| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | Stel je gaat uit eten met een vriend/vriendin/geliefde.. 29-03-2009, 11:58 | #1 |  | | Hup Holland Hup. Marokkaantje001 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2008 Locatie: Desire, ask, believe, receive. Credits: 0 | Stel je gaat uit eten met een vriend/vriendin/geliefde.. [ In heel chique restaurant voor een speciale gelegenheid. Maar hij/zij heeft nooit van de etiquette regels gehoord en weet niet welk bestek hij/zij moet gebruiken of waar hij/zij zijn/haar armen moet houden etc. En tenslotte: hij/zij eet met de mond open en maakt een vervelend geluid.
Het ziet er niet uit. Je wordt aangestaard langs alle kanten.
Vraag: Wat doe je?
] | __________________________ People drain me, even the closest of friends, and I find loneliness to be the best state in the union to live in.
| | | 29-03-2009, 11:59 | #2 |  | | =) DoeMaarNormaal is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 25-08-2008 Locatie: Il avait les mots :\ Reacties: 811 MVC Premium Credits: 5 | Ik zou op een grappige manier vertellen dat diegene geen manieren heeft  | __________________________ VANAF 27/07 IN MAROKKO INSHA'ALLAH.=) Ik mis je zo snoezepoes! Triq sallama! Jouw lief @Frankie | | | 29-03-2009, 12:05 | #3 |  | | holaaaaaaaaa lelalaila is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 17-02-2002 Locatie: DAAR WAAR HET LEKKER RUSTIG IS Reacties: 594 Credits: 0 | gewoon laten marokkaanse mannen eten meestal op zo'n manier hahaha ik vind het best wel schattig. en die mensen die aan het kijken zijn moeten zich maar lekker op zich zelf gaan letten!!! | __________________________ Vertrouwen in elkaar, Vertrouwen in het leven, Dat kan niet anders dan Insha Allah een goed toekomst geven. 26/12/2009 Voor altijd de jouwe | | | 29-03-2009, 12:08 | #4 |  | | Hup Holland Hup. Marokkaantje001 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2008 Locatie: Desire, ask, believe, receive. Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door DoeMaarNormaal Ik zou op een grappige manier vertellen dat diegene geen manieren heeft  | Maar als diegene dat dan niet serieus neemt en gewoon door blijft doen? | __________________________ People drain me, even the closest of friends, and I find loneliness to be the best state in the union to live in.
| | | 29-03-2009, 12:09 | #5 |  | | Hup Holland Hup. Marokkaantje001 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2008 Locatie: Desire, ask, believe, receive. Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door lelalaila gewoon laten marokkaanse mannen eten meestal op zo'n manier hahaha ik vind het best wel schattig. en die mensen die aan het kijken zijn moeten zich maar lekker op zich zelf gaan letten!!! | Onzin. Onze mannen kunnen netjes eten, niet iedereen dan, maar de meeste..  | __________________________ People drain me, even the closest of friends, and I find loneliness to be the best state in the union to live in.
| | | 29-03-2009, 12:42 | #6 |  | | MVC Premium Ghzalaa is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 31-10-2007 Locatie: Daar waar PSV straalt. MVC Premium Credits: 5 | Ik zou eerlijk zeggen dat die niet met zijn mond open moet eten.. | | | 29-03-2009, 12:44 | #7 |  | | Wat?! PaRaSoNiCa is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 08-05-2008 Credits: 0 | Zolang hij niet smakt en aan mij laat zien hoe zijn gekauwde voedsel eruit ziet, maakt het mij weinig uit. | __________________________ Er is kermis in de Hel! ©.
Soms ben ik paranoia, schizofreen...©
Some dance to remember, some dance to forget... | | | 29-03-2009, 12:45 | #8 |  | | G & I Tangaouiaanse is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 24-02-2006 MVC Premium Credits: 5 | "El3ayel e hchem, ness ki chofou fiena!"
Hem vervolgens in het Arabisch - Darieja uitleggen hoe het moet enz..
En ik kan zo niet tegen smakken, jnoen gewoon! | __________________________ -Time is always moving. The important thing is to learn from the past and then look forward to the future. | | | 29-03-2009, 17:22 | #9 |  | | day & night miss_paragirl17 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 26-08-2005 Locatie: Ontsnapt uit de gekkenhuis, met allemaal gekken die gek zijn op gekken. Ik voel me thuis in een gekkenhuis! Reacties: 865 MVC Premium Credits: 5 | HAHAHAHAHAHAHAHA
Ik zie dat zooo vaak dan gaat die vriendin hem schoppen, op haar lip bijten, boos kijken enz.  | __________________________ Citaat: Je maakt me para je zet me op me kop,
Je maakt me para de woorden raken op,
Je maakt me para luister nou,
Je maakt me para ik wil alleen jou .. 
Gek Geboren, Gek Gebleven &nd Para Voor 't Leven . |
| | | 29-03-2009, 17:40 | #10 |  | | MVC Lid Victorious. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 01-01-2009 Locatie: Overal en nergens Reacties: 980 Credits: 0 | Ik zou 'em eten voeren. Ke-laar, probleem opgelost. | | | 29-03-2009, 17:44 | #11 |  | | - __Esmaatje__ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 01-11-2008 Locatie: zij die mij beschermen. Credits: 0 | Gewoon met brood en handen eten..
nee hoor, het gebruik van de bestek is geen probleem, maar het smakken, zal ik hem sowieso thuis op aanspreken..  | __________________________ Alhamdoelilah.
Yemma en bebe 7enoe. | | | 29-03-2009, 17:45 | #12 |  | | amore Noorr is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 17-03-2009 Reacties: 653 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Tangaouiaanse "El3ayel e hchem, ness ki chofou fiena!"
Hem vervolgens in het Arabisch - Darieja uitleggen hoe het moet enz..
En ik kan zo niet tegen smakken, jnoen gewoon! | HELEMAAL MEE EENS!!! | __________________________ "Trust only the trustworthy,
but to come to know who the trustworthy is,
you must trust no one" | | | 29-03-2009, 17:51 | #13 |  | | Real Woman marokko is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 22-10-2007 Reacties: 12 Credits: 0 | HAHAHAHAHAHAH wat een goeie! heel leuk.
Ik denk dat ik me alleen druk zou maken om "eten met open mond"
voor de rest zou ik het grappig vinden als hij niet weet welk vork of lepel hij moet pakken. | __________________________ ... ik ben ik...de gewone ik.. een normale vrouw...
Maar wel echt DE vrouw... I'm A Real Woman ..  | | | 29-03-2009, 17:53 | #14 |  | | Hup Holland Hup. Marokkaantje001 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2008 Locatie: Desire, ask, believe, receive. Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door marokko HAHAHAHAHAHAH wat een goeie! heel leuk.
Ik denk dat ik me alleen druk zou maken om "eten met open mond"
voor de rest zou ik het grappig vinden als hij niet weet welk vork of lepel hij moet pakken. | Ik zou het echt erg vinden hoor. Dat leer je gewoon op school?  | __________________________ People drain me, even the closest of friends, and I find loneliness to be the best state in the union to live in.
| | | 29-03-2009, 17:54 | #15 |  | | Marrakech/Belgique rachidake90 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-02-2005 Locatie: IK BEN EEN PIPI-CLOWN Credits: 5 | Gewoon meedoen.  | __________________________ Onderschat het kleine niet, bergen zijn gemaakt van kleine steentjes. | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:06. | |