1. #1
    AllemaalZelfgemaakt

    Reacties
    9.112
    14-06-2006

    Wie heeft er verstand van gordijnen?? ( hier komen)

    ahlaan wasahlaan,

    Voor mijn nieuwe huis wil ik nieuwe gordijnen laten maken heb voor mijn slaapkamer al besteld dus binnen drie tot vier weken zijn ze klaar! Heb vitrage besteld tot aan de vensterbank en gordijn tot aan de grond
    Ik heb eigenlijk geen verstand van gordijnen, na de besteling dacht ik oh jeee hoort het wel zo vitrage kort in de slaapkamer of moet het het zelfde lengte hebben net als de gordijnen zelf????

    Nu wil ik ook voor de woonkamer, en de andere slaapkamers bestellen maar wat voor model is helamaal in en op welke winkels kan ik mooi betaalbare gordijnen bestellen
    en is rol gordijnen beter dan gewoon normale gordijn waarom wel en waarom niet

    alvast bedankt dames!!

    groen krijg je zeker als je me helpt!

    Groetjes Qwerty
    Mirikan

  2. #2
    AllemaalZelfgemaakt

    Reacties
    9.112
    14-06-2006

    Ik ga nu offline kom straks wel, hoopelijk dat ik wel reactie`s krijg
    Mirikan

  3. #3
    lalla

    Reacties
    117
    16-12-2008

    ik vind het mooier als vitrage + gordijn allebei kamerhoog zijn, maar smaken verschillen natuurlijk!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.371
    12-07-2005

    Pesoonlijk zou ik voor boven voor rolgordijnen of vouwgordijnen gaan. Dat is zo makkelijk en praktischer. Ik zou wel voor zonsverduisterende rolgordijnen gaan. Voor mijn eigen slaapkamer heb ik een vouwgordijn (zonsverduisterend) in de kleur van mijn kamer, in de babykamer heb ik een rolgordijn in de kleur van de babykamer en in de kamer van mijn zoon heb ik een witte rolgordijn (niet zonsverduisterend), maar heb daarnsaat ook een kant en klaar gordijn opgehangen voor de nacht (ook in de kleuren van zijn kamer) Ik vind het erg leuk staan!

  5. #5
    AllemaalZelfgemaakt

    Reacties
    9.112
    14-06-2006

    Heb je mieschien foto`s Faatje?
    Mirikan

  6. #6
    MVC Lid