| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | Loverboys dit... loverboys dat... 29-03-2009, 13:51 | #1 |  | | Verbannen Whiteshadow. is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 23-03-2009 Locatie: Bij jou daar, niet daar waar je denkt, de andere daar, maar dan net niet daar, dus daar waar je denkt maar net niet daar maar dan weer daar naast daar, de andere daar ;) Reacties: 1.361 Credits: 0 | Loverboys dit... loverboys dat... Het ligt aan de meiden die bieden hun spleetje aan
wie is er eindverantwoordelijk-->> wie doet haar benen wijd
wie gaat er toch mee accoord ??
ALtijd maar wijzen, terwijl er 3 vingers naar jezelf wijzen 
Oke, er zijn wat zwakke meiden tussen, maar kom niet zeggen allemaal
dan is dat wel heel toevallig.....
Ik denk zelf dat er zoveel meiden zijn die hiermee te maken hebben gehad en nu als hoe.r werken ergens en daar hoor je niks van....
dus ze maken hun zogenaamde beroep ervan... | | | 29-03-2009, 13:52 | #2 |  | | My Love. Liefdevol. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2009 Locatie: Een gevangenis, genaamd; ad-Dunya. MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Whiteshadow. Het ligt aan de meiden die bieden hun spleetje aan
ALtijd maar wijzen, terwijl er 3 vingers naar jezelf wijst
Ik denk zelf dat er zoveel meiden zijn die hiermee te maken hebben gehad en nu als hoe.r werken ergens en daar hoor je niks van....
dus ze maken hun zogenaamde beroep ervan... | Je hebt ergens een punt. | | | 29-03-2009, 13:53 | #3 |  | | - __Esmaatje__ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 01-11-2008 Locatie: zij die mij beschermen. Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Whiteshadow. esma reageer maar |
Hoezo ik..?
Of bedoelde je mij niet.. | __________________________ Alhamdoelilah.
Yemma en bebe 7enoe. | | | 29-03-2009, 13:54 | #4 |  | | MVC Lid Hijaab_meisje is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 06-03-2009 Reacties: 385 Credits: 0 | Je hebt gelijk! | | | 29-03-2009, 13:55 | #5 |  | | Verbannen verdwaalde is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 12-10-2005 Locatie: AithWayagersland Credits: 5 | Nee jongens zijn natuurlijk engelen  | | | 29-03-2009, 13:57 | #6 |  | | Verbannen Whiteshadow. is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 23-03-2009 Locatie: Bij jou daar, niet daar waar je denkt, de andere daar, maar dan net niet daar, dus daar waar je denkt maar net niet daar maar dan weer daar naast daar, de andere daar ;) Reacties: 1.361 Credits: 0 | niet afdwalen reager inhoudelijk | | | 29-03-2009, 13:57 | #7 |  | | Verbannen Whiteshadow. is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 23-03-2009 Locatie: Bij jou daar, niet daar waar je denkt, de andere daar, maar dan net niet daar, dus daar waar je denkt maar net niet daar maar dan weer daar naast daar, de andere daar ;) Reacties: 1.361 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door __Esmaatje__ Hoezo ik..?
Of bedoelde je mij niet.. | zijn er meer esma s hier
de schone onschuld spelen 
ja jij toch, je bent actieff  | | | 29-03-2009, 13:57 | #8 |  | | Verbannen verdwaalde is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 12-10-2005 Locatie: AithWayagersland Credits: 5 | Niet zo partijdig reageren..
hou het wel reeel en rechtvaardig | | | 29-03-2009, 13:59 | #9 |  | | MVC Premium Ghzalaa is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 31-10-2007 Locatie: Daar waar PSV straalt. MVC Premium Credits: 5 | Ben je het met me eens met het volgende:
Vrouwen zijn lichamelijk zwakker dan mannen. | | | 29-03-2009, 14:04 | #10 |  | | Verbannen Whiteshadow. is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 23-03-2009 Locatie: Bij jou daar, niet daar waar je denkt, de andere daar, maar dan net niet daar, dus daar waar je denkt maar net niet daar maar dan weer daar naast daar, de andere daar ;) Reacties: 1.361 Credits: 0 | eens, maar vrouwen zijn weer slimmer dan mannen in bepaalde situatie`s
en dat houd hun in evenwicht
en los van dat het per persoon verschilt | | | 29-03-2009, 14:04 | #11 |  | | - __Esmaatje__ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 01-11-2008 Locatie: zij die mij beschermen. Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Whiteshadow. zijn er meer esma s hier
de schone onschuld spelen 
ja jij toch, je bent actieff  |
Rustig maar..
Maar ben jij de vorige lig -Whiteshadow- of niet? | __________________________ Alhamdoelilah.
Yemma en bebe 7enoe. | | | 29-03-2009, 14:05 | #12 |  | | Verbannen Whiteshadow. is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 23-03-2009 Locatie: Bij jou daar, niet daar waar je denkt, de andere daar, maar dan net niet daar, dus daar waar je denkt maar net niet daar maar dan weer daar naast daar, de andere daar ;) Reacties: 1.361 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Hijaab_meisje Je hebt gelijk! | mooie hiyaab antwoord
kort en zakelijk  | | | 29-03-2009, 14:05 | #13 |  | | MVC Lid Victoria18 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 16-10-2008 Reacties: 1.305  Credits: 0 | Mooie ot... | __________________________ `Lieve tante, u bevindt zich bij de bomen van Het Paradijs.´ Vrede en genade over u!
26-06/07.30 Amsterdam انا لله وانا اليه راجعون - رحمه الله * الله اكبر | | | 29-03-2009, 14:07 | #14 |  | | MVC Lid Hijaab_meisje is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 06-03-2009 Reacties: 385 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Whiteshadow. mooie hiyaab antwoord
kort en zakelijk  |  | | | 29-03-2009, 14:07 | #15 |  | | Roos vol liefde.. fatimake is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 19-02-2006 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Whiteshadow. Het ligt aan de meiden die bieden hun spleetje aan
ALtijd maar wijzen, terwijl er 3 vingers naar jezelf wijzen 
dus ze maken hun zogenaamde beroep ervan... | bazz 3liek!!
loverboys zijn zielige mannetjes... je trapt toch niet in hun onzin | __________________________ qaddara llaahoe wa maa shaa-a fa'al
(Allah heeft bepaald en wat hij wil doet hij)
I was almost there  | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 09:51. | |