1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    20
    19-10-2001

    wie vinden jullie hier goed

    hallo allemaal
    wie vinden jullie hier bij Yasmina.nl goed v.b geeft goede antwoorden heeft leuke of serieuze topic enz.
    noem de naam en waarom hij of zij
    ik ben benieuwd
    groetjes

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    25
    18-11-2001

    Milimited minded, dit is dé ultieme gelegenheid om je zelf weer onder de aandacht te brengen!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    10
    09-12-2001

    Hoi Siedat,

    Voor mij is dat Marrakshi, hij/zij dat is nog maar de vraag....

    Heb zelf sterk het gevoel, dat Marrakshi een jongeman is, die echt vanuit zijn hart spreekt en adviseert. Bij mij komt Marrakshi, heel open en eerlijk over. Toont respect voor andermans gevoelens en laat ze, in hun waarde.

    Marrakshi, in mijn ogen ben jij een voorbeeld voor vele, die deze site bezoeken.
    Wil de andere bezoekers niet in het zwart daglicht stellen (absoluut niet) en begrijp ook wel, dat je niet altijd serieus hoeft te zijn.

    Wel struikel ik over, de racistische en neerbuigende uitdrukkingen...dat vind ik nergens voor nodig, je verliest er eerder iets mee.....denk daar maar eens overna (degene die zich aangesproken voelen).

    P.S. bovenstaande is niet aanvallend bedoeld, maar meer een bewustwording voor jezelf, behandel je medemens, zoals jezelf behandelt wil worden. What goes around comes around......

    Veel liefs van een medemens met goede bedoelingen.....

    Loveyourself and eachother

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    hey allemaal,

    ik vind mohamed justice (juist?) wel heel goed, zijn reactie's zijn echt goed, maar soms wel heel lang dat het niet meer leuk is opm te lezen... maar toch... echt heel goed!

    beslama

    ps: de anderen ook hoor!

  5. #5
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    ik vind Chokran wel intelligent


    NOT

    ------------------
    niets is gevaarlijker dan onwetendheid in actie

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    49
    19-11-2001

    hhahahhahaa, sorry, ik moest even lachen

  7. #7
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Beste mensen,

    Ik vindt werkelijk iedereen hier goed.

    Elkeen van jullie bezit een unieke persoonlijkheid...waarvan er geen twee in het universum van bestaan...werkelijk uniek.

    Sommigen kunnen echt op de zenuwen van anderen werken...maar, ik geloof niet ...dat men de ander zo hard wil kwetsen...

    Het is... hoe men het ook draait of keert...een interactie op afstand tussen mensen...en ja...juist...tussen gevoelings...
    en bij de een worden ze gedeeltelijk rationeel en emotioneel verwerkt , bij de ander met een andere verhouding.

    En iedereen maakt weleens fouten, mijzelf inbegrepen...en de besten onder ons...leren van hun fouten.

    MissX,...ik dank u...en ik zal met jou mening rekening houden, beloofd...

    Ik beloof iedereen hier op deze Dating,...dat ik absoluut i e d e r e e n correct zal behandelen nu en in de toekomst...en mijn best zal doen om goede en zuivere verstaanbare reacties te brengen.

    Ik hou van jullie mensen.

    Justice.

    ------------------

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9
    21-01-2002

    erkampoe-vrouw nr 1 staat bovenaan op mijn lijstje en dat is leila, zij is geweldig!!!
    En dit zeg ik niet omdat zij mijn collega is haha maar omdat zij een pat. van mij is die ik behandel


    beslama

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.388
    14-01-2002

    MD

    Ik vind het fijn dat je me noemt
    Betekent dat ik word opgemerkt


    Bedankt dat je me hebt opgemerkt

    P-


    Plaoh!!!!!!!!!!!!!!
    (Nas Escobar)

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9
    21-01-2002

    haaaa leilaaaaa

    gij moogt uit de iso wanneer de dokter het zegt, ik kan je niet zomaar uitlaten, alles met toestemming van de DR.

    tfooooeeeeee tamza, ge hebt weer in bed gekakt zie ik, als ja naar wc moet in het vervolg d****** op da groen knopje, dan stuur ik een stagairke naar u! alé waar is die sunlight zeep, wassen die taghna
    haaaaaaahaaaaaaaa

    beslama fermira

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    73
    18-09-2001

    Ik vind weeskind Medina heel goed, zij weet altijd zo goed antwoord te geven op bepaalde vragen verder kan zij uiterst gestructureerd haar argumenten geven (ik kon deze opmerking helaas niet plaatsen zonder te lachen).

    Roy vind ik daarentegen heel dapper omdat hij ooit heeft toegegeven dat hij homo is en op bergmarokkanen valt. Roy verdient daarom de heldenprijs.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    He Siedat

    Hier is m'n lijstje:

    Mohammed Justice en Loveyourself: om hun reactie's

    Leila19 : omdat ik altijd moet lachen om wat zij schrijft

    and last but not least Roy : om zoveel redenen eigenlijk

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    16
    18-01-2002

    hallo allemaal,

    loveyourself ik ben inderdaad een jongeman.
    dank je voor je compliment.
    iedereen die een advies of mening geeft is goed, want dat is volgens mij de bedoeling van dit forum.
    we hoeven niet allemaal de zelfde mening te hebben.
    dat zou wel heel saai zijn maar laat iedereen in zijn waarde.

    bslamma broeders en zusters

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.388
    14-01-2002

    The Player zegt:


    eigenlijk wel

    Had ik niet verwacht


    P-

    Plaoh!!!!!!!!!!
    (Nas Escobar)



  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    25
    18-11-2001

    Maar dat was ons toch al bekend? Ook al leeft hij met de ilussie dat hij superontwikkeld is. Hij zit wel vol ambitie en fantasie, aangezien hij zich op z'n 21ste in de vierde van het TU waant. Maar als je toch er op los aan het fantaseren was, had je dan geen interessantere opleiding kunnen verzinnen, aangezien technische bedrijfskunde niet veel voorstelt.