Marokko Community
31-07-2010 09:59:21
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > Marokkaanse jongeren, liefde en relaties
Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland.

Adverteren op MAROKKO.nl
Ik ben zo kwaad maar ook verdrietig ..

Reageer

Opties
Oud 26-04-2009, 12:14   #1
Deepintrouble
Laat me gewoon

Deepintrouble is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 845
Deepintrouble komt net kijken
Credits: 0
Ik ben zo kwaad maar ook verdrietig ..

Ik werk nu ongeveer 2 jaar bij een onderzoeksbureau, hartstikke leuke en wel, en had een heel goede band met mn baas. Een nederlandse jongeman, 27 jaar, leuk koppie etc. Nou heeft hij me vorig jaar beloofd dat ik vanaf mei een management functie zou mogen vervullen in het bedrijf, omdat de vrouw die deze functie vervulde deze maand gaat vertrekken.

Nou heeft hij mij vorige maand mee uit eten gevraagd, waarop ik heb geweigerd, en gezegd dat ik onze relatie graag puur zakelijk wilde houden. Ik merkte al in de periode dat ik werkzaam was dat hij mij wel zag zitten als meer dan zijn collega, maar ik hield hem op een afstand.

Nadat k dit vorige maand zei tegen hem, deed hij best afstandelijk enzo, en vorige week heeft hij mij te kennen gegeven dat iemand anders de management functie gaat vervullen. 1 of ander nederlands wijf, die pas 5 maanden werkzaam is daar. Ik voel me echt genaaid, die functie behoorde gewoon toe aan mij, ik heb die blonde chick notabene ingewerkt, ik werk daar al lang en weet precies hoe het daar werkt.

Ik heb gister de hele dag gehuild

Naar boven Reageren met citaat

Oud 26-04-2009, 12:20   #2
Nachtpanter
No humanity

Nachtpanter is Offline
Geslacht: Man Man
Reacties: 10.288
Nachtpanter maakt een goede startNachtpanter maakt een goede start
Deeeeeeeeeeep in trouble

Oud 26-04-2009, 12:23   #3
Mocro_Styl0
Meerdere Gebruikers

Mocro_Styl0 is Offline
Reacties: 1.667
Mocro_Styl0 maakt een goede startMocro_Styl0 maakt een goede start
ewa saffie beter zo toch dan,uit etengeweest zijn en dan naar hotel je benen weid gespreid en dan een baan krijgen wat sommige dames zoude doen.Jij heb teminste nog je eer en respect

Oud 26-04-2009, 12:26   #4
babydoll
LOve

babydoll is Offline
Reacties: 1.173
babydoll komt net kijken
Ik vind het erg knap van je dat je zijn aanbod om uit eten te gaan geweigerd hebt!!! chapeau!!

Hij voelt zich gewoon gekrenkd en wil jou op deze manier terugpakken. Je kan het met hem bespreken, waarom hij jou die functie niet meer gegeven heeft. Zit er ook niet mee, want hoe jij gehandeld hebt is veeeeeeeeeel meer waard dan zo'n functie! echt waar....

Oud 26-04-2009, 12:27   #5

_______________ is Offline
Reacties: 1.746
_______________ maakt een goede start_______________ maakt een goede start
Citaat:
Geplaatst door Deepintrouble Bekijk reactie
Ik werk nu ongeveer 2 jaar bij een onderzoeksbureau, hartstikke leuke en wel, en had een heel goede band met mn baas. Een nederlandse jongeman, 27 jaar, leuk koppie etc. Nou heeft hij me vorig jaar beloofd dat ik vanaf mei een management functie zou mogen vervullen in het bedrijf, omdat de vrouw die deze functie vervulde deze maand gaat vertrekken.

Nou heeft hij mij vorige maand mee uit eten gevraagd, waarop ik heb geweigerd, en gezegd dat ik onze relatie graag puur zakelijk wilde houden. Ik merkte al in de periode dat ik werkzaam was dat hij mij wel zag zitten als meer dan zijn collega, maar ik hield hem op een afstand.

Nadat k dit vorige maand zei tegen hem, deed hij best afstandelijk enzo, en vorige week heeft hij mij te kennen gegeven dat iemand anders de management functie gaat vervullen. 1 of ander nederlands wijf, die pas 5 maanden werkzaam is daar. Ik voel me echt genaaid, die functie behoorde gewoon toe aan mij, ik heb die blonde chick notabene ingewerkt, ik werk daar al lang en weet precies hoe het daar werkt.

pas na 2 jaar een management funtcie aangeboden gekregen????

misschien bewijs genoeg dat jouw kontje je enige ticket to succes is

sorry....

Oud 26-04-2009, 12:31   #6
MyKonos8
Monster

MyKonos8 is Offline
Reacties: 318
MyKonos8 komt net kijken
Citaat:
Geplaatst door Deepintrouble Bekijk reactie

zo werkt het als vrouw, je moet met je baas gaan ****** voordat je een hogere functie krijgt.

Oud 26-04-2009, 12:32   #7
Deepintrouble
Laat me gewoon

Deepintrouble is Offline
Citaat:
Geplaatst door babydoll Bekijk reactie
Ik vind het erg knap van je dat je zijn aanbod om uit eten te gaan geweigerd hebt!!! chapeau!!

Hij voelt zich gewoon gekrenkd en wil jou op deze manier terugpakken. Je kan het met hem bespreken, waarom hij jou die functie niet meer gegeven heeft. Zit er ook niet mee, want hoe jij gehandeld hebt is veeeeeeeeeel meer waard dan zo'n functie! echt waar....
Ja maar ik vind het gewoon een rotstreek. Als je iemand iets belooft, komt het echt hard aan als je het niet waar maakt. Maar ja ik dien morgen mn ontslag in, want ik hoef zn rotkop sowieso nooit meer te zien.

Oud 26-04-2009, 12:33   #8
verdwaalde
Verbannen

verdwaalde is Offline
Reacties: 10.513
verdwaalde is een zeldzame schelp in de grote oceaanverdwaalde is een zeldzame schelp in de grote oceaanverdwaalde is een zeldzame schelp in de grote oceaanverdwaalde is een zeldzame schelp in de grote oceaanverdwaalde is een zeldzame schelp in de grote oceaanverdwaalde is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Credits: 5
Wat erg!!!!

Als vrouwzijnde is het ook nooit makkelijk

Oud 26-04-2009, 12:50   #9
Deepintrouble
Laat me gewoon

Deepintrouble is Offline
Citaat:
Geplaatst door _______________ Bekijk reactie
pas na 2 jaar een management funtcie aangeboden gekregen????

misschien bewijs genoeg dat jouw kontje je enige ticket to succes is

sorry....

Screw you.

Oud 26-04-2009, 12:57   #10
mozero
God is geen filosoof

mozero is Offline
Locatie: nergens waar ik onstaan ben het is net als een bigbang die je niet kunt bepalen waar die is onstaan
Reacties: 362
mozero komt net kijken
heb jij niet gevraagd waarom hij jouw niet heeft gekozen, maar iemand anders?

Oud 26-04-2009, 13:48   #11
Zahouania4ever
2GEBRUIKERS!

Zahouania4ever is Offline
Reacties: 194
Zahouania4ever komt net kijken
Wat een kutstreek, je komt Inshallah wat beters tegen

Oud 26-04-2009, 13:51   #12
BoraSita
MVC Lid

BoraSita is Offline
Reacties: 10.628
BoraSita is de melodie van ons lievelingsliedBoraSita is de melodie van ons lievelingsliedBoraSita is de melodie van ons lievelingsliedBoraSita is de melodie van ons lievelingsliedBoraSita is de melodie van ons lievelingsliedBoraSita is de melodie van ons lievelingsliedBoraSita is de melodie van ons lievelingsliedBoraSita is de melodie van ons lievelingsliedBoraSita is de melodie van ons lievelingslied
Je kunt het aanvechten, hoort dit niet onder sexuele intimidatie?

Oud 26-04-2009, 13:53   #13
Reynbow
Krom

Reynbow is Offline
Reacties: 3.667
Reynbow maakt een goede startReynbow maakt een goede start
Hahaha dit is echt zo'n flirtmetjebaas anders krijg je geen hoger functie werk!

Ga daar weg, ; ).

Oud 26-04-2009, 13:53   #14
lilliputter
MVC Lid

lilliputter is Offline
Reacties: 980
lilliputter komt net kijken
ga je nu huilen omdat je hebt je tenminste je trots

Oud 26-04-2009, 14:16   #15
watznou
een echte marokkaan

watznou is Offline
Reacties: 27
watznou komt net kijken
Goed gedaan wollah, hij is gewoon een vieze mannetje. Behoudt de eer aan jezelf

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 09:59.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media