| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | Er s een lieve marokkaanse jongen in mijn leven, hij weet niet dat ik ontmaagd ben... 25-04-2009, 20:08 | #1 |  | | MVC Lid krollie_xx is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 14-11-2008 Reacties: 198 Credits: 0 | Er s een lieve marokkaanse jongen in mijn leven, hij weet niet dat ik ontmaagd ben... Hij weet niet dat ik mijn maagdelijkheid kwijt ben.
Ik weet niet op welke manier ik hem dit moet vertellen. We zijn nog niet officieel samen, hij weet vele dingen over mij niet, fouten die ik heb begaan waar ik nu grote spijt van heb.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Alleen serieuze reacties aub
Kindjes en "Stoere" boys==> Laat jullie reacties achterwege aub! | | | 25-04-2009, 20:10 | #2 |  | | AiTouzine what else? utrechtseboy is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 22-12-2007 Locatie: Spreekt voor zich.. Reacties: 788 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door krollie_xx Hij weet niet dat ik mijn maagdelijkheid kwijt ben.
Ik weet niet op welke manier ik hem dit moet vertellen. We zijn nog niet officieel samen, hij weet vele dingen over mij niet, fouten die ik heb begaan waar ik nu grote spijt van heb.
Kindjes en "Stoere" boys==> Laat jullie reacties achterwege aub! |
Door het hem te vertellen,praten over het verleden misschien dat hij zelf ook iets loslaat dan kun je gelijk ook iets over jezelf vertellen.
Ben jij marokkaans nigh?? | | | 25-04-2009, 20:12 | #3 |  | | Pluk de dag Mister_BlaBla is Online Geslacht: Man Lid sinds: 18-04-2006 Locatie: Keep on Dreaming... Reacties: 2.219 Credits: 0 | Oh, dus je denk meer aan je vriendje dan aan Allah-swt?
Grappig dat je je voorbereid om het aan je vriendje op te biechten, maar geen woord rept over degene die jou die zonde kan vergeven, namelijk Allah.
Blijkbaar heb je niet van je fouten geleerd, en begin je weer een relatie. Sucsex met je ´lieve´ Marokkaantje. | __________________________ Komt een kameel een olifant tegen. Vraagt die olifant aan de kameel 'waarom heb jij je tieten op je rug zitten?' Zegt de kameel, 'wat is dat nou weer voor debiele vraag van iemand wiens lul in ze gezicht hangt?'  | | | 25-04-2009, 20:13 | #4 |  | | MVC Lid CHAMPOOL is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 18-09-2008 Reacties: 272 Credits: 0 | Het is in ieder geval goed van je dat je de intentie hebt om het te vertellen. Wat je kan doen? Tsjaa zoiets is nooit makkelijk natuurlijk. Maar des te langer je wacht, des te moeilijker het wordt. Succes er mee! | | | 25-04-2009, 20:15 | #5 |  | | MVC Premium tangawia456 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 29-07-2007 Reacties: 347 MVC Premium Credits: 5 | .....vertel nooit je verlede wordt altijd misbruik van gemaakt ... of dit waar is weet ik niet
meid wees eerlijk tegen over hem ... of stel hem eerst vragen daarover kijken hoe hij der over denkt .... inscha allah zal hij je nemen hoe je bent .. en wat je bent .. gair insa allah alles komt goed .. | __________________________ tanga 09-07-2010 | | | 25-04-2009, 20:16 | #6 |  | | mon bled eScO_maRoC is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-03-2008 Reacties: 2.215 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Mister_BlaBla Oh, dus je denk meer aan je vriendje dan aan Allah-swt?
Grappig dat je je voorbereid om het aan je vriendje op te biechten, maar geen woord rept over degene die jou die zonde kan vergeven, namelijk Allah.
Blijkbaar heb je niet van je fouten geleerd, en begin je weer een relatie. Sucsex met je ´lieve´ Marokkaantje. |
 | __________________________ | | | 25-04-2009, 20:17 | #7 |  | | MVC Lid CHAMPOOL is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 18-09-2008 Reacties: 272 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Mister_BlaBla Oh, dus je denk meer aan je vriendje dan aan Allah-swt?
Blijkbaar heb je niet van je fouten geleerd, en begin je weer een relatie. Sucsex met je ´lieve´ Marokkaantje. |
Hoe weet jij nou dat ze haar spijt niet heeft betuigt?
En hoezo moet ze er hier een woord over reppen  ?? | | | 25-04-2009, 20:17 | #8 |  | | MVC Lid koutar404 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 22-06-2008 Reacties: 247 Credits: 0 | ga gewoon met hem praten en vertel hem alles en dat je hem niet kwijt wil als hij van je houd begrijpt hij het wel zo niet dan ben je hem kwijt | | | 25-04-2009, 20:18 | #9 |  | | Pluk de dag Mister_BlaBla is Online Geslacht: Man Lid sinds: 18-04-2006 Locatie: Keep on Dreaming... Reacties: 2.219 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door R_achida Volgens mij kan die nasee7a, wel op een correctere manier worden gegeven  |
nasee7a, wats da  | __________________________ Komt een kameel een olifant tegen. Vraagt die olifant aan de kameel 'waarom heb jij je tieten op je rug zitten?' Zegt de kameel, 'wat is dat nou weer voor debiele vraag van iemand wiens lul in ze gezicht hangt?'  | | | 25-04-2009, 20:21 | #10 |  | | Pluk de dag Mister_BlaBla is Online Geslacht: Man Lid sinds: 18-04-2006 Locatie: Keep on Dreaming... Reacties: 2.219 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door CHAMPOOL Hoe weet jij nou dat ze haar spijt niet heeft betuigt?
En hoezo moet ze er hier een woord over reppen  ?? |
Omdat ze over haar ontmaagding praat alsof ze een mop verteld, heel openlijk. Dat doe je niet als je er oprecht spijt van hebt. Das tussen jou en Allah-swt. | __________________________ Komt een kameel een olifant tegen. Vraagt die olifant aan de kameel 'waarom heb jij je tieten op je rug zitten?' Zegt de kameel, 'wat is dat nou weer voor debiele vraag van iemand wiens lul in ze gezicht hangt?'  | | | 25-04-2009, 20:43 | #11 |  | | MVC Lid CHAMPOOL is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 18-09-2008 Reacties: 272 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Mister_BlaBla Omdat ze over haar ontmaagding praat alsof ze een mop verteld, heel openlijk. Dat doe je niet als je er oprecht spijt van hebt. Das tussen jou en Allah-swt. |
Dat is jouw mening vriend! Niets meer niets minder..  | | | 25-04-2009, 20:49 | #12 |  | | Krom Reynbow is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 12-04-2008 Reacties: 3.675  Credits: 0 | Waarom ga je het hem vertellen, lol. | __________________________ | | | 25-04-2009, 20:53 | #13 |  | | - Ya Rab. Liefdevol. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2009 Locatie: Een gevangenis, genaamd; ad-Dunya. MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Mister_BlaBla Oh, dus je denk meer aan je vriendje dan aan Allah-swt?
Blijkbaar heb je niet van je fouten geleerd, en begin je weer een relatie. Sucsex met je ´lieve´ Marokkaantje. |  | __________________________ Een schuine loper, op het rechte pad. | | | 25-04-2009, 21:01 | #14 |  | | MVC Lid MonkeyDLuffy is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 28-02-2008 Reacties: 1.988  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door krollie_xx Hij weet niet dat ik mijn maagdelijkheid kwijt ben.
Kindjes en "Stoere" boys==> Laat jullie reacties achterwege aub! | fouten waar je grote spijt van hebt? je bent nu nog steeds bezig met die 'fouten' door met mannen om te gaan en een relatie met ze te nemen | | | 25-04-2009, 21:03 | #15 |  | | MVC Lid MonkeyDLuffy is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 28-02-2008 Reacties: 1.988  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Mister_BlaBla Oh, dus je denk meer aan je vriendje dan aan Allah-swt?
Blijkbaar heb je niet van je fouten geleerd, en begin je weer een relatie. Sucsex met je ´lieve´ Marokkaantje. | helemaal goed gezegd man! je hebt alles gezegd wat er gezegd had moeten worden | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 23:57. | |