1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.538
    30-10-2002

    GeReChTEn VoOr De RaMaDaN

    Zo de LaAtStE DaG En MorgEn Is hEt Zo Ver!!!!!!!

    maAr WaT ViNdEn JuLLiE HeT lEkKerStE Om tE EtEn MeT RaMaDan??????

    Ik ZeLf BeGin AlTijd MEt DaDeLs eN EeN KopJe HaRiRa En EeN GrOOtE GlaS MEt GePErStE SiNaSapPeL KiWi BaNaAn GeWoOn AlLeS DoOr Me KAaR GoOiEn! En DaArNa UhMm TjAh VlEeS EnZo Ik WeEt NiEt DaAr LeT Ik NiEt Op Als Ik mAaR EtEn NAAr biNNeN KRIjG

    UHmMm Als Ik AaN Al daT lEkKes deNK KrIjG Ik GeLiJk HonGeR!!!

    CiAo CIAo
    F*ck Friends I Need A Real Hommie How Know's Me!!


  2. #2
    mama van 4 schatjes

    Reacties
    16.096
    03-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    ik begin met een glas water en dan dadels en dan soep en dan shebakkia en dan msemen (rgajef) en dan aaaaaaaaaaaaaaltijd een manderijntje
    Koningin van Marokko.nl


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.079
    11-01-2002

    wie heeft het recept van rgajef?? hmmm ben er dolop...pleazzzz anyone?? kan niet elke avond bij mijn mammie eten, kon dat maar!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    13
    26-10-2002

    ik begin met en glas water en tmar en daarna hrirra en dat is het dan tenzij ik nog een zak chips ofzo open doe

  5. #5
    GekkeLieve Meid ;)

    Reacties
    421
    23-06-2002

    Ikke met een glas water, dan 3 dadels, dan gaan we met z'n allen aan tafel zitten, en eten elke dag verschillend, dan msemen met Lbini, of swens en msemen met kefta erin enz...natuurlijk dagelijks standaard sebekia, seloee, eieren, loumpia's + thee en koffie en op het laats Harira, Balboela enz...

    Zo dat was het
    Rasechte pure volbloed 3robia

    'Ali Ibn Abi Talib (radia Allaahi'anh) zei mooi: "Het wereldse leven reist van ons af en het Hiernamaals reis naar ons toe. Dus wees de kinderen van het Hiernamaals en niet van het wereldse. Vandaag is het daden verrichten zonder rekenschap, morgen is het rekenschap zonder het verrichten van daden. "

  6. #6
    GekkeLieve Meid ;)

    Reacties
    421
    23-06-2002

    ohja nog MAbrouk Ramadan, allemaal.
    Rasechte pure volbloed 3robia

    'Ali Ibn Abi Talib (radia Allaahi'anh) zei mooi: "Het wereldse leven reist van ons af en het Hiernamaals reis naar ons toe. Dus wees de kinderen van het Hiernamaals en niet van het wereldse. Vandaag is het daden verrichten zonder rekenschap, morgen is het rekenschap zonder het verrichten van daden. "

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    32
    29-09-2002

    Origineel gepost door Msattia
    ohja nog MAbrouk Ramadan, allemaal.
    jij ook mabrouk ramadan msattia. En ik hierbij ook alle moslims een gezegend ramadan.
    rifia

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.538
    30-10-2002

    JaH IeDeReEn RamAdAn MoUbArEk!!!!!!! 1 sTe DaG Is Al BiJNa VoOrBiJ!!!! HmMmM Ik RuIk DiE GeUr VaN De HarIrA Uit De KeUkEn KomEn!!!!!! Ik WiL EtEn!!! nEeJ EigEnLIjk Heb Ik NiEt Zo'n HonGEr Ik Heb MeEr DoRst WaJoW Me MoNd Is Zo DrOog!!! Je WiL NiEt WeTeN!
    F*ck Friends I Need A Real Hommie How Know's Me!!