+ Reageer
Pagina 563 van 733 EersteEerste ... 513 538 553 561 562 563 564 565 573 588 613 ... LaatsteLaatste
8.431 tot 8.445 van 10991
    3 Gebruikers!

Reacties
    871
    06-07-2011

Citaat Geplaatst door -kiki- Bekijk reactie
    Omdat ik niet alle recepten vrijgeef, daar ik samen met me zoon ook feesten doe.
    Oo okeeeeeee
    dar-dar;]b3ocha .. gaat je niks aan. het gaat je ook niks aan waar ik werk . ik was van plan om dat voor je te koopen en op stuuren daba lkhra 3la kmaltek alihodia
    Geplaatst door yassinova
    wallah als deze site met DIGID zou werken, was het 10000x rustiger
    geen bezems die mooi doen, geen schijnheilige meiden, geen anonieme zwartmakerij
    iemand reageert stoer? je weet gelijk wie het is...

MVC Lid

Reacties
    163
    16-05-2003

Dank je wel Kiki voor je recepten, wordt erg gewaardeerd! X
    Hello.

Bijna Lid

Reacties
    1.061
    18-06-2012

Recepten zijn verstuurd dames,

maar wat ik niet versta is waarom komen jullie hier recepten vragen met een andere nick, ik zie hier leden die niet veel reacties hebben maar wel de MVC titel dragen wat erop wijst dat ze al jààààren lid zijn hier, zelfs met hun nieuw aangemaakte nick? En als je dan hun reacties bekijkt zie je dat die nick ook maar sporadisch gebruikt wordt.
    eerlijk kiki, ik kom amper in dit hoekje en sinds kort kom ik hier af en toe koekeloeren en wat mij opvalt en best irriteerd is dat mensen hier alleen komen om recepten te krijgen, ik zie amper mensen leuk reageren of intresse tonen in de ts enkel in de recepten. ik begin dit hoekje steeds minder leuk te vinden

MVC Lid

Reacties
    205
    01-03-2009

Tiramisu

oohh wowwwiii ben al een tijdje niet op m.nl geweest, maar kon 't niet laten om je topic te bezoeken en
    ff kijken wat voor lekkers je hebt geplaatst.

kan ik misschien 't recept krijgen van je heerlijke uitziende tiramisu.

je bent een

<3 M

Reacties
    9.603
    18-07-2010

upla voor onze topperttttjjeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I&M

= BADGER1

Reacties
    13.822
    09-01-2008

MVC Premium MVC Premium
    [B] Gister vers van de boer gehaalt......Fiori di zucca

Fototopic:
    <<<<<< http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2535803 >>>>>>>
    Mijn pm box dient niet om naar recepten te vragen, wel voor prettige dingen te melden
    Ik ben begonnen met niets, en het meeste daarvan heb ik nog.

MVC Lid

Reacties
    4.425
    24-06-2006

uppiee mooie bloemekess

MVC Lid

Reacties
    9.425
    31-07-2005

Ziet er heerlijk uit het vlees.
    Wat is het groene?

MVC Lid

Reacties
    4.425
    24-06-2006

Citaat Geplaatst door hananeblondje20 Bekijk reactie
    Ziet er heerlijk uit het vlees.
    Wat is het groene?
    volgens mij is het geen vlees hihi maar soort van bloem die je kan bakken en eten als ik het niet verkeerd heb

MVC Lid

Reacties
    9.425
    31-07-2005

Citaat Geplaatst door chahinazz Bekijk reactie
    volgens mij is het geen vlees hihi maar soort van bloem die je kan bakken en eten als ik het niet verkeerd heb
    Oh oke haha.
    Gek want het ziet er uit als vlees.
    Of ik wil vandaag alleen maar vlees zien hahaha

= BADGER1

Reacties
    13.822
    09-01-2008

MVC Premium MVC Premium
    Ja zijn idd courgette bloemen, enkel de mannelijke mag je plukken, daar de vrouwelijke de courgette gaan dragen, dit
    was vroeger in Italie echte armeluis eten, ze gebruikten alles wat eetbaar was, als je ze nu moet kopen in de winkel betaal je je letterlijk blauw, nu is het een echte delicatesse geworden, je kan ze ook opvullen met ricotta, doch hier worden ze gewoon in een papje gedept en dadelijk gebakken.
    Fototopic:
    <<<<<< http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2535803 >>>>>>>
    Mijn pm box dient niet om naar recepten te vragen, wel voor prettige dingen te melden
    Ik ben begonnen met niets, en het meeste daarvan heb ik nog.

MVC Lid

Reacties
    9.425
    31-07-2005

Ja zijn idd courgette bloemen, enkel de mannelijke mag je plukken, daar de vrouwelijke de courgette gaan dragen, dit
    was vroeger in Italie echte armeluis eten, ze gebruikten alles wat eetbaar was, als je ze nu moet kopen in de winkel betaal je je letterlijk blauw, nu is het een echte delicatesse geworden, je kan ze ook opvullen met ricotta, doch hier worden ze gewoon in een papje gedept en dadelijk gebakken.
    Heel apart.
    Maar het ziet er wel verdomd lekker uit!

MVC Lid

Reacties
    843
    08-06-2004

heb er nog nooit van gehoord dacht dat het koteletten waren maar als je beter kijkt zie je er idd groente in maar naar wat smaakt het ? meer courgette of bloemkool achtig?

Simpel.

Reacties
    732
    18-11-2008

neen is zelfgemaakte caramel saus, suiker bruinen.
    ah oke. ik waag me niet meer aan karamel of karamelsausjes. echt trauma's aan over gehouden

MVC Lid

Reacties
    102
    20-02-2010

kiki ik heb de tiramisu cake niet ontvangen? is er iets fouts gegaan??

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport