1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    eten jullie altijd precies op tijd?

    Citaat Geplaatst door elmarocani
    eten jullie altijd precies op tijd? of wachten jullie altijd een paar minutjes???
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    een minuutje wachten

    moet van pappa
    die laatste min duurt zo lang


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    93
    03-11-2002

    ik wacht ook altijd een minuutje of 2 dat doe ik gewoon voor mijn gevoel ...
    safe your sorry for yourself.....

  4. #4
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ik wacht ook altijd een paar minuten.

  5. #5
    kennen & kunnen =........

    Reacties
    563
    24-08-2002

    ajilloe asoehoer wa3ajiloe alfoetoer. (woorden van de profeet)

    dat betekend dat je het eten tijdens shoer zolaat mogelijk maakt en het eten om het vasten te verbreken dus tijdens almaghreb snel moet doen.

    dus waarom zou ik wachten.
    "Wanneer je één oog op je bestemming gericht houdt, heb je nog maar één oog over om de Weg te vinden."

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    313
    21-08-2001

    Ik wacht een minuut of 2, maar je mag ook niet al te lang mee wachten dat schijnt ook niet goed te zijn!
    [GLOW=deeppink]Ramadan Moubarak[/GLOW]

    Just A girl
    Bismi Allah Rahmani Raheem 'Alle lof zij Allah, de Heer der Werelden De Barmhartige, de Genadevolle. Meester van de Dag des Oordeels. U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp. Leid ons op het rechte pad, Het pad dergenen, aan wie Gij gunsten hebt geschonken niet dat van hen, op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden' (Al-fatiha, Het Begin)

  7. #7
    vrijsimpel

    Reacties
    107
    08-05-2002

    ik eet altijd een minuutje te vroeg
    The one and only

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    313
    21-08-2001

    Origineel gepost door Billalthefirst
    ik eet altijd een minuutje te vroeg
    Ohhh HARAM
    Bismi Allah Rahmani Raheem 'Alle lof zij Allah, de Heer der Werelden De Barmhartige, de Genadevolle. Meester van de Dag des Oordeels. U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp. Leid ons op het rechte pad, Het pad dergenen, aan wie Gij gunsten hebt geschonken niet dat van hen, op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden' (Al-fatiha, Het Begin)

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    30
    12-11-2002

    Ik wacht altijd met de hele familie een paar minuten ik bedoel stel je eet te vroeg. Je hebt al de hele dag ramadan dan kun je toch wel nog een paar minuten wachten kan geen kwaad.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.249
    28-05-2002

    ik neem wat dadels , water en een kopje thee

    eet meestal deze Ramadan dan om 18.45, zoveel honger heb ik nu ook weer niet
    O, gij die gelooft! Vermijdt in het algemeen verdenking want achterdocht is een zonde. En spionneert niet, noch belastert elkander. Lust iemand onder u het vlees van zijn dode broeder? Gij verafschuwt het zekerlijk. Vreest Allah voorzeker, Allah is Berouwaanvaardend, Genadevol. 49.12

  11. #11
    Angél

    Reacties
    1.173
    11-04-2002

    wow 18:45???? wij al om 17:10........... dat duurt lang bij jullie??

  12. #12
    Gedenk Allah...

    Reacties
    918
    15-07-2002

    Altijd 3 minuten wachten..
    Bij middagtijd.Waarlijk, de mens is verliezend.Behalve degenen die geloven en goede daden verrichten en anderen tot de waarheid aansporen en anderen aansporen in geduld (103:1-3)

  13. #13
    kiss kiss kiss

    Reacties
    838
    07-11-2002

    Origineel gepost door Uitgeblust
    ik neem wat dadels , water en een kopje thee

    eet meestal deze Ramadan dan om 18.45, zoveel honger heb ik nu ook weer niet

    amai zeg.Waar woon je dat je zo laat pas eet wij eten bijna 2 uren vroeger dan jou.En ik bid eerst en dan pas eet ik.

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    293
    12-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hij heet pas later op de dag misschien ivm werk ofzo

    maar ik bid natuurlijk eerst wat ook hooort en dan pas eten dan zit er altijd dus speling tussen

  15. #15
    Barcelona :love:

    Reacties
    435
    12-11-2002

    nee we wachten altijd en paar minuten voor de zekerheid