1. #121
    .

    Reacties
    1.769
    29-03-2009

    Citaat Geplaatst door catwomen Bekijk reactie
    Als je mijn postings hebt gelezen heb je ook kunnen lezen dat ik dat ook geprobeerd heb. Ondanks zijn negeermodus heb ik getracht een gesprek te starten. Maar of ik nu wel of niet tegen hem praat het maakt geen verschil in positief opzicht. Zou het misschien ook kunnen helpen indien hij op mijn pogingen ingaat en hij er ook moeite voor doet, ondanks zijn ziekelijke koppigheid ?????
    Niet bij iedereen werkt praten als ze boos zijn, heb je geprobeerd om zijn hand vast te houden en hem op een andere manier te benaderen dan 'uitpraten'?

  2. #122
    Waazzuup!

    Reacties
    1.576
    10-05-2009

    Citaat Geplaatst door ikzoek Bekijk reactie
    bij sommige mannen al pak je zijn voet dat koppigheid zit binnen en dat komt nooit eruit

    Wollahillah...

    Rabbana ghfir lie wa li waalidayya wa lil moe’miniena yawma yaqoemoe l-hisaab.

    (Mijn Heer, vergeef mij en mijn ouders en de gelovigen op de Dag waarop de afrekening plaatsvindt.).


  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    578
    27-03-2003

    Citaat Geplaatst door ikzoek Bekijk reactie
    bij sommige mannen al pak je zijn voet dat koppigheid zit binnen en dat komt nooit eruit
    Dat is absoluut zo.

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    64
    12-03-2007

    Wow, weken??? Misschien tijd om eens langs de psychiater te gaan! Waarschijnlijk zit er iets niet goed in dat hoofdje van hem.

    Ik zou er dus niet mee kunnen leven.

    Met mekaar uitpraten is alsnog de beste oplossing. Misschien heeft hij een bepaald beeld van je gecreeerd wat helemaal niet klopt en dat het minste geringste hem irriteert. Praten helpt!

  5. #125
    2 gebruikers

    Reacties
    2.601
    02-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    soms vraag ik me af hoe dit soort dingen aflopen?

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    896
    30-03-2009

    ik kan je aangeven dat dit je gaat tekenen voor het leven. het is maar een waarschuwing voor je. Allah i3awnek en hij Allah ihdih

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    353
    07-04-2014

    Waarom komt zo een gedrag het meest voor bij Marokkanen.
    Elkaar negeren is toch niet uit te houden.

  8. #128
    Temet Nosce

    Reacties
    334
    09-12-2016

    Waarom negeert hij jou?

  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    05-04-2005

    In zou tegen hem zeggen, daar is de deur richting speeltuin. Kowed dan!
    Don't worry..Be happy

  10. #130
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    het is heel simpel in zijn gedachte komt hij over als een peuter misschien onderontwikkeld?

    praat met zijn moeder hoe ervaarde zij de opvoeding van hem kan ze je alles uitleggen .

    en vanuit daaruit ligt het aan jou ga ik ermee verder of niet iemand die in zijn verstand onderontwikkeld is moet je echt heel veel
    geduld mee hebben.

    daarom uiterlijk zegt niets sommige mensen zien er ouder uit maar in het verstand gaat het er heel anders aan toe.
    en dat kan je niet merken als je nog niet getrouwd bent moeilijk zuster.

  11. #131
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    en heel veel broeders hebben dat als je in omgang met ze bent als je dat ziet wil je zo snel mogelijk weg want jou ziel houd dat niet vol

  12. #132
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Wllah respect dat jij dit volhoud. Ik persoonlijk had allang maling aan hem gehad, en zou hem zo laten wollah. Ik zou de eerste paar keer met hem praten en als hij het zou blijven doen, zou ik mijn dingen regelen en vertrekken wollah. Ik ben je vrouw en niet je moedertje tegen wie je boos kan gaan lopen doen als een klein als jij je zin niet krijgt. Hij is gewend dat jij tegen hem gaat lopen praten en smeken en goed proberen maken, gewoon negeren die handel. Ben je boos, gooi jezelf in een oven ofzo, skoen daha fik!
    The dream is the real. The hustle is sold separately