leuk begin ga verder
    Volume 7, Book 71, Number 582:
    Narrated Abu Huraira: The Prophet said, "There is no disease that Allah has created, except that He also has created its treatment."

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    23
    04-11-2002

    ga gouw verder

  8. #8
    Just Chilling

    Reacties
    134
    27-08-2002

    lekkah begin moehiem go on...
    IK BEN DE KLEPTOMAAN DIE JE HART ZAL STELEN EN DE PYROMAAN DIE JE HART IN VUUR EN VLAM ZAL ZETTEN!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    788
    14-09-2002

    zooo lief

    nou ik liep hij kwam naar beneden en begon te lachen zijn lache zijn loopje ik werd helemaal rood, hij groette me netjes met 4kusjes en we liepen naar hema hij liep zo dichtbij me,opeens ginge me telefoon af en ja hooor daaar was me schatje farida dus ze is terrug van marokko.
    hoiiiii farida liefje hoe is het met jouw.ze zei heyy ik heb je gemist waaar ben je nu ik zei ik ben in zuidplein met lahsen.
    ze schrok :schok: en zei lahsen?
    wie is dat en waar is faisel ik lachtte en zei meid je moet nog alles weten.
    ze zei ik ben ook in zuidplein kom naar v&d en ik liep met lahsen naar v&d .
    en ja hoor daar was ze ik liep gelijk naar haar hand en keek of ze niet verlooofd was of getrouwd ja je weet maar nooit met die marokanen.
    dus zei lachtte en zei nee joh ik ben niet verloofd en kusste haar en ze groette lahsen en gaf me een knipoog.
    dus ik wist dat ze het goed vond hij praatte met haar en zo leek wel of ze elkaar jaren kenden ze praatte nooit zo met faisel(ex)
    en ze vertelde hoe marokko was maar jammer genoeg kon ze niet mee want ze was met haar zus inkoop doen.
    ik nam afscheid en zei ik kom je snelmogelijk bezoeken en we spreekden af de volgende dag.
    ze nam afscheid van lahsen en liep weg.
    dus ik en lahsen bleven over en hij zei ik vind je vriendin echt een leuke meid ik zei ja zij is appart.
    en we liepen naar hema en dronken wat een praatte de heletijd tot ik zei kom we gaan ergens anders heen.
    hij zei waar wil je heen gaan ik ben met auto,en ik zei ohhh ja ik wist het wel hij zei kom we gaan en ik lachte en zei ok.
    we liepen zuidplein uit en ik zag wel bekenden vrienden en zo maar liep gewoon door.
    we liepen naar bussen daar was z'n auto geparkeert,hij had wel een mooie autoo :verliefd:
    maar dat was bij niet belangrijk al kwam ie met een fiets ik wil hem en niemand anders,ik voelde me goed bij hem en kon lachen om hem alatieff z'n accent net een nederlander dat was lachen.
    hij deed auto deur open en ik stapte der in.
    hij vroeg heb je ook cd ik heb alleen r&b en hip hop.
    ik zei want ik had meegenomen van huis raii en mami en khalid.
    dus we zetten die muziek aan en we reden weg en hij kies maar waar wil je heen gaan dus ik zei kom we gaan naaar den haag.
    en ja we reden naar den haag en muziek keihard en we klapten en dansden en hij begon te klappen en z'n stuurr los ik zei kijk uit hij zei wees niet bang ik ken het goed en begon te klappen op z'n stuur.
    hij kon het goed en lachte er bij alleen z'n lach kon me al laten schamen. en ja alles liep perfect die dag nx kon stukgaan we liepen winkel in winkel binnen ik was weer kleding aan het kopen en hij wou ook iets kopen.
    dus we liepen de heledag elke winkel uittelachen en hij zei mijn godd niet eens mooie kleding hij hield niet blousen en hij wou een leuke thisrt
    en ja dat konden we niet eens vinden en hij zei ik geef het op.
    ik zei ik ook er is nxx leuks hierzo en we zeiden allebei ik heb honger
    en hij zei en nu hopelijk vinden we een leuke rasturant om te eten en ik lachtte nou we zullen zien.
    we liepen stad uit en geen 1leuk plaats en hij lachte en kon niet eens stoppen met lachen en zei kom we gaan andere plaats bekijken en opeens toen ik me omdraaiden liepen we een leuke plaats binnen die rasturant was net open en hij zei ja deze dag is leuke dag en ze gaan open omdat wij komen.
    en we konden eindelijk zitten en lachen en praten maar hij moest wel weer gaan en daar wou ik niet aan denken.
    toen we eindelijk klaar waren met eten liepen we naar buiten en ik voelde me opeens zo ziek en misselijk,hij was zo bang dat er iets was en
    hij hield me stevig vast en zei khadija wat is er lieverd ik zei nxx ik voel me beetje duizelig en hij pakte gelijk een spa en ik dronk het en hij zei kom we lopen eff naar buiten je hebt frise lucht nodig.
    we liepen buiten na een paar minuten voelden ik me goed en ik had het niet eens in de gaten en we liepen hand in hand hij wou me niet loslaten tot ik beter voelde.
    we liepen naar een terrasje en we dronken koffie daar waren we allebei gek op na maaltijd.
    en toen brak het uur het was tijd om terrug te gaan naaar r,dam en hij naar a,dam.
    :schreeuw: :traan2:

  10. #10
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    aaaaaaaaaaaaah.. ga verder!!
    Nadia

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.053
    01-11-2002

    hoi

    echt een leuk begin

    maar nu wil ik wel een vervolg......

    groetjes karima




  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    788
    14-09-2002

    vervolg

    we reden terrug naar rotterdam maar door die file konden we niet een uuur met elkaar blijven en hij vond het erg jammer en hij reed wel te hard en zei ik wil graag nog een kop koffie met je drinken ik zei nee dat red je niet je moet nog terrug naar r,dam dus je moet om 17uur vertrekken en je moet bij je werk zijn om 18uur 10 eerder dat red je niet hij zei maakt niets uit ik bel wel onderweg en zeg dat ik later kom.
    dus aangekomen bij zuidplein zette hij z'n auto aan de kant en we bleven ef 10min praten en ik keek steeds naar de tijd en hij zei kijk niet naar de tijd ik zei ja wel wil niet dat je laat komt en hij zei thnx dat je bezorgd om mij bent ik zei ja het is logisch opeen kreeg ik pijn in me hart en zei doe je wel rustig op de weg en hij zei khadija alles komt goed en het was tiijd voor een afscheid hij gaf me netjes 4kusjes op me wang en ik werd helemaal rood en zei ik sprek je insha alah vanavond ok.
    ik knikte en zei beslame ik spreek je ik wou net uitstappen en hij zei deze dag zal ik nooit vergeten :verliefd:
    en ik lachte en zei ik ook niet en nam afscheid en reed weg tot ik bij de rol trap was en toeterde.
    ik liep trap op en d8 aleen aan de gezellige dag met hem.
    thuis aaangekomen was me tante en ma en zus in de kamer.
    ik liep naar me zus en vertelde haar alles en ze was benieuwd naar hem.
    ik zei ja insha alah als we iets met elkaar krijgen zie je hem.
    ze zei zeker gaat een relatie komen tussen jouw en hem.
    ik lachte en zei we zien wel vanavond als ik online komt.



    nou meiden denk jullie dat we iets krijgen of nietss laat het me weten en ik schrijf terruh

  13. #13
    sallaam moealaikoem

    Reacties
    1.641
    19-04-2002

    ewa meid ik zie dat je online bent
    dus wil je aub verder gaan?????????
    Volume 7, Book 71, Number 582:
    Narrated Abu Huraira: The Prophet said, "There is no disease that Allah has created, except that He also has created its treatment."

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    788
    14-09-2002

    vervolg

    ik ging snel douch en bidde en eff met me tante en ma praten.
    opeens was het al 22uur en ging eff mail checken.
    en ik zag hem opeeens online en groette hem hij zei hallo schoonheid ik zat al te w8 op je.
    ik zei ohhh waarom heb je geen sms gestuuurt hij zei ik wou je niet storen misschien was je in gesprek of zo en ik zei nee joh zat met me tante en ma te praten .
    en hij zei ik vond het heel erg leuk en heb genoten van ons afspraak.
    het leek wel of we elkaar lang konden en ja het liep soepel.
    ik zei ja het was echt een leuke date en me hart klopte zoo hardd en hardd we praatten over alles en opeens zei ie ik heb bijna een ongeluk gehad en ik schrok me kappot ik wist het wel ik voelde al iets in de auto.
    en zei nee heo is het nu met je
    hij zei mijn rug als ik niet op tijd stopte was het gebeurd,hij vertelde dat die persoon die voorreed die reed heel langzaam en op snelweg hor je bapaalde speed te rijden en hij reed te langzaam.
    ik schrok me en zei nee als iets met je was gebeurd dan zou ik nooit de zelfde khadija zijn.
    en dat heeft hem geraakt en hij voelde zich blij en zei je maakt ma al gelukkig met je woorden en daarom wil ik iets vragen.
    en ik bleef stil en zei ja je mag alles vragen wat is er lahsen.
    hij werd eventjes stil en zei nou ik wil graag ........................

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    138
    14-08-2002

    leuk verhaal ga verderrrrrrrrrr.......