Poll resultaten: wk 2010 gaat naar marokko

Stemmers
38. Je mag niet stemmen op deze poll
  • ja

    28 73,68%
  • nee

    10 26,32%
  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    121
    07-02-2003

    Marokko 2010??? JA/NEE

    De voorbereiding voor Marokko 2010 zien er goed

    tenminste van vinden jullie

    1. Marokko



    2. Zuid-afrika



    3. Tunesie/libie


    4. Egypte




    5. Nigiria maakt weinig kans

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Jaa Cker

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik dnek dat Marokko het niet haalt....Ik hoop het wel voor ze...anders is al die reclame enzo voor niets geweest.....Maar Zuid Africa ziet er echt gaaf uit

  4. #4
    -..Precious..-

    Reacties
    1.356
    28-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Inscha'allah!!

    You, you’re not aware
    That we’re aware
    Of your despair
    Don’t show your tears
    To your oppressor
    Don’t show your tears


  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Soooo Mocro_Maniak Helemaal Vergeten...Shit Das Cker Hard Als Ze M Daardoor Niet Krijgen...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    174
    03-04-2004

    MAROKKO HAD EEN GOEDE KANS!
    MAAR NU ZE BETROKKEN ZIJN MET DE AANSLAGEN IN MADRID KUNNEN ZE HET WEL VERGETEN...NO WAY...
    ZOU NATUURLIJK FANTASTISCH ZIJN...MAAR EERLIJK GEZEGD IS DAT NATUURLIJK ALLEMAAL(ORGANISATIE) WEL MOOI EN NETJES...MAAR ALS IK ZELF IN MAROKKO BEN MERK IK ER NIETS VAN....MAAR DAN OOK ECHT 100%NIETS..
    ZE HEBBEN NOG GEEN EENS FATSOENLIJKE ZIEKENHUIZEN EN SNELWEGEN...HAHA!
    MAAR BLIJF NATUURLIJK WEL HOOP HEBBEN OP EEN WK IN ONS LAND...
    INSALAH
    GROETJES RAYAN

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ja Je Hebt Wel Gelijk Rayan21....Laten We Gewoon Hopen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    121
    07-02-2003

    Het heeft niets met de aanslagen te maken

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    654
    22-10-2003

    kijk marokko krijgt hem ZEKER niet!! ik vind dat marokko wel de beste voorbereiding heeft en kan het makkelijk aan..
    MAAR zuid-afrika is de favoriet bij europeanen dus die krijgen het zeker+ vorig keer zijn ze 2e geëindig duss...

  10. #10
    TanGer.!

    Reacties
    1.391
    26-10-2003

    K denk wel dat ze De Wk In mAroCc0 Houden...







    ...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    174
    03-04-2004

    Dat denk jij Abuturab..
    Marokkanen staan nu op Num 1 (Terroristen man!)
    ewa denk je dan nog dat de fifa het risico neemt om er een Wk te houden..? haha Jij zou toch ook niet richting een dodelijke Haai zwemmen..? nee die risico zou jij niet nemen denk ik he..?
    maar nogmaals blijf hoop hebben...
    groet
    Rayan

  12. #12

  13. #13
    TanGer.!

    Reacties
    1.391
    26-10-2003

    Origineel gepost door Sweety_Baby
    Ik denk libie


    [GLOW=deeppink]Ik hoop het nieT.....[/GLOW]



    ...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    81
    19-02-2004

    Nou ik hoop dat ze het krijgen omdat ik dan wil zien hoe ze dan op hun bek vallen!
    Waar is de infrastructuur om al die honderd duizenden mensen te vervoeren.....hoe willen ze dat doen ....met de trein die 10 km per uur rijdt en waar je mag hopen dat er geen kudde schapen op de rails loopt?? De toeschouwers waar willen ze die dan laten.....overnachten in een van die 5 sterren hotels ze3ma....ach hou maar op!
    Nou mensen ik ben een fanatiek voetbal fan maar ik ben bang dat Marokko het niet kan klaren....ze zijn hiervoor te amateuristich voor en als ze niet de hulp krijgen van Frankrijk bijv of Spanje ( dat betwijfel ik nu zeker ) dan wordt het een hopeloze WK want Marokko kan nog niet eens een simpele wedstrijd organiseren laat staan een groot WK.
    Ik hou mijn hart vast als het zover is dan......en als het dan zover is dan wil ik ze alsnog veel succes wensen en hoop dan dat wat ik nu allemaal zeg niet uit komt en het een van de beste WK wordt met als winnaar natuurlijk MAROCCO !!!

    Thalla mensen fi raskoum !

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door sihem_kistiebab
    Nou ik hoop dat ze het krijgen omdat ik dan wil zien hoe ze dan op hun bek vallen!
    Waar is de infrastructuur om al die honderd duizenden mensen te vervoeren.....hoe willen ze dat doen ....met de trein die 10 km per uur rijdt en waar je mag hopen dat er geen kudde schapen op de rails loopt?? De toeschouwers waar willen ze die dan laten.....overnachten in een van die 5 sterren hotels ze3ma....ach hou maar op!
    Nou mensen ik ben een fanatiek voetbal fan maar ik ben bang dat Marokko het niet kan klaren....ze zijn hiervoor te amateuristich voor en als ze niet de hulp krijgen van Frankrijk bijv of Spanje ( dat betwijfel ik nu zeker ) dan wordt het een hopeloze WK want Marokko kan nog niet eens een simpele wedstrijd organiseren laat staan een groot WK.
    Ik hou mijn hart vast als het zover is dan......en als het dan zover is dan wil ik ze alsnog veel succes wensen en hoop dan dat wat ik nu allemaal zeg niet uit komt en het een van de beste WK wordt met als winnaar natuurlijk MAROCCO !!!

    Thalla mensen fi raskoum !

    Marokko Heeft Hele Mooie Hotel's....De Wegen Worden Steeds BEter (vooral bij Casablanca)....Dus in Die Tijd Zullen Ze Er Wel Klaar voor Zijn Denk Ik...