1. #1
    Verbannen

    Reacties
    2.390
    03-08-2002

    zo erg man, meskien

    Waa a drari dit is een waar gebeurde verhaal, lees t dus aandachtig,meschien dat jullie mij daarna kunnen helpen, safi



    Toen k een jaar of 10 was ging ik met mn neef in casa naar de bios.
    We gingen naar de film van Arnie, de predator.
    Arnie moest voor een geheime operatie naar de jungle, daar aangekomen, worden zn mannen door een onzichtbare monster vermoordt. In t begin was de monster onzichtbaar maar aan het einde was ie duidelijk zichtbaar.

    Lmoehim jullie weten hoe het er aan toe gaat in de maroc bioscopen.
    Er wordt tijdens de film hard op commentaar gegeven door iedereen.

    De onzichtbare monster sloeg ineens weer toe. Op een gegeven momment riep iemand hardop door de zaal, ik zie de monster, aan zijn stem was duidelijk te horen dat ie een leider is. De zaal, allemaal meelopers wilden nie achter lopen en riepen allemaal ik zie hem ook, ik zie hem ook.

    Ik keek goed maar k zag geen monster, k wist ZEKER dat er op dat momment geen monster zichtbaar was.
    Maar als kind van 10, in een maroc gemeenschap weet je nie beter dan dat de ouderen en de massa altijd gelijk heeft. Sinds die dag begon ik aan mn zelf te twijfelen. Ik heb mn zelfvertrouwen daar in de bioscoop tussen de popcorn kwijt geraakt.



    Mn vraag aan iedereen is, hoe kan ik mn zelfvertrouwen terug winnen, help mij aub.

    ik wil ook is een keertje een vriendin hebben, maar meisjes vallen alleenmaar op jongens die zelfverzekerd zijn en da ben ik niet.


    ps: Voor diegene die dit grappig vinden of gelijk gaan roepen van dit zijn TNAWIES, hou aub jou commentaar voor jezelf, Dus alleenmaar serieuze reactie met een oplossing voor tnawies probleem aub.

    moestapha AA

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    141
    17-10-2002

    Volgens mij doe jij zeker tnawies














    Maar mocht het toch niet zo zijn, je kan alleen maar geen zelfvertrouwen hebben als je denkt dat je geen zelfvertrouwen hebt. Maar wie kan nou aan jou zien of je wel zelfvertrouwen hebt of niet....

  3. #3
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    nou Tnawie
    je kan je vetrouwen terugwinnen door weer terug te gaan naar die bioscoop in maroc en weer naar die film predator kijken.en dan zie je dat er geen monsters bestaan.
    en hierdoor krijg je je zelfvertrouwen terug en kan jij ook een vriendinnetje nemen.

  4. #4
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Hey ga op Karaten/ kickboxen daar krijg je zelfvertrouwen van!!

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    2.390
    03-08-2002

    Origineel gepost door Baby Boo
    Volgens mij doe jij zeker tnawies














    Maar mocht het toch niet zo zijn, je kan alleen maar geen zelfvertrouwen hebben als je denkt dat je geen zelfvertrouwen hebt. Maar wie kan nou aan jou zien of je wel zelfvertrouwen hebt of niet....
    ja inderdaad niemand kan t zien. t probleem is dat k uit drie persoonlijkheden besta

    Elke dag moet er in in gevecht beslist worden welke persoonlijkheid aan de macht komt.

    ik probeer weliswaar iedereen wijs te maken dat ik zelfvertrouwen heb, maar zodra ik erin begin te geloven, dan beginnen de verliezers in te wrijven dat ik geen zelfvertrouwen heb, en dan val ik van mn stoel.
    dus dat werkt niet. Toch bedankt voor de moeite

  6. #6
    crazy sexy cool

    Reacties
    1.746
    26-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    sorry maar ik vind het echt grappig!!!

    laterZ :blauwkus:
    what goes around, comes around

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    2.390
    03-08-2002

    Origineel gepost door Kadir
    Dit vind ik grappig en echte TNAwies weer he

    ik zei nog mensen die dit grappig vinden mogen hun mening voor zichzelf houden

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    4.660
    22-02-2002

    hey gekkie kom gaan we samen terug naar die bios en dan gaan we je probleem ff oplossen
    S.....

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    2.390
    03-08-2002

    Origineel gepost door BENTGHATAR
    nou Tnawie
    je kan je vetrouwen terugwinnen door weer terug te gaan naar die bioscoop in maroc en weer naar die film predator kijken.en dan zie je dat er geen monsters bestaan.
    en hierdoor krijg je je zelfvertrouwen terug en kan jij ook een vriendinnetje nemen.

    T probleem is dat k nie meer in die bioscoop durf te komen


    naar een gewoon bioscoop gaan, kost mij al veel moeite


    een goed poging, als ik geen angsten zou hebben

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    2.390
    03-08-2002

    Origineel gepost door Nadiah
    Hey ga op Karaten/ kickboxen daar krijg je zelfvertrouwen van!!
    Ik heb kung fu gedaan, k kan mensen in elkaar slaan, maar daar krijg mn zelfvertrouwen nie van terug.

    toch heel erg lief van je dat je tnawie hebt proberen te helpen

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    2.390
    03-08-2002

    Origineel gepost door tha_lady
    sorry maar ik vind het echt grappig!!!

    laterZ :blauwkus:

    ik zei duidelijk, dat je het nie grappig mag vinden

  12. #12
    kiss kiss kiss

    Reacties
    838
    07-11-2002

    ik begrijp het niet goed .dus de mensen daar zagen een monster en gij zag die monster niet hoe kan dat???????????
    Zonder vertrouwen geen verraad

  13. #13
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    jaaah hoe moet je die terug winnen

    kijk of ie nog in de bios rondhangt?????

    neei neei

    ik zou het echt niet weten

    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    2.390
    03-08-2002

    Origineel gepost door jawhara1
    ik begrijp het niet goed .dus de mensen daar zagen een monster en gij zag die monster niet hoe kan dat???????????

    De monster was onzichtbaar.


    Iedereen riep ik zie de monster nie omdat zij die zagen maar omdat ze allemaal een steletje schaapjes zijn.
    Die allemaal achter die een man lopen, die als eerste riep dat hij de monster zag.

    Je weet dat in onze cultuur de ouderen en de massa altijd gelijkhebben. Ik moest ze als een welopgevoed kind toch gelijk geven, ondanks t feit dat k die monster nie zag.


    Volgende keer zet k een verhaal voor nederlanders en een andere versie voor de belgen

  15. #15
    ex lid binnenkort

    Reacties
    1.392
    25-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    en waarom geloof ik jou verhaal toch niet?????!!!!!!!!
    22-09-2002 logde ik ivoor het eerst als soumaya1, een hele leuke toffe tijd gehad met een aantal leden, o.a rahmona cheetah mimi amar, en 1 speciaal iemand nu bijna 5 jaar later op 18 juni 2007 log ik voor het laatst uit, om dan ook nooit meer in te loggen als Soumaya1 Aan alle bekende wil ik zeggen, bedankt dat ik jullie heb leren kennen, en het gaat jullie allemaal goed