1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    249
    05-05-2002

    Voetbalnieuws: Maroc2010 ....wie zal Maroc2010 in Zurich representeren

    nog paar dagen en wij zullen het weten wie wk 2010 zal krijgen ..maar eerst even de hoge pietjes die voor Marokko afreizen naar Zurich (Zwitserland) aan jullie voorstellen


    eerst onze Prins Moulay Rachid aan jullie voorstellen....hij zal op 14 Mei aankomen in Zwitserland en op 15 mei zullen nog 27 mensen naast hem zitten die Maroc2010 vertegenwoordigen


    Hosni Ben Sliman (Marokkaanse voetbalbond )

    Mohammed Kahss (Marokkaanse minister voor Sport En Welzijn)

    Said Kettani (Marokko 2010 President)

    Jost Fontain (Deze Franse speler was 1 van de beste spelers ooit ..hij is in Marokko geboren en woont nog steeds in Marokko..hij is nog steeds recoordhouder met goals scoren tijdens een wk ..hij voetbalde voor Frankrijk)

    Alan Rothenberg hij was de baas van wk90 te Amerika en hij is de baas van de Amerikkaanse voetbalbond (USA)

    Scolari (Trainer van Portugal ..verder hoef ik niks over hem te vertellen want hij werd met Brazilie wereldkampioen)

    Baddou Zaki (Marokkaanse bondscoach een betrouwbare doelman vroeger)
    Mohammed Timoumi (een sierlijke voetballer ..hij was degene in 1986 Marokko op de voetbalkaart heeft gezet samen met Bouderballa,Khairi,Zaki en andere spelers)
    Aziz Boudrbala (deze linkspoot heeft een verwoestende schot in zijn poten voor de rest zie onder Timoumi)
    Ahmad Fars (de beste voetballer ooit in Marokko)
    Nawal Motaouakkil (eerste Arabische vrouw met een Gouden medaille ooit..dat was in LosAngels zomer spelen..ik praat over Atletiek)
    Nezha Bidouan (eerste Arabische vrouw met WK Titel plus record's in Atletiek)
    Hicham El Guerrouj (over Hicham hoeven wij niet te praten ...de beste sportman van marokko ooit en is nog steeds wereldrecorhouder..helaas heeft hij nog geen Olympisch titel..mischien dit jaar in Athene)
    Zoals jij wenst dat niemand jouw moeder, zus, zusje, dochter, nicht of tante lastig valt zo willen vele dat ook niet. Zoals jij wenst dat zij gerespecteerd word moet jij ook andere respecteren. Want de vrouw is immers
    je moeder, je zusje, je oma en dochter.

    http://www.cu2.nl/

  2. #2
    AFCA

    Reacties
    4.811
    27-01-2004

    dai is een sterk lijstje..ik wist niet dat Just Fontaine een half marokaans was...o ja,,,het wk 90 was in italie, en niet in amerika,,foutje...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    138
    17-02-2003

    jongens...........vergeet niet dat die blatter een onderkruipsel kan zijn hoor........die vieze klootzakken die hebben daar macht en als Blatter zegt Zuid-Afrika tegen Hayatou dan gaat ie ook met hem meej hoor...........allemaal kontenkruipers daar........

    Maarjah we zullen nu alleen maar moeten bidden en hopen.....

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Ik Ben Egt Aan Het Wachten Op Die Dag

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    249
    05-05-2002

    Origineel gepost door hayete

    Ik Ben Egt Aan Het Wachten Op Die Dag
    Het zal heel moeilijk worden marokko maakt weinig kans of er moet een wonder gebeuren .
    Zoals jij wenst dat niemand jouw moeder, zus, zusje, dochter, nicht of tante lastig valt zo willen vele dat ook niet. Zoals jij wenst dat zij gerespecteerd word moet jij ook andere respecteren. Want de vrouw is immers
    je moeder, je zusje, je oma en dochter.

    http://www.cu2.nl/

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    2.807
    06-07-2002

    Origineel gepost door ilyas_22
    Het zal heel moeilijk worden marokko maakt weinig kans of er moet een wonder gebeuren .
    ik word er helemaal evrdrietig van

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door ilyas_22
    Het zal heel moeilijk worden marokko maakt weinig kans of er moet een wonder gebeuren .
    Heee waarom???

  8. #8
    BORN TO BIATCH!!!!!

    Reacties
    663
    15-02-2004

    Wat weet hij nou??
    Tuurlijk maakt Marokko een kans
    een hele goeie kans?
    [GLOW=darkred]mijn Cu2
    Oujda_Lady{A}{K}{A}Farah en Alhoceimachaima{A}{K}{A}Chaimaa sammy_boeffie{A}{K}{A}Samira ONSCHULDIGG{A}{K}{A}Salim mokhtarilover{A}{K}{A}Ilhame Sammy333{A}{K}{A}Samira Keltoem{A}{K}{A}Ibtisame nadorlady15{A}{K}{A}Hallima Dont Mess With My Friends:blauwkus:
    [/GLOW]

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    zolang het maar niet zuidafrika wordt, dan is het goed

  10. #10
    TanGer.!

    Reacties
    1.391
    26-10-2003

    Ze mOeteN De Wk Hebbe..
    Ze Doen Al zo Vaak Mee...Maar Ze krijgen M NIet....


    De Gasten MOeten Egt Voor Marokko Gaan Kiezen ..!
    ...

  11. #11
    I LOVE MOROCCO

    Reacties
    2.601
    20-04-2003

    Collega, het is Just Fontaine
    WK Amerika was in 1994 en niet in 1990 want die vond plaats in Italie
    Het is Ahmed faras
    Maar voor de rest klopt je info wel ilyas


  12. #12
    AFCA

    Reacties
    4.811
    27-01-2004

    [QUOTE]Origineel gepost door Delpiero10
    [B]Collega, het is Just Fontaine
    WK Amerika was in 1994 en niet in 1990 want die vond plaats in Italie
    ]



    zoals ik al zei

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    408
    21-08-2003

    ik heb ook gehoord dat de president van senegal ons oook gaat vertegenwoordigen tijdens de verkiezing in zurich






  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    249
    05-05-2002

    Origineel gepost door HaagseMoCro
    ik heb ook gehoord dat de president van senegal ons oook gaat vertegenwoordigen tijdens de verkiezing in zurich
    Ja klopt senegal is een goede bondgenoot van marokko.
    Zoals jij wenst dat niemand jouw moeder, zus, zusje, dochter, nicht of tante lastig valt zo willen vele dat ook niet. Zoals jij wenst dat zij gerespecteerd word moet jij ook andere respecteren. Want de vrouw is immers
    je moeder, je zusje, je oma en dochter.

    http://www.cu2.nl/

  15. #15
    TanGer.!

    Reacties
    1.391
    26-10-2003

    Nu NoG 3 DageN..
    ...