+ Reageer
Pagina 435 van 435 EersteEerste ... 385 410 425 433 434 435
6.511 tot 6.520 van 6520
    MVC Lid

Reacties
    2
    01-03-2017

Citaat Geplaatst door massin Bekijk reactie

Assalamoe alikom beste broeders en zusters,

Wegens lange afwezigheid kon ik niet op jullie berichten reageren, het spijt mij hiervoor.

Door mijn drukke / privé omstandigheden is het mij niet gelukt om deze site te bezoeken als jaren terug.

Heb daarom besloten om deze topic op non-actief te zetten.
    Maar omdat de topic succesvol is...wil ik in de toekomst het anders
    doen, in sha Allah. De kans is klein dat ik nog op deze site terugkom.

Voor mensen met zeer belangrijke vragen die mij hebben gevraagd zal ze niet teleurstellen.
    Ze krijgen mijn reactie wel, bi idni Allah.

Ik stel voor om dan GEEN nieuwe vragen te ontvangen.
    Bid voor mij...want ik bid voor jullie zo vaak als ik kan.
    Vraag Allah om hulp, kennis en al het goede, want Hij is in staat tot alles, zelfs zonder middel.
    Hij is voldoende middel voor ons. Een mens zonder Allah, is als een verdwaald kind dat niet weet terug te keren naar
    zijn warme, liefdevolle thuis.

Wassalamoe alikom,

Moge Allah u helpen met al uw zaken. Moge Hij u rijkelijk belonen voor al de moeite die u fisabillilah doet voor de mensen. Moge Hij u belonen met djenat firdaws omdat je zo lief en behulpzaam bent en tracht de mensen te helpen door hen de natuurlijke geneeswijze en kruiden te leren gebruiken.
    Moge Allah u genadig zijn... allahouma amien

MVC Lid

Reacties
    578
    22-10-2014

Massin,
    kunnen we je ergens volgen? heb je een eigen site?
    zo'n iemand met deze kennis willen we echt niet missen.

La illaha illa ALLAH

Reacties
    8.119
    06-07-2008

Noti
    Moge ALLAH subhanawatahala je beloven amin
    ALLAH OU AKBAR!!!!!

MVC Lid

Reacties
    20
    26-12-2016

Chifa insch'Allah

MVC Lid

Reacties
    357
    24-12-2011

Assallaamo ailikom,

Zijn er broeders en zusters met ongeneeslijke ziektes ?...
    “Het moeilijkste om in de wereld te begrijpen is belastinginkomsten.”

Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid.

MVC Lid

Reacties
    3.399
    31-12-2014

Moge Allah swt de Enige je bijstaan masin Allahouma amien
    He who created death and life to test you (as to) which of you is best in deed ,and he is the Exalted in Might ,the Forgiving.
    Surah al Mulk 67 aya 2.

MVC Lid

Reacties
    4
    04-10-2017

beste broeder,

ik heb last van psoriasis, ik heb bijna alles geprobeerd, mischien weet jij iets , laat het me weten, alvast bedankt

MVC Lid

Reacties
    292
    08-10-2013

ECZEEM

Salama3likom,

ik wordt helemaal gek van mijn eczeem onder mijn oog. Het betreft geen bleferatis.

Ik heb een allergietest ondergaan. Hier is uit naar voren gekomen dat ik allergisch ben voor benzophenones. Dit zit bijna in ieder cosmetica product. OOk ben ik getest op mijn eigen make up en dagcreme en oog make up. Daar ben ik allen niet allergisch voor.

Ik zou enige lactose intolerantie hebben en lichtelijk reageren op kiwis en ananas etc , Geen verdere voedsel allergie. Ik probeer alle suikers te vermijden en zo gezond mogelijk te leven. Ik heb wel non stop ijzer tekort door zeer zware menstruaties en vitamine d en magnesium te kort.

Ondanks dat ik cosmetica producten probeer te vermijden met benzophenones en zo gezond mogelijk probeer te leven blijf ik sinds een half jaar non stop een oogontsteking hebben aan mijn linker oog zonder enige verklaring.

Pleaseeeeee HELP ME OUT.

artsen kunnen me namelijk niet verder helpen. zij geven aan dat ik er aanleg voor hem en dat ik hormonenzalven die ik niet in de buurt van mijn oog mag gebruiken. Gewoon moet smeren.... Kortom mijn zicht wordt niet serieus genomen. Tevens wordt de huid zeer dun van hormonenzalf. Derhalve weiger ik deze zalven te gebruiken

MVC Lid

Reacties
    3.399
    31-12-2014

Citaat Geplaatst door lieverd87 Bekijk reactie
    ECZEEM

Salama3likom,

ik wordt helemaal gek van mijn eczeem onder mijn oog. Het betreft geen bleferatis.

Ik heb een allergietest ondergaan. Hier is uit naar voren gekomen dat ik allergisch ben voor benzophenones. Dit zit bijna in ieder cosmetica product. OOk ben ik getest op mijn eigen make up en dagcreme en oog make up. Daar ben ik allen niet allergisch voor.

Ik zou enige lactose intolerantie hebben en lichtelijk reageren op kiwis en ananas etc , Geen verdere voedsel allergie. Ik probeer alle suikers te vermijden en zo gezond mogelijk te leven. Ik heb wel non stop ijzer tekort door zeer zware menstruaties en vitamine d en magnesium te kort.

Ondanks dat ik cosmetica producten probeer te vermijden met benzophenones en zo gezond mogelijk probeer te leven blijf ik sinds een half jaar non stop een oogontsteking hebben aan mijn linker oog zonder enige verklaring.

Pleaseeeeee HELP ME OUT.

artsen kunnen me namelijk niet verder helpen. zij geven aan dat ik er aanleg voor hem en dat ik hormonenzalven die ik niet in de buurt van mijn oog mag gebruiken. Gewoon moet smeren.... Kortom mijn zicht wordt niet serieus genomen. Tevens wordt de huid zeer dun van hormonenzalf. Derhalve weiger ik deze zalven te gebruiken
    Salaam alaykum

Probeer die tekorten die je hebt op te vullen ,magnesium vit d ,ijzer naast het gezond leven.
    Misschien veel extra groente /fruit wat goed is voor je huid en ogen.
    Geen make up gebruiken .
    Misschien deppen met thee zakje kamille thee voorzichtig.
    Of misschien levertraan capsules proberen ,het is goed voor het gezichtsvermogen.
    Ik probeer beetje mee te denken

Moge Allah swt de Genezer jou en alle moslims genezen Allahouma ameen.

Fi amaani Allah
    He who created death and life to test you (as to) which of you is best in deed ,and he is the Exalted in Might ,the Forgiving.
    Surah al Mulk 67 aya 2.

MVC Lid

Reacties
    4
    29-12-2015

Sallaamu alleikum

Bloedverlies zonder enige buikpijn ofzo. Het is geen menstruatie. Wat zijn de mogelijke oorzaken.? Dankje..