1. #1
    Waardevol

    Reacties
    585
    16-01-2002

    Speciaal voor Abdenour!..

    Beste Abdenour,

    Hier speciaal voor jou een topic geopend zodat jij naar hartewens kunt discussieren over politieke zaken, die jou en dergelijke interesseren.

    Om nog maar even duidelijk te maken, dat ik geen gedichten (over)schrijf. Ik doe aan prozastukken, en die schrijf ook niet over, poezie is niet mijn stijl, en ruzie maken ook niet.

    Respect, ga hier jouw onderwerpen naar gelangen maar presenteren, uitkauwen en herkauwen en ik zal het zelfde doen met MIJN onderwerpen in MIJN topicS!!..

    Bijvoorbaat dank, Naoual

  2. #2
    Beloved Member

    Reacties
    438
    20-02-2002

    hahahahahaha Naoual me 3endi man shalek!!!!!!

    You go girl....

    Boesa Widad

    ~Hdi Marra Men 3doek Oe Alf Marra Men Sdik~


  3. #3
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    hahah ik ben gevlijd ik heb altijd privileges gehad hierop yasmina.maar wat ik duidelijk wou maken met die stuk poesie van jou kunnen we niet discusseren Je krijgt antwoorden als mooi of lelijk meer niet snap je.Forum betekend in het latijns praatruimte dat moeten we doen;praten.En we doen het toch over problemen die we hebben nou dat zijn de externe in palestina kashmir etc en interne pim fortuyn,racistische politie negatieve pers berichten over marokkaanen en niet ik haat marokkaanse jongens ofzo ,want als je zo erg haat trouw je toch met een turk ofzo dat is geen disicussie maar een belediging vooral als je 40 keer het woord zemmel gebruikt.Dus je kan beter een topic openen waar mensen over kunnen leren en een echte discussie houden niet hier komen en dan zeggen ja mooie verhaaltje enz Dat is zinloos

  4. #4
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    Red face Oke

    En Nu ......?

    Eeej dit is echt een zinlooze topic maar ja ... Hij is zo weer verdwenen zo droog is TIE

    Bent Dagilia
    La vie est belle!

  5. #5
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Van ik ben JLo hahaha miskina lay hounik a gtie

  6. #6
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Question

    Dunya wat bedoel je he

  7. #7
    Fix me...

    Reacties
    3.189
    06-10-2001

    Abdenour... Hated Then... Hated now...
    What's love got to do with it?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Origineel gepost door Kenitrya
    Abdenour... Hated Then... Hated now...
    he'll always be hated