[Waarom zijn wij zo zwak.. waarom worden wij zo snel verleid door een koekje of een snoepje? Vaak denk je.. 1 koekje of 1 snoepje kan geen kwaad, maar het probleem is dat wij het niet bij één houden. Als we er eenmaal één op hebben denken we.. de tweede kan ook geen kwaad.. en bij de derde denk je safe ik heb mijn dag verpest dus ik kan net zo goed de hele pak opeten.
Iedere dag zeggen we weer dat we morgen echt echt gaan beginnen.. maar zo loopt het al maanden en blijven we in een vicieuze cirkel hangen. Zo komt de zomer met de dag dichterbij.. we blijven maar denken dat we twee maanden hebben.. genoeg tijd. Nou voor je het weet ben je aan het pakken.. helaas zullen het alleen maar grote maten zijn als we zo door blijven gaan.
Dames.. iedereen kan het kijk maar naar de grote voorbeelden hier op dit forum.. DD_ en Boellie en nog veel meer dames die sterk in hun schoenen staan. Als zij het kunnen, kunnen wij het ook.
DRAAI DIE KNOP NU OM DAMES WE ZIJN STERK EN WE KUNNEN HET WE'RE SURVIVORS WE CAN BEAT THE FOOD AIGHTT...]
liefs missfatty