| Mode & uiterlijke verzorging Mode en uiterlijke verzorging | Puistjes bij je decolete HELP! 06-05-2009, 22:32 | #1 |  | | MVC Lid Proud2beamoslim is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 30-04-2009 Credits: 0 | Puistjes bij je decolete HELP! Wat doe je er tegen het word als maar erger.  | | | 06-05-2009, 22:38 | #2 |  | | Stilte Stilletjess is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 24-02-2008 Reacties: 212 Credits: 0 | Ik heb het ook.. Krijg het alleen in de zomer, dus wanneer het warm is, zal wel ene allergie zijn. Ik moet binnenkort naar de dokter..
Heb jij ze altijd dan?? | __________________________ Oh vervloekt het hart, waarom liet jij je verleiden? Vervloekt het hart, accepteer de pijn. Ben jij het niet die het verdriet de toegang heeft gegeven? Verstand, waar ben jij? Verstand, mijn dierbare vriend, ik wil mijn spijt betuigen. Nooit zal ik jou waarde in twijfel nemen, nooit.. | | | 06-05-2009, 22:41 | #3 |  | | MVC Lid Proud2beamoslim is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 30-04-2009 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Stilletjess Ik heb het ook.. Krijg het alleen in de zomer, dus wanneer het warm is, zal wel ene allergie zijn. Ik moet binnenkort naar de dokter..
Heb jij ze altijd dan?? | Ja ik heb het altijd al.
Maar in de zomer wel wat meer ja. Ik denk dat ik ook langs ga bij een dokter. Maar ik wil kijken of er hier mensen zijn die het ook hebben of dat ze medicijnen ervoor krijgen enz.  | | | 06-05-2009, 22:51 | #4 |  | | Stilte Stilletjess is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 24-02-2008 Reacties: 212 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Proud2beamoslim Ja ik heb het altijd al.
Maar in de zomer wel wat meer ja. Ik denk dat ik ook langs ga bij een dokter. Maar ik wil kijken of er hier mensen zijn die het ook hebben of dat ze medicijnen ervoor krijgen enz.  |
ik loop al 3 jaar zo met die puistjes en elke zomer weer.. das echt lelijk! Maar heb er eigenlijk niet zo een last van, draag hoofddoek dus niemand ziet het:P
Ik ga er ook maar gauw eens langs  | __________________________ Oh vervloekt het hart, waarom liet jij je verleiden? Vervloekt het hart, accepteer de pijn. Ben jij het niet die het verdriet de toegang heeft gegeven? Verstand, waar ben jij? Verstand, mijn dierbare vriend, ik wil mijn spijt betuigen. Nooit zal ik jou waarde in twijfel nemen, nooit.. | | | 06-05-2009, 23:11 | #5 |  | | Beautiful Dirty Rich mimi_o_mimi is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 06-01-2007 Locatie: Waar Argan vandaan komt. Reacties: 524  MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Proud2beamoslim Ja ik heb het altijd al.
Maar in de zomer wel wat meer ja. Ik denk dat ik ook langs ga bij een dokter. Maar ik wil kijken of er hier mensen zijn die het ook hebben of dat ze medicijnen ervoor krijgen enz.  | Citaat: Geplaatst door Stilletjess ik loop al 3 jaar zo met die puistjes en elke zomer weer.. das echt lelijk! Maar heb er eigenlijk niet zo een last van, draag hoofddoek dus niemand ziet het:P
Ik ga er ook maar gauw eens langs  | Meiden ik heb er ook last van  ! Ik heb van alles gedaan (elke dag scrubben, verzorgen, schoonmaken, Clearasil gebruiken maar niks werkt  ! Alleen als ik in de zon ga liggen drogen ze op (maar mijn huid ook en dat is slecht  )! Dus als er inderdaad nog tips zijn, graag aub..  | __________________________ Searching for the one guy with the zachte G! | | | 06-05-2009, 23:11 | #6 |  | | MVC Lid Proud2beamoslim is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 30-04-2009 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Stilletjess ik loop al 3 jaar zo met die puistjes en elke zomer weer.. das echt lelijk! Maar heb er eigenlijk niet zo een last van, draag hoofddoek dus niemand ziet het:P
Ik ga er ook maar gauw eens langs  | Ah meskina, naja ik draag sowieso truitje's , tuniekjes dat je me decolete niet ziet. Dus het maakt niet uit maar toch voor later als je bijvoorbeeld gaat trouwen en voor jezelf is gewoon lelijk.  | | | 06-05-2009, 23:13 | #7 |  | | *Begeerlijk* Mar0ekkaas is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 02-03-2006 MVC Premium Credits: 5 | Ligt het niet aan je bodylotion?
Geen allergische reactie op waspoeder?
Misschien ademt je huid niet genoeg?
Parfum die je opdoet?
Scrub je weleens?
Allemaal kleine dingetjes waar je misschien naar kunt kijken. | __________________________ Niet of maar én! I wish when I wake up you're there
So wrap your arms around me for real
And tell me you'll stay by my side
| | | 06-05-2009, 23:22 | #8 |  | | Stilte Stilletjess is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 24-02-2008 Reacties: 212 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Mar0ekkaas Ligt het niet aan je bodylotion?
Parfum die je opdoet?
Scrub je weleens?
Allemaal kleine dingetjes waar je misschien naar kunt kijken. | Ik zou niet weten, heb wel gemerkt dat het alleen voorkomt wanneer het warm is.. ik dacht eerst doordat ik een ketting droeg (die ik altijd om heb) maar heb m een tijdje niet gedragen en had het nog steeds..
Dus gewoon langs de dokter
Ik ben zo lui, om langs de dokter te gaan  | __________________________ Oh vervloekt het hart, waarom liet jij je verleiden? Vervloekt het hart, accepteer de pijn. Ben jij het niet die het verdriet de toegang heeft gegeven? Verstand, waar ben jij? Verstand, mijn dierbare vriend, ik wil mijn spijt betuigen. Nooit zal ik jou waarde in twijfel nemen, nooit.. | | | 06-05-2009, 23:28 | #9 |  | | MVC Lid Proud2beamoslim is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 30-04-2009 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Mar0ekkaas Ligt het niet aan je bodylotion?
Parfum die je opdoet?
Scrub je weleens?
Allemaal kleine dingetjes waar je misschien naar kunt kijken. | Nou ik geruik eerlijk gezegd geen bodylotion naar het douchen, want ik denk dat dat daardoor komt. Dus ik gebruik niets waar parfum in zit. Het kan ook aan je douchemelk zitten natuurlijk of zeep die je gebruikt. Parfum ja daar kan het ook doorkomen en scrubben doet ik nooit mijn huid is daar te gevoelig voor het word helemaal rood als ik dat gebruik. Op mijn gezicht scrub ik heb wel op z'n tijd. Maar als ik het eraf scrub dan zie je dat m'n huid roodjes word.
Sowieso ga ik er nog voor langs bij de dokter.  | | | 06-05-2009, 23:29 | #10 |  | | MVC Lid Proud2beamoslim is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 30-04-2009 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Stilletjess Ik zou niet weten, heb wel gemerkt dat het alleen voorkomt wanneer het warm is.. ik dacht eerst doordat ik een ketting droeg (die ik altijd om heb) maar heb m een tijdje niet gedragen en had het nog steeds..
Dus gewoon langs de dokter
Ik ben zo lui, om langs de dokter te gaan | Komt me bekend voor.  | | | 06-05-2009, 23:30 | #11 |  | | Stilte Stilletjess is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 24-02-2008 Reacties: 212 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Proud2beamoslim Komt me bekend voor.  |
 ik had al een tijdje een afspraak staan daarvoor bij de dokter, maar had zo geen zin om te gaan  | __________________________ Oh vervloekt het hart, waarom liet jij je verleiden? Vervloekt het hart, accepteer de pijn. Ben jij het niet die het verdriet de toegang heeft gegeven? Verstand, waar ben jij? Verstand, mijn dierbare vriend, ik wil mijn spijt betuigen. Nooit zal ik jou waarde in twijfel nemen, nooit.. | | | 06-05-2009, 23:33 | #12 |  | | MVC Lid Proud2beamoslim is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 30-04-2009 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Stilletjess  ik had al een tijdje een afspraak staan daarvoor bij de dokter, maar had zo geen zin om te gaan  | Meskina kmoet echt zo snel mogeljk een afspraak maken.  | | | 06-05-2009, 23:35 | #13 |  | | MVC Lid Proud2beamoslim is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 30-04-2009 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door mimi_o_mimi Meiden ik heb er ook last van  ! Ik heb van alles gedaan (elke dag scrubben, verzorgen, schoonmaken, Clearasil gebruiken maar niks werkt  ! Alleen als ik in de zon ga liggen drogen ze op (maar mijn huid ook en dat is slecht  )! Dus als er inderdaad nog tips zijn, graag aub..  | Ah meskina.
Tis echt lelijk zo bij je decoleté, kdenk dat het beste is om langs de dokter te gaan joh die crempjes etc dat helpt niet. | | | 06-05-2009, 23:38 | #14 |  | | Stilte Stilletjess is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 24-02-2008 Reacties: 212 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Proud2beamoslim Meskina kmoet echt zo snel mogeljk een afspraak maken.  | weet je wat het nou is..
Ik heb er al 3 jaar last van maar iedere keer als ik denk van vandaag ga ik langs de dokter, dan kijk ik ff zo naar mn decollete, en dan zie ik weinig puistjtes, dan denk ik ach, misschien hoef ik niet langs de dokter het zijn maar een paar puistjes..
en paar dagen later, zijn het ineens zoveeeeell.
echt koelshi bele3kes ofzoiets  | __________________________ Oh vervloekt het hart, waarom liet jij je verleiden? Vervloekt het hart, accepteer de pijn. Ben jij het niet die het verdriet de toegang heeft gegeven? Verstand, waar ben jij? Verstand, mijn dierbare vriend, ik wil mijn spijt betuigen. Nooit zal ik jou waarde in twijfel nemen, nooit.. | | | 06-05-2009, 23:43 | #15 |  | | MVC Lid Proud2beamoslim is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 30-04-2009 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Stilletjess weet je wat het nou is..
Ik heb er al 3 jaar last van maar iedere keer als ik denk van vandaag ga ik langs de dokter, dan kijk ik ff zo naar mn decollete, en dan zie ik weinig puistjtes, dan denk ik ach, misschien hoef ik niet langs de dokter het zijn maar een paar puistjes..
en paar dagen later, zijn het ineens zoveeeeell.
echt koelshi bele3kes ofzoiets  | JA! Klopt heb dat dus ook. Klinkt misschien raar maar tijdens m'n menstruatie heb ik daar ook meer last van joh. Kijk op m'n gezicht niet eens joh, alleen kleintjes een paar elhamdoulilah. Maar op mijn decoleté zijn het van die vieze rode opvallend.  | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:08. | |