Poll resultaten: wie bid Tarawieh in de moskee?

Stemmers
76. Je mag niet stemmen op deze poll
  • ja elke dag

    26 34,21%
  • ja zo veel mogelijk

    22 28,95%
  • af en toe

    9 11,84%
  • nee nooit

    19 25,00%
  1. #16
    VREDELIEVEND LID

    Reacties
    155
    16-09-2002

    Origineel gepost door hakiem
    salaam moslimzusters/brohters,

    Brasco als je naar de moskee gaat om te bidden let a.u.b. niet op mensen die wel of niet komen.

    Dat de moskee tijdens de ramadan zo propvol is doet me goed, want al deze mensen hebben vrij genomen of tijd gemaakt{moet je zo i zo voor het bidden} om naar de moske te gaan.

    Je hebt marokkanen die helemaal niet gaan,daar moet je zorgen om gaan maken. ZE staan de hele dag in de kou om een hoekje maar naar de moskee gaan ho maar.
    goed gezegd broeder.......we moeten degene die deze maand de goede stap nemen juist stimuleren....
    wens voor een ander wat je voor jezelf ook wenst... ALLAHOE MAH EL MOEHSINIEN!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    26
    04-04-2002

    Hmm...
    Bijna elke dag, als het lukt, met de Wil van Allah

    Vooral de laatste tien dagen zouden we meer ons best moeten doen om zoveel gebeden te verichten, gezamelijk
    Moge Allah subhanahu ta'ala ze accepteren en onze du3a's verhoren
    amien
    U Get From The World
    What U Give 2 The World

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    26
    04-04-2002

    en ehh wat betreft datgene wat Brasco zei
    Om eerlijk te zeggen ik ben blij dat er mensen komen in de ramadan die op andere dagen niet komen, et is alleen maar een goed teken, et laat zien dat ze toch nog om hun geloof geven, en deze maand is een perode om ons aan te zetten tot goede dinge, het gedenken van Allah, het aanbidden van Allah, misschien is het een begin, moeten wij daar niet tevreden mee zijn..
    Ik ben begonnen met bidden in de maand ramadan, misschien kan deze maand ook anderen stimuleren om dichterbij Allah te komen,
    waarom bekijken we het niet eens van de zonnige kant hé ?
    U Get From The World
    What U Give 2 The World

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    26
    04-04-2002

    En O ja lieve zuster Nadia
    Profeer Mohammed zei dat het beter is voor een vrouw om thuis te bidden, maar ik ga liever wel naar de moskee, omdat de imam elkhotba geeft, et is zeker geen verspilde tijd, en als je gezamelijk bidt krijg je natuurlijk meer elhananaat, en wat je zei over die personen die bij jullie op moskee roddelen, dat zou geen goed reden zijn naar mijn mening om niet naar moskee te gaan, als je echt wil gaan, moet je gaan, voor jezelf, want die vrouwen helpen enkel zichzelf mee, het feit dat ze hun tongen niet in de hand kunnen houden moet jou niet weerhouden om het huis van Allah te bezoeken, waar de engelen zich bevinden...


    Waselaam
    U Get From The World
    What U Give 2 The World