1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    134
    07-11-2002

    TUUURLIJK EET IK OP TIJD!!!!!!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    606
    23-07-2002

    Ik eet altijd wat later ben namelijk altijd bang dat ik na het eten er ineens achter kom dat de klop niet goed loopt ofzo.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    376
    04-07-2002

    Origineel gepost door Billalthefirst
    ik eet altijd een minuutje te vroeg
    Zeker een vaste gewoonte van de mensen van de NMO!!!!!!!??????

  4. #19
    Allahu Akbar

    Reacties
    567
    30-10-2002

    Ik eet altijd 3, 9 of een ander oneven aantal dadels en drink een glas melk precies op de tijd dat het mag (vandaag dus om 16:48). Maar i.v.m. werk eet ik later pas wat meer.

  5. #20
    Wled eljoem mshaw felbatl

    Reacties
    644
    19-03-2002

    Re: eten jullie altijd precies op tijd?

    Origineel gepost door elmarocani
    eten jullie altijd precies op tijd? of wachten jullie altijd een paar minutjes???
    Ik ben benieuwd wanneer jij eet elmarocani!

    P.s. shek oedaj the3ziebed shie!
    Ya Ummat mo7ammed: Inna Allahoe yoegajieroe qawmen 7atta yoegajieroe ma bi anfoesihiem. De boodschap is dus duidelijk!!
    "O volk, vrees uw Heer, want de schok van het Uur is een verschrikkelijk iets. De Dag waarop elke zogende vrouw haar zuigeling zal vergeten en elke zwangere vrouw zich zal ontdoen van haar dracht; en je zult mensen bedwelmd zien, terwijl zij niet dronken zijn, doch de kastijding van uw Heer is gestreng."(soerah al Hadj 1/2)

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    10
    01-08-2002

    ik heb ook geleerd dat je niet mag wachten want de tijden die ons worden opgegeven zijn berekend incl een extra tijd dus je kunt gewoon op tijd beginnen met je dadels. en bidden is mij ook altijd geleerd na het eten

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    89
    03-10-2002

    Het is juist soenna om eerst je dadel op tijd eten om je vasten te verbreken en vervolgens bidden en daarna pas eten.
    Ik geloof in ALLAH SWT, zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij haar ziet, maar omdat hij haar voelt...............