1. #1
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    make-up in ramadan??????nee toch???

    elloe peepzzz.......

    ik had t laatst met een vriendin over en zij zei tegen mij dat als je voor zonsopgang make-up opdoet en gel en al die troep in je haar doet je toch nog ramadan kan doen.....omdat de zon dan nog niet opgegaan is...maar ik zei dus dat niet mag want als de zon opgaat heb je make-up op je gezicht en betekent dus dat je geen ramandan hebt........ik denk dat ik gelijk heb....zij denkt dat zij gelijk heeft???somebody answers?????

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    197
    30-08-2002

    voor een marokaans vrouw mag wel.......voor moslim vrouw geen idee
    is the bibel god"s word? www.islamicity.com/multimedia/cybertv/ch28/

  3. #3
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hmmmmmmmmmmmmm tja wordt er ook nie wijzer van

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    he..khad je net in die mailtje die antwoord gegeven..kvind het echt een grappige en stupid vraag..

  5. #5
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    i know trouwenssss leeg je box a kardacha

  6. #6
    kennen & kunnen =........

    Reacties
    563
    24-08-2002

    als iets al in de normale leven al haram is hoe kan het dan zo zijn dat het in ramadan wel mag ???
    "Wanneer je één oog op je bestemming gericht houdt, heb je nog maar één oog over om de Weg te vinden."

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    85
    11-09-2002

    MAKE-UP DRAGEN MAG EIGENLIJK NIET!! MAAR JA IK DENK ALS JE HET ZO NATUURLIJK MOGELIJK DOET DAT HET GEEN KWAAD KAN!
    MAAR JA WIE BEN IK?!

    MAAR MAKE-UP DRAGEN TIJDENS RAMDAN MAG NIET! WANT JE BENT AAN HET VASTEN OM ARME MENSEN TE HERDENKEN WAT ZIJ ALLEMAAL DAGELIJKS MEEMAKEN, MAKE-UP OPDOEN MAG NIET WEGENS OMDAT ARME MENSEN ZICHZELF OOK NIET MOOI KUNNEN MAKEN ALS ZE HONGER LIJDEN VANDAAR!!!!

    JE VAST MET JE HART EN ZIEL!!

    IK HOOP DAT RAMDAN VOOR IEDEREEN MAKBOEL IS!!

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    981
    15-04-2002

    ook geen gel????
    maar als ik dat niet gebruik, gaan mijn haren helemaal overeind staan....

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    981
    15-04-2002

    lach me maar weer uit, maar als je me zou zien zonder gel zal je niet lachen, maar schreeuwend weg rennen....:traan:

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    weet je wat je moet doen een hele dag thuis een hoefdoekje dragen ik denk nie da ze dan gaan rechtstaan of brushen kan ook
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    25
    18-12-2001

    hey mensen we vasten niet omdat we moeten voelen hoe armen zich voelen dat is onzin!!!
    allah heeft gezegt we moeten vasten omdat mensen voor ons dat ook hebben gedaan. dus dat we vasten om te voelen hoe armen zich voelen nee dat is het niet en ga a.u.b daar niet in geloven want het is niet zo,vraag het anders aan je vader.

    groetjes tetouania Fijne RAMADAN!!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    bewijs het...citeer ons iets uit de koran waarin da sta?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  13. #13
    ... ... ...

    Reacties
    392
    23-10-2002

    Mij is verteld dat GEL wel mag maar make up liever niet.
    Maybe My Mind Is Better Off Without You..But My Heart Will Not Let You Go..

  14. #14
    don't mess with the best

    Reacties
    983
    25-10-2001

    waarom make up????
    voel je je kaal zonder make up ofzo...
    men kan toch wel effe een maand geen make up op doen..
    ik vind make up alleen nodig als je een feestje hebt ofzo
    en niet voor de dagelijks leven..
    mascara kan nog wel ..
    maar poeder?? als ik naar meiden kijk zie ik gewoon vlekken op hun gezicht... dan denk ik bij mezelf wat doe je met je gezicht ... je maakt van een natuurlijk gezicht een clown gezicht ... .. is toch niet nodig make up .... oke gel kan ik nog begrijpen ... maar make up ....
    als ik make up gebruik dan zie ik geen verschil omdat ik alleen mascara gebruik...
    ik heb een keer poeder en foundation gebruikt nou ik moet je eerlijk zeggen .. ik zag er nep uit.... je zag gewoon vlekken op mijn gezicht en een nep kleurtje....

    iwa ja ieder is anders...
    maar in hoeverre zouden jullie in de ramadan dingen opgeven voor god...
    niet eten en drinken toch??? maar wat nog meer..
    geen make up , gel, enz... doe het voor god!!
    = Onthoud: Alle nakomelingen van Adam zijn foutenmakers en de beste foutenmakers zijn zij die berouw tonen...=

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.287
    06-09-2002

    mayby dat dit dom bij jullie overkomt maaar halllllooooooo

    net zoiets als: een boterham in je mond stoppen voor zonsopgang mag , en hem na zonsopgang eten
    sorry maar zo komt het bij mij over

    je mag zowiezo geen make up voor een ongetrouwd meisje, maar jah wie houd zich eraan
    anyway dus make up voor zonsgang opsmeren en er vervolgens de hele dag mee rondlopen mag niet
    sorrry sweety

    je moet je nie aangevalle voelen ofzo, over dit onderwerp worden namenlijk de meeste vragen gesteld

    van dat gel: daar ben ik ook nog steeds nie uit, ene zegt jah mag, andere zegt weeer nee mag niet

    don't get it

    xxxx moi