1. #1
    'N Ziel Vol FantaSie

    Reacties
    429
    13-01-2009

    Mijn onvergetelijke huwelijksnacht...

    {Dit verhaal is niet bestemd voor minderjarigen, lees je wel verder, dan is dat geheel op eigen risico. Het rode kruisje bovenaan is altijd 24/7 beschikbaar, maak er dus gebruik van wanneer het je niet bevalt!!!!!!}







    Wassim & Sana
    Mijn Onvergetelijke Huwelijksnacht...










    Voor 18 jaar en ouder...








    INLEIDING..



    Dit verhaal gaat over Wassim (26 j.) en Sana (21 j.)..

    Het verhaal beschikt over romantiek, liefde, haat en niet te vergeten een heleboel dramatische momenten...


    Als beide stelletjes besluiten te trouwen, volgt er een onvergetelijke huwelijksnacht die tot in de details beschreven word!!
    Als hun huwelijksnacht voorbij is, en er een zogenaamde aardige buurvrouw tevoorschijn komt, verandert hun ''perfecte leventje'' plotseling in een Hel..
    Wassim weet echter niet of hij de waarheid aan Sana moet vertellen als hij een enorme fout begaat, waar hij slapenloze nachten van krijgt.

    Of het geen wat Wassim voor Sana verbergt invloed heeft op hun relatie blijft echter een hele goede vraag ..??

    >> I'm Back !! !! !!


  2. #2
    'N Ziel Vol FantaSie

    Reacties
    429
    13-01-2009

    dank je wel schat, ben erg blij dat te lezen

    >> I'm Back !! !! !!


  3. #3
    'N Ziel Vol FantaSie

    Reacties
    429
    13-01-2009

    meiden moet ik verder gaan of niet?

    >> I'm Back !! !! !!


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    29
    31-01-2008

    Verderr..!!

  5. #5
    -Hypnotic Poison-

    Reacties
    1.772
    07-09-2008

    MVC Premium MVC Premium
    jaaa ga maar verder.. grappig verhaal

    I'm Not Perfect.
    I'm Original !!


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    230
    25-04-2008

    ga verder meid .

  7. #7
    JÉWÁÁÍTÚT

    Reacties
    251
    07-07-2008

    ga snel verder!! xkus

  8. #8
    'N Ziel Vol FantaSie

    Reacties
    429
    13-01-2009

    Citaat:
    Artikel 1 van de Auteurswet 1912 definieert 'auteursrecht' als volgt:
    'Het auteursrecht is het uitsluitend recht van den maker van een werk van letterkunde, wetenschap of kunst, of van diens rechtverkrijgenden, om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen, behoudens de beperkingen, bij de wet gesteld.'

    Kort samengevat: Niemand mag hier iets uit publiceren of mijn verhaal zonder mijn toestemming ergens anders plaatsen..








    ....Het Begin....









    Sana:



    Wassim stak zijn sleutel in de deur, en droeg me naar boven.
    hij legde me rustig in de woonkamer op een bankje..
    en gaf me een kus op mijn voorhoofd.
    ''Wat ga je doen lieverd ?'' vroeg ik hem verbaasd, na dat ik hem rustig weg zag sluipen. ''Dat is een verassing schatje van me.. blijf daar even een minuutje liggen, daarna mag je douchen.., maaar loop onze slaapkamer nog niet in.''


    ''Oke lieverd.'' riep ik terug. ''Wassim toch altijd met zijn mysterieuze verassingen'' dacht ik even, terwijl ik moest lachen..
    Bovendien was ik heel erg benieuwd wat hij aan het doen was, maar de zenuwen in mijn buik waren sterk genoeg om dat gevoel te overtreffen.
    Ik was als de dood voor wat zometeen komen zal..
    Het geen waarop ik me eigenlijk verheugd had, maar waarvoor ik nu bang ben..
    Het moment is bijna aangebroken dat ik mijn maagdelijkheid over zal geven aan wassim!
    De man met wie ik mijn hele leven wil delen..



    ''Sanaaaa ga maar douchen princessje van me, want ik heb al gedoucht en ben in onze slaapkamer..
    Kom maar als je klaarbent direct naar me toe.'' riep Wassim ineens. Ik riep terug dat het oke was, maar voelde een rare gevoel in mijn onderbuik.
    Ik sloop rustig naar de badkamer, en begon mijn bruidsjurk uit te doen. ik had stiekem al mijn spulletjes voor mijn huwelijksnacht een paar dagen terug verstopt in de badkamer, die ik zometeen voor mijn mannetje aan zal trekken..


    Ik draaide de kraan open, en verwende mezelf met een heerlike warme douche. mijn huid voelde zijdezacht aan, nadat ik een heerlijkruikende bodylotion op mijn huid aanbracht.
    ik droogde mezelf af, en pakte mijn sexy lingerie tevoorschijn.
    Ik ging natuurlijk voor wit, omdat dat het symbool voor maagdelijkheid was. Andere felle kleuren komen nog wel...
    Ik trok een witte kante boxerstring aan, waardoor mijn volle ronde kont mooi geaccentueerd werd. Daarboven deed ik prachtige welgevormde bh bij. Gelukkig had ik volle ronde borsten, wat het plaatje aantrekkelijker maakte..


    Boven mijn boxerstring en bh deed ik een prachtige nachtjurkje aan van satijn, dat bewerkt was van kant en diamanten. Het jurkje kwam tot aan mij knieeen, waarbij er een grote spleet zat aan de zijkant, waardoor je mijn bovenbeen kon zien. Ik liet mijn lange zwarte,zachte haren los hangen, en bracht wat lichte make up aan op mijn gezicht. Verder spoot ik heerlijke parfum op mij lichaam.., en stapte rustig maar ook erg bang en zenuwachtig tegelijk de douche uit, opweg naar mijn slaapkamer, waar wassim op mij aan het wachten was.......

    >> I'm Back !! !! !!


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    29
    31-01-2008

    Nu eeen vervolgjj pleasseee ik wacht..!!

  10. #10
    JÉWÁÁÍTÚT

    Reacties
    251
    07-07-2008

    hoeft niet netes te houden hoe wilder hoe beter waaaahhhh

  11. #11
    JÉWÁÁÍTÚT

    Reacties
    251
    07-07-2008

    Citaat Geplaatst door ParraChiicks Bekijk reactie
    Nu eeen vervolgjj pleasseee ik wacht..!!

    jaa ofniet ik klik net pas en ben alweer helemaal weg ervan

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    29
    31-01-2008

    Citaat Geplaatst door maroccia-f Bekijk reactie
    jaa ofniet ik klik net pas en ben alweer helemaal weg ervan
    hahahahaha ik ook man

  13. #13
    Bni Znassia.

    Reacties
    253
    29-11-2007

    jaaaa ga verder, up!!

    Mijn Aitouzine, 24 december 2007



    Meerdere gebruikers.


  14. #14
    JÉWÁÁÍTÚT

    Reacties
    251
    07-07-2008

    ga nou verderrrr

  15. #15
    -

    Reacties
    149
    13-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Uppieee nieuwe Fannetje