| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | Ik ben zo kwaad maar ook verdrietig .. 26-04-2009, 12:14 | #1 |  | | Laat me gewoon Deepintrouble is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 04-06-2008 Locatie: Not your business Reacties: 845 Credits: 0 | Ik ben zo kwaad maar ook verdrietig .. Ik werk nu ongeveer 2 jaar bij een onderzoeksbureau, hartstikke leuke en wel, en had een heel goede band met mn baas. Een nederlandse jongeman, 27 jaar, leuk koppie etc. Nou heeft hij me vorig jaar beloofd dat ik vanaf mei een management functie zou mogen vervullen in het bedrijf, omdat de vrouw die deze functie vervulde deze maand gaat vertrekken.
Nou heeft hij mij vorige maand mee uit eten gevraagd, waarop ik heb geweigerd, en gezegd dat ik onze relatie graag puur zakelijk wilde houden. Ik merkte al in de periode dat ik werkzaam was dat hij mij wel zag zitten als meer dan zijn collega, maar ik hield hem op een afstand.
Nadat k dit vorige maand zei tegen hem, deed hij best afstandelijk enzo, en vorige week heeft hij mij te kennen gegeven dat iemand anders de management functie gaat vervullen. 1 of ander nederlands wijf, die pas 5 maanden werkzaam is daar. Ik voel me echt genaaid, die functie behoorde gewoon toe aan mij, ik heb die blonde chick notabene ingewerkt, ik werk daar al lang en weet precies hoe het daar werkt.
 Ik heb gister de hele dag gehuild  | | | 26-04-2009, 12:20 | #2 |  | | No humanity Nachtpanter is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 19-06-2008 Reacties: 10.288  Credits: 0 | Deeeeeeeeeeep in trouble  | | | 26-04-2009, 12:23 | #3 |  | | Meerdere Gebruikers Mocro_Styl0 is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 21-10-2006 Reacties: 1.667  Credits: 0 | ewa saffie beter zo toch dan,uit etengeweest zijn en dan naar hotel je benen weid gespreid en dan een baan krijgen wat sommige dames zoude doen.Jij heb teminste nog je eer en respect   | | | 26-04-2009, 12:26 | #4 |  | | LOve babydoll is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 26-02-2004 Reacties: 1.173 Credits: 0 | Ik vind het erg knap van je dat je zijn aanbod om uit eten te gaan geweigerd hebt!!! chapeau!!
Hij voelt zich gewoon gekrenkd en wil jou op deze manier terugpakken. Je kan het met hem bespreken, waarom hij jou die functie niet meer gegeven heeft. Zit er ook niet mee, want hoe jij gehandeld hebt is veeeeeeeeeel meer waard dan zo'n functie! echt waar.... | | | 26-04-2009, 12:27 | #5 |  | | Anion _______________ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-08-2008 Reacties: 1.746  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Deepintrouble Ik werk nu ongeveer 2 jaar bij een onderzoeksbureau, hartstikke leuke en wel, en had een heel goede band met mn baas. Een nederlandse jongeman, 27 jaar, leuk koppie etc. Nou heeft hij me vorig jaar beloofd dat ik vanaf mei een management functie zou mogen vervullen in het bedrijf, omdat de vrouw die deze functie vervulde deze maand gaat vertrekken.
Nou heeft hij mij vorige maand mee uit eten gevraagd, waarop ik heb geweigerd, en gezegd dat ik onze relatie graag puur zakelijk wilde houden. Ik merkte al in de periode dat ik werkzaam was dat hij mij wel zag zitten als meer dan zijn collega, maar ik hield hem op een afstand.
Nadat k dit vorige maand zei tegen hem, deed hij best afstandelijk enzo, en vorige week heeft hij mij te kennen gegeven dat iemand anders de management functie gaat vervullen. 1 of ander nederlands wijf, die pas 5 maanden werkzaam is daar. Ik voel me echt genaaid, die functie behoorde gewoon toe aan mij, ik heb die blonde chick notabene ingewerkt, ik werk daar al lang en weet precies hoe het daar werkt.
 Ik heb gister de hele dag gehuild  |
pas na 2 jaar een management funtcie aangeboden gekregen????
misschien bewijs genoeg dat jouw kontje je enige ticket to succes is
sorry.... | __________________________ Wouldn't it be great if there was some sort of exchange system where we could kill Paris Hilton and bring back Heath Ledger? | | | 26-04-2009, 12:31 | #6 |  | | Monster MyKonos8 is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 04-04-2008 Reacties: 318 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Deepintrouble Ik werk nu ongeveer 2 jaar bij een onderzoeksbureau, hartstikke leuke en wel, en had een heel goede band met mn baas. Een nederlandse jongeman, 27 jaar, leuk koppie etc. Nou heeft hij me vorig jaar beloofd dat ik vanaf mei een management functie zou mogen vervullen in het bedrijf, omdat de vrouw die deze functie vervulde deze maand gaat vertrekken.
 Ik heb gister de hele dag gehuild  |
zo werkt het als vrouw, je moet met je baas gaan ****** voordat je een hogere functie krijgt. | | | 26-04-2009, 12:32 | #7 |  | | Laat me gewoon Deepintrouble is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 04-06-2008 Locatie: Not your business Reacties: 845 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door babydoll Ik vind het erg knap van je dat je zijn aanbod om uit eten te gaan geweigerd hebt!!! chapeau!!
Hij voelt zich gewoon gekrenkd en wil jou op deze manier terugpakken. Je kan het met hem bespreken, waarom hij jou die functie niet meer gegeven heeft. Zit er ook niet mee, want hoe jij gehandeld hebt is veeeeeeeeeel meer waard dan zo'n functie! echt waar.... | Ja maar ik vind het gewoon een rotstreek. Als je iemand iets belooft, komt het echt hard aan als je het niet waar maakt. Maar ja ik dien morgen mn ontslag in, want ik hoef zn rotkop sowieso nooit meer te zien. | | | 26-04-2009, 12:33 | #8 |  | | Verbannen verdwaalde is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 12-10-2005 Locatie: AithWayagersland Credits: 5 | Wat erg!!!!
 Als vrouwzijnde is het ook nooit makkelijk | | | 26-04-2009, 12:50 | #9 |  | | Laat me gewoon Deepintrouble is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 04-06-2008 Locatie: Not your business Reacties: 845 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door _______________ pas na 2 jaar een management funtcie aangeboden gekregen????
misschien bewijs genoeg dat jouw kontje je enige ticket to succes is
sorry.... |
Screw you. | | | 26-04-2009, 12:57 | #10 |  | | God is geen filosoof mozero is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 18-02-2008 Locatie: nergens waar ik onstaan ben het is net als een bigbang die je niet kunt bepalen waar die is onstaan Reacties: 362 Credits: 0 | heb jij niet gevraagd waarom hij jouw niet heeft gekozen, maar iemand anders? | __________________________ Leef zo, dat je kunt wensen dat het leven eeuwig terugkeert. I saw my Lord with the eye of my heart
I asked him: ‘Who are You?’ He said: ‘You!’ | | | 26-04-2009, 13:48 | #11 |  | | 2GEBRUIKERS! Zahouania4ever is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 29-06-2008 Reacties: 194 Credits: 0 | Wat een kutstreek, je komt Inshallah wat beters tegen  | __________________________ | | | 26-04-2009, 13:51 | #12 |  | | MVC Lid BoraSita is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 27-06-2005 Credits: 0 | Je kunt het aanvechten, hoort dit niet onder sexuele intimidatie? | | | 26-04-2009, 13:53 | #13 |  | | Krom Reynbow is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 12-04-2008 Reacties: 3.667  Credits: 0 | Hahaha dit is echt zo'n flirtmetjebaas anders krijg je geen hoger functie werk!
Ga daar weg, ; ). | __________________________ Just back from Tetouan.  | | | 26-04-2009, 13:53 | #14 |  | | MVC Lid lilliputter is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 29-12-2006 Reacties: 980 Credits: 0 | ga je nu huilen omdat je hebt je tenminste je trots | | | 26-04-2009, 14:16 | #15 |  | | een echte marokkaan watznou is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 20-05-2005 Reacties: 27 Credits: 0 | Goed gedaan wollah, hij is gewoon een vieze mannetje. Behoudt de eer aan jezelf | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 09:59. | |