1. #1
    maghrebijn

    Reacties
    215
    14-05-2002

    Anne...

    Wrong place....


    Sorry!
    succes leaves clues

  2. #2
    allah u akbar

    Reacties
    21
    02-10-2002

    sallaam broeder

    allah rahma echt erg gewoon

    hou je je taai en bid

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17
    28-10-2002

    Salaam aleikoum,

    Heb geduld jongen......Huilen mag.....

    Sterkte...
    Behandel een ander zoals jij behandeld wil worden

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    887
    03-11-2002

    Ik wens je heel veel sterkte in je verdriet. Neem de tijd om te rouwen, om kwaad te zijn, verdrietig, te huilen, te praten met wederzijdse vrienden. Neem ruimschoots je tijd om dit te verwerken. Zoveel tijd als je nodig hebt. Zoek steun bij je dierbaren. En moge de goede herinneringen je een troost zijn !

    Heel veel sterkte,

    Morgaine
    those who can make you believe absurdities
    can make you commit atrocities
    voltaire (1694 - 1778)

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    75
    22-10-2002

    Re: Anne...

    Origineel gepost door Warzazate
    Wrong place....


    Sorry!
    huh ik begrijp het niet...wat is er met anne???

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    100
    22-10-2002

    Bismiellahie Arahmanie Rahiem

    salaam aleikoem wr wb

    IK SNAP HET OOK NIET WAT IS ER MET ANNE?


    wa salaam aleikoem wr wb

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    75
    22-10-2002

    Re: Anne...

    Origineel gepost door Warzazate
    Wrong place....


    Sorry!

    nou...dan niet

  8. #8
    tafoektdie altijd schijnt

    Reacties
    186
    09-03-2002

    he nou ik zie dat ik niet de enige ben die het niet snapt.

    GELUKKIG............
    GELUKKIG IS DEGENE DIE NIETS VERWACHT, WANT HIJ ZAL NOOIT TELEURGESTELD WORDEN.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    hier nog een....

  10. #10
    kiss kiss kiss

    Reacties
    838
    07-11-2002

    snap het ook niet
    Zonder vertrouwen geen verraad

  11. #11
    Allah ou Akbar

    Reacties
    381
    25-11-2002

    Me 2!!
    Als werken goed was, hadden de rijken het niet aan de armen
    overgelaten.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    512
    03-11-2002

    Hier 3 die het ook niet snapt

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    Ik las dit op maghreb.nl

    Vandaag hoorde ik haar stem weer. Ik zag haar gezicht voor even tussen de menigte. En ik wachtte tevergeefs op haar telefoontje. Een hopeloos gevecht dat geen einde leek te hebben vond plaats in mijn hoofd. Een gevecht dat me elke dag sinds haar dood wist te kwellen.
    ‘We gaan langs de Seine wandelen lieverd, zoals je altijd gewild hebt. Samen bij zonsondergang hand in hand langs het water. En als we een zwerver tegenkomen, vertel ik hem hoeveel ik van je hou...’ Nog steeds galmen die laatste woorden die ik uit haar mond hoorde door mijn lichaam. Elke letter voel ik. Ik keek haar nog met een betraand gezicht aan. Ze maakte mij beloftes waarvan ik wist dat ze geen waarheid zouden worden. ‘Jij gaat me tagine leren maken en ik wil Marokko zien. Ik wil zien waar je bent geboren. Ik wil lucht inademen op de plaats waar jij voor het eerst in je leven lucht inademde.’
    Eerst dachten we dat het slechts een griepje was. Niets aan de hand, het gaat wel over… Uiteindelijk bleek het veel ernstiger te zijn. Ernstiger en fataal. Tot op de dag van vandaag weet ik mezelf te pijnigen met de ‘wat als’ vragen. Mijn hart kan niet geloven dat zij er niet meer is. Maar toch... Haar liefde bestaat niet meer. Onze kinderen zullen nooit geboren worden. Haar glimlach zal mijn hart nooit meer doen opwarmen. Ik zal nooit met mijn hoofd op haar schoot in slaap vallen en ik zal nooit meer haar ‘ik hou zo van je’ horen. Waar leef ik mijn leven voor als mijn hart in tweeën is gesneden? In bed bekijk ik haar foto’s zoals ik elke nacht doe. Bij een portretfoto van ons tweetjes staar ik bewegingsloos voor me uit. Even later voel ik een dikke traan over mijn wang rollen die langzaam op de foto ploft. Oh mijn God, waarom wordt ik zo gemarteld? Ik voel geen antwoord. Ik voel slechts pijn. Heel hard druk ik de foto tegen mijn hart aan en sluit mijn ogen. In de hoop haar in elk geval in mijn dromen tegen te komen. Een gedachte die ik nooit voor mogelijk had gehouden toen ik elke ochtend wakker werd met haar aan mijn zijde. Mijn Anne is dood. Voorgoed weg.

  14. #14
    MachakieLLL

    Reacties
    8.012
    12-12-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Triest verhaal

    sterkte broeder OUarzazate

  15. #15
    aspiring_sociopath

    Reacties
    90
    19-04-2009

    En dit ga je uppen?? Het moet wel leuk blijven. Dit is depri.