Marokko Community
31-07-2010 10:07:46
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > De wereld van de Marokkaanse vrouw
De wereld van de Marokkaanse vrouw Praat mee over de wereld van de Marokkaanse vrouw anno 2010. Van werkvloer tot keukenvloer. Van kraambed tot opvoeding. Van huishoudtips tot gezellige onderonsjes.

Adverteren op MAROKKO.nl
Hoogzwanger en mishandeld worden

Reageer

Opties
Oud 27-03-2009, 21:30   #1
rofaida1984
MVC Lid

rofaida1984 is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 18
rofaida1984 komt net kijken
Credits: 0
Hoogzwanger en mishandeld worden

Salemalaikoem,

Ik ben een jonge dame niet eens een jaar getrouwd en hoog zwanger. Ik heb nog in totaal 3 weken te gaan tot de bevallingsdatum. Ik hou heel van mijn man, hij is me alles. Alleen hij houdt niet van mij althand dat denk ik. Vanaf het begin van ons huwelijk had die losse handjes en telkens hoopte ik dat hij zal veranderen. Ik gaf de schuld altijd aan mezelf. En elke keer kwam ik met hangende pootjes weer terug bij hem. Ik smeekte hem zelf om mij terug nemen terwijl hij diegene was die fout was en niet ik. Maar mijn liefde is zo groot, te groot. Ik hou van hem meer dan ik van mijzelf hou. Maar vandaag was de druppel. Ik ben vanaf van mijn zwangerschap heel erg moe en slaap heel slecht. Dus slaap ik veel overdag en in de ochtend. Thuis doe ik eerlijk gezegd bijna niks.

Vanochtend sliep ik en mijn man kwam al chagerijnig de kamer binnen. We slapen apart wegens omdat hij heel erg snurkt. Hij was boos en ik zei niks tegen hem terug. Ik liet hem lekker preken. Maar meneertje werd alleen maar erger en begon mijn uitschelden. Vuile varken je slaapt alleen maar doe wat thuis en dit was om half 9 in de ochtend. We kregen een woordwisseling waardoor hij me aanvloog en mij sloeg in mijn gezicht. Een aantal keren in mijn gezicht. Daarna liep hij de kamer uit. Ik bleef aan het huilen en hoopte dat hij zal bijdraaien. Later in de ochtend werd meneertje weer helemaal gek en kwam weer de kamer binnen. Hij sloeg me dit keer helemaal in elkaar. Hij trok aan mijn haar en sloeg op mijn gezicht keihard. De laatste klap tot hij mijn een bloedneus sloeg. Nu is mijn gezicht helemaal blauw echt helemaal blauw. Ik heb aangifte tegen hem gedaan en hij zit nu vast. Ik voel me zo verdrietig en wil het liefst weer in zijn armen liggen en bij hem zijn maar dat kan nu niet. Het is dit keer te ver gegaan. En ik weet dat het nu 100 procent een scheiding word. Ik ben er echt zo kapot van. En typ dit verhaal met tranen.

Wie heeft dit meegemaakt en kan me hiermee helpen?

Naar boven Reageren met citaat

Oud 27-03-2009, 21:32   #2
marokko_girl
M_G&Zusje..

marokko_girl is Offline
Locatie: ♥Zij in het hartje van haar spierbundeltje & ik op een rots in Mtiwa genietend van een heerlijke hindi!♥
Reacties: 8.158
marokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingslied
Het is al erg genoeg dat hij je slaat, maar je bent nu notabene in verwachting! Je had het nooit zo ver moeten laten komen... Al die keren heb je het geslikt en nu?
En een held voor zijn vrouw!

Oud 27-03-2009, 21:35   #3
rofaida1984
MVC Lid

rofaida1984 is Offline
Omdat ik heel van hem hou daarom bleef ik telkens mijn ogen dicht doen

Oud 27-03-2009, 21:35   #4
Madame_Louisa
Louisa

Madame_Louisa is Offline
Reacties: 3.292
Madame_Louisa wordt binnenkort heel populairMadame_Louisa wordt binnenkort heel populairMadame_Louisa wordt binnenkort heel populair
Goed dat je hem eindelijk hebt aangegeven, dit is het juiste moment.

Jij hebt nu iemand anders erbij om voor te zorgen, en daar moet je volle aandacht naartoe gaan.

Al draait het uit op een scheiding, wees sterk voor je kleine. Er zijn genoeg instanties om je financieel te kunnen helpen. Je red het wel, zolang je je maar niet aan hem toegeeft!

Oud 27-03-2009, 21:36   #5
Woestijnroos
MVC Lid

Woestijnroos is Offline
Reacties: 3.742
Woestijnroos wordt binnenkort heel populairWoestijnroos wordt binnenkort heel populairWoestijnroos wordt binnenkort heel populairWoestijnroos wordt binnenkort heel populairWoestijnroos wordt binnenkort heel populair
Credits: 5
Ooh my god.....Dit kan toch geen liefde zijn?

waarom wil je op dit moment in zijn armen liggen? deed jij niet aangifte omdat je je niet veilig voelde?

Waarom vrees jij een scheiding van een man die het gedrag vertoont van een gorilla?

Oud 27-03-2009, 21:36   #6
7eloua
~As sweet as candy~

7eloua is Offline
Locatie: aan het einde van de regenboog en dan immer geradeaus
Reacties: 4.708
7eloua is een zeldzame schelp in de grote oceaan7eloua is een zeldzame schelp in de grote oceaan7eloua is een zeldzame schelp in de grote oceaan7eloua is een zeldzame schelp in de grote oceaan7eloua is een zeldzame schelp in de grote oceaan7eloua is een zeldzame schelp in de grote oceaan7eloua is een zeldzame schelp in de grote oceaan
MVC Moderator MVC Moderator
Wil je geen aangifte doen van mishandeling?

Make my day--Hij die mij vergezelt in het leven

Citaat:
Geplaatst door kurac
Mensen die zoiets belachelijks doen als het bewust zwart maken van iemand zonder ook maar stil te staan bij gevolgen, kennen geen schaamte of inhoudingen, en doen t morgen weer als ze t kunnen..
Aanpakken die hap!
Als men je een spiegel voorhoudt, projecteer dat dan niet op de ander, maar verwelkom hetgeen jou wordt geschonken aan inzicht opdat je er rijker van wordt als mens.

Oud 27-03-2009, 21:38   #7
Baby22
MVC Lid

Baby22 is Offline
Reacties: 5.522
Baby22 is een zeldzame schelp in de grote oceaanBaby22 is een zeldzame schelp in de grote oceaanBaby22 is een zeldzame schelp in de grote oceaanBaby22 is een zeldzame schelp in de grote oceaanBaby22 is een zeldzame schelp in de grote oceaanBaby22 is een zeldzame schelp in de grote oceaanBaby22 is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Citaat:
Geplaatst door rofaida1984 Bekijk reactie
Salemalaikoem,

Ik ben een jonge dame niet eens een jaar getrouwd en hoog zwanger. Ik heb nog in totaal 3 weken te gaan tot de bevallingsdatum. Ik hou heel van mijn man, hij is me alles. Alleen hij houdt niet van mij althand dat denk ik. Vanaf het begin van ons huwelijk had die losse handjes en telkens hoopte ik dat hij zal veranderen. Ik gaf de schuld altijd aan mezelf. En elke keer kwam ik met hangende pootjes weer terug bij hem. Ik smeekte hem zelf om mij terug nemen terwijl hij diegene was die fout was en niet ik. Maar mijn liefde is zo groot, te groot. Ik hou van hem meer dan ik van mijzelf hou. Maar vandaag was de druppel. Ik ben vanaf van mijn zwangerschap heel erg moe en slaap heel slecht. Dus slaap ik veel overdag en in de ochtend. Thuis doe ik eerlijk gezegd bijna niks.

Vanochtend sliep ik en mijn man kwam al chagerijnig de kamer binnen. We slapen apart wegens omdat hij heel erg snurkt. Hij was boos en ik zei niks tegen hem terug. Ik liet hem lekker preken. Maar meneertje werd alleen maar erger en begon mijn uitschelden. Vuile varken je slaapt alleen maar doe wat thuis en dit was om half 9 in de ochtend. We kregen een woordwisseling waardoor hij me aanvloog en mij sloeg in mijn gezicht. Een aantal keren in mijn gezicht. Daarna liep hij de kamer uit. Ik bleef aan het huilen en hoopte dat hij zal bijdraaien. Later in de ochtend werd meneertje weer helemaal gek en kwam weer de kamer binnen. Hij sloeg me dit keer helemaal in elkaar. Hij trok aan mijn haar en sloeg op mijn gezicht keihard. De laatste klap tot hij mijn een bloedneus sloeg. Nu is mijn gezicht helemaal blauw echt helemaal blauw. Ik heb aangifte tegen hem gedaan en hij zit nu vast. Ik voel me zo verdrietig en wil het liefst weer in zijn armen liggen en bij hem zijn maar dat kan nu niet. Het is dit keer te ver gegaan. En ik weet dat het nu 100 procent een scheiding word. Ik ben er echt zo kapot van. En typ dit verhaal met tranen.

Wie heeft dit meegemaakt en kan me hiermee helpen?
Hoe kun je van een ander houden als je niet eens van jezelf houdt? Je zegt dat je meer van iemand houdt die jou in elkaar slaat dan dat je van jezelf houdt
Waar is je zelfvertrouwen, eigenwaarde en liefde voor jezelf gebleven? Kom aub op voor jezelf, want je man zal dat niet voor je doen, integendeel, hij trapt je de pleuris in.

Met zo iemand moet je niet willen blijven, zoals je zelf zegt, is dit niet de eerste keer en meid, dit zal dan ook echt niet de laatste keer zijn. Denk aan jezelf, wees zuinig op jezelf en op het kind. Je ouders hebben je niet groot gebracht, goed opgevoed en moeite gedaan om je door de eerste beste klootzak in elkaar te laten slaan.

Pak je spullen als hij op het werk zit en ga even bij je ouders wonen, in ieder geval tot het kind er is..

Oud 27-03-2009, 21:39   #8
womans.worth
Fairy tales..

womans.worth is Offline
Reacties: 682
womans.worth komt net kijken
Sterkte, dat is het enige wat ik hierop kan zeggen. Zo'n situatie is moeilijk om advies over te geven want volgens mij moet je zoiets echt VOELEN voor je erover kan meepraten. Je hebt wel een goede keuze gemaakt.. Veel succes met je baby..... en sterkte nogmaals!

M&D....Gelukkig met mijn aanstaande

Oud 27-03-2009, 21:40   #9
womans.worth
Fairy tales..

womans.worth is Offline
Reacties: 682
womans.worth komt net kijken
Hey, laten we haar even niet veroordelen over 'hoe kun je van zo'n man houden' enz. Ik denk dat wij makkelijk praten hebben.

M&D....Gelukkig met mijn aanstaande

Oud 27-03-2009, 21:40   #10
rofaida1984
MVC Lid

rofaida1984 is Offline
Ik zit nu ook bij mijn mama gelukkig en die zorg heel goed voor me. Ik ben er zo kapot van.

Oud 27-03-2009, 21:40   #11
JuztMe
Kheyriya

JuztMe is Offline
Reacties: 6.791
JuztMe is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuztMe is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuztMe is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuztMe is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuztMe is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuztMe is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuztMe is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Citaat:
Nu dat he zwanger bent mag je niet alleen aan jezelf denken. Denk aan je kind. Je mag jezelf niet blootstellen aan het risico dat hij je weer in elkaar slaat. In alle boosheid dat hij zou zit te mishandelen raakt hij misschien het kind! Het is jou verantwoordelijkheid om goed voor je kind te zorgen en als dat betekend dat je van hem moet scheiden, dan moet je dat doen.

Kheyr insha allah meid, ik hoop dat je je sterk houd.

Oud 27-03-2009, 21:41   #12
marokko_girl
M_G&Zusje..

marokko_girl is Offline
Locatie: ♥Zij in het hartje van haar spierbundeltje & ik op een rots in Mtiwa genietend van een heerlijke hindi!♥
Reacties: 8.158
marokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingsliedmarokko_girl is de melodie van ons lievelingslied
Sterkte!
En een held voor zijn vrouw!

Oud 27-03-2009, 21:42   #13
kaki335
MVC Lid

kaki335 is Offline
Reacties: 27
kaki335 komt net kijken
whow... dit is een heftig verhaal meid, ik begrijp niet wat hem bezield, ik denk dat je, je moet realiseren dat dit echt niet kan, en hij waarschijnlijk niet van je houdt, aangezien hij je zoveel pijn doet.

Oud 27-03-2009, 21:43   #14
florida
MVC Lid

florida is Offline
Reacties: 5.005
florida is een zeldzame schelp in de grote oceaanflorida is een zeldzame schelp in de grote oceaanflorida is een zeldzame schelp in de grote oceaanflorida is een zeldzame schelp in de grote oceaanflorida is een zeldzame schelp in de grote oceaanflorida is een zeldzame schelp in de grote oceaanflorida is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Citaat:
Sterkte hoe kun je van iemand houden die jou zo behandeld en amper respect voor je heeft.

Oud 27-03-2009, 21:43   #15
Madame_Louisa
Louisa

Madame_Louisa is Offline
Reacties: 3.292
Madame_Louisa wordt binnenkort heel populairMadame_Louisa wordt binnenkort heel populairMadame_Louisa wordt binnenkort heel populair
Citaat:
Ik zit nu ook bij mijn mama gelukkig en die zorg heel goed voor me. Ik ben er zo kapot van.
Goed dat je mam erbij hebt betrokken!

De eerste periode zal het wel zwaar worden, onderschat het niet.

Je zal waarschijnlijk zelfs gaan twijfelen aan of je er goed aan hebt gedaan om hem aan te geven. INchaAllah is je kindje er tegen die tijd al, en je zult zien dat je er heel anders tegenaan gaat kijken.

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:07.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media