1. #16
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    die baby is stom ? lijkt me onwaarschijnlijk
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    556
    26-12-2003

    salaam

    ik heb vandaag een heel mooi bankstel gezien die ik waarschijnlijk ga kopen is in hele lichte gele tinten (maar toch warm) heel mooi
    Hun gedachtes...slechts bij deze Dounya,Hun daden niet gericht op Al.gifra....Harten van steen, niet beseffend wat ze aanrichtten, Zo dwaas en onwetend zijn hun gezichten

    ik dank Allah swt dat jij mijn man bent

  3. #18
    Mommy

    Reacties
    394
    11-10-2001

    als je nog maar een seconde nadacht voor je iets neertypt en effe verder kijkt dan je neus lang is, dan zou je opgemerkt hebben dat er helemaal geen baby'tje stond.

    oja, een baby staat voor onschuld dus ik denk dat je beter een ander fotootje zoekt, één van jezelf misschien? dan kunnen we ook nog es lachen!

    assalaam wa aleikum

    oem-ismael, dat lijkt me héél mooi maar voor onderhoud is het niet erg praktisch, vooral als je kids hebt?

    mha salama

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    20
    05-04-2004

    Salaam,

    Heel erg bedankt voor de leuke reacties (doc25 zal ik maar negeren) ik weet bij God niet hoe ik mijn huis in zal richten, wel wil ik echt dat "thuis" gevoel creeeren. Dat donkere kleuren praktischer zijn, is inderdaad waar, maar ik ben gek op lichte kleuren bankstellen en dan vooral met heel veel kussentjes. Misschien kunnen jullie hier wat plaatjes plaatsen van wat jullie voor meubilair in jullie huis hebben, of willen hebben.

    Ma3a Salama, Lina.
    Marokkaans Algerijntje...

  5. #20
    verleden tijd

    Reacties
    4.114
    26-12-2003

    Origineel gepost door Nadia_Antwerpen
    assalaam wa aleikum

    ik geef één goeie raad, koop liefst donkere kleuren, vooral de zetels! mijn meubilair en mijn zetels zijn allemaal lichtbeige, héél mooi maar niet praktisch. mijn zetels beginnen wat te verkleuren en ik heb ze nog maar een jaar. hierbij zou ik ook willen vragen of iemand een schoonmaakmiddel kent dat echt helpt bij lederen zetels?? ik heb alles al geprobeerd maar niks helpt echt! één middel heeft het wat lichter gemaakt maar je ziet het wel nog van dichtbij..

    hoezen wil ik niet want dat vind ik zo slordig lijken en ik vind dat leder net mooi.

    nu ben ik bang dat mijn zoontje als ie wat groter wordt inshallah, gaat beginnen kleuren enzo..

    dus, goeie raad: donkere kleuren, don't forget! of je spendeert de helft van je tijd aan meubilair oppoetsen!

    mha salama
    Daarom hebben mensen ook vaak 2 kamers ingericht he
    10 verschillende gebruikers met uiteenlopende meningen.

  6. #21
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door Nadia_Antwerpen
    als je nog maar een seconde nadacht voor je iets neertypt en effe verder kijkt dan je neus lang is, dan zou je opgemerkt hebben dat er helemaal geen baby'tje stond.

    oja, een baby staat voor onschuld dus ik denk dat je beter een ander fotootje zoekt, één van jezelf misschien? dan kunnen we ook nog es lachen!

    assalaam wa aleikum

    oem-ismael, dat lijkt me héél mooi maar voor onderhoud is het niet erg praktisch, vooral als je kids hebt?

    mha salama
    sinsd wanneer lach jij God's schepsels uit ? lach je daarmee niet de Schepper uit ?




    PS: Noordafrikkaanse, siri tle3bi m3a qraynek a shata-mata

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.433
    01-11-2003

    Mijn huis is best westers ingericht met een paar islamitische accenten. Op het moment doe ik helemaal niks aan mijn huis, is namelijk niet mijn huis maar onderverhuur het enigste wat echt leuk is ingericht is de babykamer. Ik heb best veel donkere kleuren en meubilair dat makkelijk schoon te houden is want een klein kind maakt echt veel vies. Denk maar alleen maar aan de papfles!

  8. #23
    Mommy

    Reacties
    394
    11-10-2001

    assalaam wa aleikum

    islam4you, twee kamers?? livings? ik heb geen villa hé! ik heb één living, en twee slaapkamers. waar zou ik dus die tweede salon moeten inrichten? en waarvoor? dat heb ik nu nog nooit gehoord?

    mha salama

  9. #24
    verleden tijd

    Reacties
    4.114
    26-12-2003

    Origineel gepost door Nadia_Antwerpen
    assalaam wa aleikum

    islam4you, twee kamers?? livings? ik heb geen villa hé! ik heb één living, en twee slaapkamers. waar zou ik dus die tweede salon moeten inrichten? en waarvoor? dat heb ik nu nog nooit gehoord?

    mha salama
    1 kamer om te eten enzo en 1 kamer om te zitten waar je absolluut niet mag eten... vooral niet als je lichte meubels in je kamer hebt


    jij snapt mij?
    10 verschillende gebruikers met uiteenlopende meningen.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    556
    26-12-2003

    ik heb liever een kamer voor de mannen en een kamer voor de vrouwen als er bezoek komt kan je het lekker gescheiden houden en hoeven de vrouwen niet in de keuken te zitten!!
    Hun gedachtes...slechts bij deze Dounya,Hun daden niet gericht op Al.gifra....Harten van steen, niet beseffend wat ze aanrichtten, Zo dwaas en onwetend zijn hun gezichten

    ik dank Allah swt dat jij mijn man bent

  11. #26
    verleden tijd

    Reacties
    4.114
    26-12-2003

    Origineel gepost door oem_ismael
    ik heb liever een kamer voor de mannen en een kamer voor de vrouwen als er bezoek komt kan je het lekker gescheiden houden en hoeven de vrouwen niet in de keuken te zitten!!
    daarvoor is die 2de kamer

    maar kennelijk vindt nadia antwepen dat vreemd
    10 verschillende gebruikers met uiteenlopende meningen.

  12. #27
    Mommy

    Reacties
    394
    11-10-2001

    assalaam wa aleikum

    ah zo bedoel je het! nou, ik heb daar geen extra ruimte voor, als ik vreemde mannen op bezoek krijg (wat zelden gebeurt), tover ik snel de andere kamer (die zou moeten dienen als slaapkamer voor mijn zoon, maar ik heb em nu ff liever dicht bij mij) tot een "bezoekerskamer". maar meestal is mijn bezoek mijn ouders, broers en zussen en mijn schoonouders, schoonbroers en schoonzussen. en dan heb ik geen extra kamer nodig.

    mha salama

  13. #28
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door SuperSalima
    !