1. #31
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Origineel gepost door Junkie
    Je praat erover of ie al opgegeven is. Ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk, maar nu zit ik eccht te biggelen hier. Wens zijn familie namens mij ook veel sterkte en hou ons op de hoogte.
    het enige wat ik begrepen heb is dat het niet zo goed gaat maar wat niet is kan nog komen we moeten gewoon op het beste blijven hopen

  2. #32
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door mimi_tangaouia
    het enige wat ik begrepen heb is dat het niet zo goed gaat maar wat niet is kan nog komen we moeten gewoon op het beste blijven hopen
    Ik blijf zeker het beste hopen! En denk veel aan hem.

  3. #33
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Origineel gepost door karima_lal
    Ik blijf zeker het beste hopen! En denk veel aan hem.
    Ja,zo erg dat ik het vandaag in de pauze het er over had met een collega.
    Junkie: Iemand die ik ken van Internet ligt in coma
    Collega: Wat kan jou dat nou schelen?
    Einde gesprek.
    Is er nog nieuws?
    Ik heb nooit slaap.


  4. #34
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Origineel gepost door Junkie
    Ja,zo erg dat ik het vandaag in de pauze het er over had met een collega.
    Junkie: Iemand die ik ken van Internet ligt in coma
    Collega: Wat kan jou dat nou schelen?
    Einde gesprek.
    Is er nog nieuws?
    sommige kennen dat niet begrijpen want je kent hem niet persoonlijk maar zoiets gun je niemand natuurlijk!!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    Origineel gepost door Junkie
    Je praat erover of ie al opgegeven is. Ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk, maar nu zit ik eccht te biggelen hier. Wens zijn familie namens mij ook veel sterkte en hou ons op de hoogte.
    Junkie, het is heel moeilijk om het te zeggen en te geloven, maar de artsen zeggen dat het niet veel goeds voorspelt

    ik wil het zelf ook niet geloven, en ik blijf op de beste hopen, en inshalah zal Allah SWT hem kracht geven om alsnog gauw bij te komen

  6. #36
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Origineel gepost door Sarahsalima
    Junkie, het is heel moeilijk om het te zeggen en te geloven, maar de artsen zeggen dat het niet veel goeds voorspelt

    ik wil het zelf ook niet geloven, en ik blijf op de beste hopen, en inshalah zal Allah SWT hem kracht geven om alsnog gauw bij te komen
    we moeten blijven hopen en hem meenemen in onze gebeden!!

  7. #37
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Origineel gepost door Sarahsalima
    Junkie, het is heel moeilijk om het te zeggen en te geloven, maar de artsen zeggen dat het niet veel goeds voorspelt

    ik wil het zelf ook niet geloven, en ik blijf op de beste hopen, en inshalah zal Allah SWT hem kracht geven om alsnog gauw bij te komen
    Ik weet nu ook niet goed wat ik zeggen moet. Ben net wakker, en dit komt wel heel rauw op m'n dak vallen. Ik hoop maar dat de artsen het bij het verkeerde eind hebben. Je hoort zo vaak over medische blunders, misschien pakt dat nu een keer positief uit.
    Ik heb nooit slaap.


  8. #38
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Origineel gepost door Junkie
    Ik weet nu ook niet goed wat ik zeggen moet. Ben net wakker, en dit komt wel heel rauw op m'n dak vallen. Ik hoop maar dat de artsen het bij het verkeerde eind hebben. Je hoort zo vaak over medische blunders, misschien pakt dat nu een keer positief uit.
    laten we het hopen

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    100
    02-04-2002

    Ohwwww wat erggggggg.


    sinds wanneer, wat is er gebeurd ???

    komt het wel goed ?

  10. #40
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Origineel gepost door FATINELLE
    Ohwwww wat erggggggg.


    sinds wanneer, wat is er gebeurd ???

    komt het wel goed ?
    we moeten blijven hopen en lelijkerd mee nemen in onze gebeden

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    Origineel gepost door FATINELLE
    Ohwwww wat erggggggg.


    sinds wanneer, wat is er gebeurd ???

    komt het wel goed ?

    sinds 3 weekjes, hij heeft een auto ongeluk gehad, en is met z'n vriend tegen een auto aangeknald, zijn vriend heeft alleen gebroken ribben maar tarik is niet bijgekommen, de klap is heel hard geweest tegen zijn schedel.

  12. #42
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    En wat zo frappant is, is dat mijn eerste kennismaking met Lelijkerd ook over een auto-ongeluk, in Spanje, ging. Maar jullie kennen zijn schrijfstijl; hilarisch. Dus ik reageren: "Wat een leuk verhaal". Lelijkerd: "Ewa Junkie, ik heb een ongeluk gehad en jij vindt het een leuk verhaal...". Nu is het dus een stuk minder goed afgelopen, maar ik blijf hopen dat ie dit nog op zijn eigen hilarische manier kan navertellen.
    Ik heb nooit slaap.


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    Junkie, ik kan me dat nog herinneren, ik was trouwens de eerste die hij opbelde vanuit Spanje om het me te vertellen, en dit keer was ik ook weer de eerste die het wist van zijn ongeluk.

    ik hoop dat als hij beter is hij nooit meer ongelukken meer meemaakt.

    of ik ga hem gewoon nooit meer achter het stuur laten.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    Origineel gepost door BaByCaKe
    hee meisje.. hoe gaat het nu met je? still the same ha?!
    ik wil je even een *~cyberhug~* geven!!

    xx lisa
    lieverd, dankjewel, dat had ik nou echt nodig zo een *hug*

    het gaat wel met me, althans dat wil ik graag geloven.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    Origineel gepost door BaByCaKe
    als ik bij je in de buurt was had je een echte gehad!!
    ik weet wat je doormaakt.. echt waar.. maar keep ya head up en wees sterk voor lelijkerd!!
    ik weet dat het makkelijk gezegd is en moeilijk gedaan.. maar richt je op Allah.. hij zal je dragen in deze moeilijke tijd!!
    weet je echt wat ik doormaak ?
    heb je het ook een keer meegemaakt ?