1. #1
    Just Happy

    Reacties
    490
    05-08-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Boukhari

    Ajax vs Marocprofs
    1-0 Pinaar
    1-1 Akachar (eigengoal Escude)
    1-2 Boussaboun (NAC breda)
    2-2 Sonck
    2-3 Boussaboun (NAC Breda)

    Verder was Anouar Diba (NAC breda) the man of the match!!!!!!

    Voor Boukhari was dit een extra heavy game, moest tegen zijn club die hem heeft verhuurt aan NAC breda spelen. Ajax heeft hem pas laten weten dat hij niet meer welkom is en dat terwijl zijn contract tot 2006 loopt!!!

    Nou Nourdin als die jo den je niet willen niet getreurt....you're the best!!!

    wat vinden jullie eigenlijk van Boukhari en het feit dat hij niet meer welkom is bij ajax nadat hij voor de winnende coal heeft gezorgt bij de wedstrijd Nac breda vs Ajax.

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Egt Niet...Hij Is Egt NOg Wel Welkom Bij Ajax..Hoe Kom Je aan Dat Nieuws.....

    Trouwens
    Diba Is De Man
    Diba Is De Man
    Diba Diba Diba Is Man

  3. #3
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    nee ajax wil hem niet meer maar hij gaat misschien naar psv of charlton athletic in engeland en dat is veel beter dan ajax er word gezegd dat escude een eigen doelpunt heeft gescoord maar akachar heeft hem erin geschoten hoor alleen escude had hem nog aangeraakt en diba is de beste man diba diba diba diba diba diba het wordt tijd dat zaki hem oproept en boussabon mag er ook wel bij wat mij betreft want hij heeft snelheid en hij scoort ook nog eens vaak
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Oooo

    Zekerr diba is de man...Dat zei mijn broer ook al: Als hij nu nog niet word opgeroepen Is het wel erg vaag

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    768
    02-11-2003

    ja man diba was egt erg en dan die actie van boukhari en sektioui die was heftig man ajax was helemaal van de mat gespeeld

  6. #6
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    je bedoelt die lobje toch van boukhari of niet ja die was zeker leip
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  7. #7
    Femme du Nador

    Reacties
    1.328
    24-11-2002

    Kunnen ze dat zomaar maken dan?????? Hij heeft toch een contract en die kan ajax hem toch niet zomaar afnemen zonder (goede) reden. Aanklagen die handel.......of zie ik dit verkeerd

    Anyway...........Nourdin was gisteren echt de bom

  8. #8
    Just Happy

    Reacties
    490
    05-08-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door salimma19
    Kunnen ze dat zomaar maken dan?????? Hij heeft toch een contract en die kan ajax hem toch niet zomaar afnemen zonder (goede) reden. Aanklagen die handel.......of zie ik dit verkeerd

    Anyway...........Nourdin was gisteren echt de bom
    Blijkbaar kunnen ze dat wel maken (zie Ajax site of die van Nac Breda)

    PSV heeft ook interesse, maar hij wil zelf niet omdat de kans groot is dat hij daar ook op de bank beland.

    Waarscheinlijk blijft hij nog een jaartje bij NAC, die willen hem wel kopen maar hebben het geld er niet voor. Daarom is een jaartje huren de enige optie!!

    Of als van persie nou bij Feyenoord oprot dat hij daar wellicht terecht kan??

    IK vind hem geweldig!!
    En ik ben er ven overtuigt dat we meer en meer van hem gaan horen!!!
    Geld trouwens ook voor Diba

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik hoor Net Op Die Berbese Nieuws Van De Radio Dat Mokhtari Zijn Been Heeft Gebroken...Dat Zei Hij Zelf Hij Is Geintervieuwd...En Najib Amhali Was Ook Geintervieuwd In Het Berbes

    Was egt Grappig
    Zie Er Nu Nog In Mensen!!
    Ik Denk Dat Het Over Een minuutje is afgelopen!

  10. #10
    BORN TO BIATCH!!!!!

    Reacties
    663
    15-02-2004

    haha arme schat
    daarom speelde hijzo weinig miskien
    [GLOW=darkred]mijn Cu2
    Oujda_Lady{A}{K}{A}Farah en Alhoceimachaima{A}{K}{A}Chaimaa sammy_boeffie{A}{K}{A}Samira ONSCHULDIGG{A}{K}{A}Salim mokhtarilover{A}{K}{A}Ilhame Sammy333{A}{K}{A}Samira Keltoem{A}{K}{A}Ibtisame nadorlady15{A}{K}{A}Hallima Dont Mess With My Friends:blauwkus:
    [/GLOW]

  11. #11
    Just Happy

    Reacties
    490
    05-08-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Das inderdaad niet zo best!!

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ja Daarom Denk Ik Ook

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.392
    05-08-2003

    nee hij heeft zn been niet gebroken, hij is alleen geblesseerd

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    768
    02-11-2003

    been gebroke??
    egniet toen hij was gewisseld liep die gewoon hoor maar wel een beetje mank dat wel maar hij doet volges mij gewoon mee tegen argentinie hij was geselecteerd door badou zaki of als die nie mee doet dan maakt diba toch kans

  15. #15
    BORN TO BIATCH!!!!!

    Reacties
    663
    15-02-2004

    ja man hopelijk
    diba moet echt opgeroepen worden
    als zaki dat niet doet dan bel ik hem persoonlijk op
    heeft iemand zijn nummer
    [GLOW=darkred]mijn Cu2
    Oujda_Lady{A}{K}{A}Farah en Alhoceimachaima{A}{K}{A}Chaimaa sammy_boeffie{A}{K}{A}Samira ONSCHULDIGG{A}{K}{A}Salim mokhtarilover{A}{K}{A}Ilhame Sammy333{A}{K}{A}Samira Keltoem{A}{K}{A}Ibtisame nadorlady15{A}{K}{A}Hallima Dont Mess With My Friends:blauwkus:
    [/GLOW]