1. #3781
    MVC Lid

    Reacties
    32
    31-01-2013

    Citaat Geplaatst door miss_moslima1 Bekijk reactie
    Willen jullie dua voor mij doen dat ik mijn rijbewijs zal halen, theorie heb ik nu nog praktijkexamen halen in shaa allah.

    In shaa Allah slagen jullie allemaal zowel theorie als praktijk.
    Moge allah swt je laten slagen
    allahoema ameen!!
    VrouwtjevanW

  2. #3782
    MVC Lid

    Reacties
    4.497
    04-12-2002

    Zijn de tips op de eerste pagina nog allemaal bruikbaar?

    "Wanneer ik jou adviseer. Herinner mij dan aan mijn eigen tekortkomingen voordat je mijn advies accepteert."


  3. #3783
    MVC Lid

    Reacties
    4.497
    04-12-2002

    Citaat Geplaatst door Souhaiilaa Bekijk reactie
    up

    ik heb hem ondertussen gehaald.


    moet jij ook binnenkort?

    "Wanneer ik jou adviseer. Herinner mij dan aan mijn eigen tekortkomingen voordat je mijn advies accepteert."


  4. #3784
    MVC Lid

    Reacties
    692
    09-09-2005

    Citaat Geplaatst door narges Bekijk reactie
    ik heb hem ondertussen gehaald.


    moet jij ook binnenkort?
    Ja donderdag insha'allah. Heb je wat tips voor me?

  5. #3785
    MVC Lid

    Reacties
    4.497
    04-12-2002

    Citaat Geplaatst door Souhaiilaa Bekijk reactie
    Ja donderdag insha'allah. Heb je wat tips voor me?

    ik heb er 3 dagen voor uitgetrokken om te leren.


    eerst alle oefenvragen op cd gemaakt.
    daarna alle oefen examens op de cd.

    je hebt ook een goede app met veel oefenexamens, die ook allemaal maken (rijles.nl heet de app volgens mij)


    daarna heb ik alle oefenexamens uit het boek gemaakt.

    bij het controleren van mijn antwoorden, bestudeerde alleen de punten die ik fout had, en waarvan ik niets wist, en maakte hier ook aantekeningen van.


    en als laatste heb ik pas het theorie boek gelezen van kaft tot kaft. sommige dingen sloef ik wel over, omdat ik dat dan al had geleerd uit de oefenexamens.





    lijkt veel, maar als je eenmaal begint is het nog leuk ook haha

    "Wanneer ik jou adviseer. Herinner mij dan aan mijn eigen tekortkomingen voordat je mijn advies accepteert."


  6. #3786
    Missing it...

    Reacties
    4.395
    04-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ben blij dat deze topic veel mensen heeft geholpen!

  7. #3787
    MVC Lid

    Reacties
    692
    09-09-2005

    Citaat Geplaatst door narges Bekijk reactie
    ik heb er 3 dagen voor uitgetrokken om te leren.


    eerst alle oefenvragen op cd gemaakt.
    daarna alle oefen examens op de cd.

    je hebt ook een goede app met veel oefenexamens, die ook allemaal maken (rijles.nl heet de app volgens mij)


    daarna heb ik alle oefenexamens uit het boek gemaakt.

    bij het controleren van mijn antwoorden, bestudeerde alleen de punten die ik fout had, en waarvan ik niets wist, en maakte hier ook aantekeningen van.


    en als laatste heb ik pas het theorie boek gelezen van kaft tot kaft. sommige dingen sloef ik wel over, omdat ik dat dan al had geleerd uit de oefenexamens.





    lijkt veel, maar als je eenmaal begint is het nog leuk ook haha
    Lijkt indd erg veel. Ik heb helaas geen cd, moet het doen uit het boek.
    Hoeveel vragen krijg je in totaal op het cbr?

  8. #3788
    MVC Lid

    Reacties
    4.497
    04-12-2002

    Citaat Geplaatst door gmail Bekijk reactie
    Ben blij dat deze topic veel mensen heeft geholpen!
    djazaakoum Allaahou khayran.


    Citaat Geplaatst door Souhaiilaa Bekijk reactie
    Lijkt indd erg veel. Ik heb helaas geen cd, moet het doen uit het boek.
    Hoeveel vragen krijg je in totaal op het cbr?

    ik heb ook veel gehad aan de samenvattingen in deze topic. op de eerste pagina en een paar pagina's terug.
    let wel op dat bepaalde regels in de tussentijd zijn veranderd. zoals de maximumsnelheid op autosnelweg die 130 is en geen 120.

    op cbr krijg je 25 vragen verkeersherkenning die je moet antwoorden met: a) remmen b) gas loslaten c) niets
    hier moet je goed de foto bekijken en snel een keuze maken.

    daarna krijg je 40 vragen wetgeving en verkeersregels, dat zijn gewoon dingen die moet leren zoals waar je wel of niet mag parkeren. maximum snelheid, voorrang bij kruispunten etc.



    van de eerste 25 moet je minimaal 13 goed hebben
    van de 40 moet je minstens 35 goed hebben



    als je geen cd hebt gebruik de app!

    dit is hun site
    http://www.rijles.nl/

    "Wanneer ik jou adviseer. Herinner mij dan aan mijn eigen tekortkomingen voordat je mijn advies accepteert."


  9. #3789
    MVC Lid

    Reacties
    4.497
    04-12-2002

    Citaat Geplaatst door Souhaiilaa Bekijk reactie
    Lijkt indd erg veel. Ik heb helaas geen cd, moet het doen uit het boek.
    Hoeveel vragen krijg je in totaal op het cbr?
    als je vrijgezel bent of iig nog geen kids, dan moet het makkelijk zijn om te leren In shaa Allaah.

    ik heb een weekend bij mijn ouders gelogeerd om te kunnen leren, zodat mijn moeder op de kids kan passen.


    pm me jouw emailadres, ik heb iets wat misschien nuttig kan zijn

    "Wanneer ik jou adviseer. Herinner mij dan aan mijn eigen tekortkomingen voordat je mijn advies accepteert."


  10. #3790
    MVC Lid

    Reacties
    692
    09-09-2005

    Citaat Geplaatst door narges Bekijk reactie
    als je vrijgezel bent of iig nog geen kids, dan moet het makkelijk zijn om te leren In shaa Allaah.

    ik heb een weekend bij mijn ouders gelogeerd om te kunnen leren, zodat mijn moeder op de kids kan passen.


    pm me jouw emailadres, ik heb iets wat misschien nuttig kan zijn
    Thanks. Check je pm!

  11. #3791
    MVC Lid

    Reacties
    692
    09-09-2005

    Ik begrijp de voorrangsregeling niet. Als ik een plaatje krijg waarbij ik de volgorde moet bepalen van bijv. een voetganger, auto en snorker, heb ik geen flauw idee hoe ik dat kan aanpakken. Iemand uitleg/tips?

  12. #3792
    MVC Lid

    Reacties
    1.127
    29-03-2010

    Citaat Geplaatst door Souhaiilaa Bekijk reactie
    Ik begrijp de voorrangsregeling niet. Als ik een plaatje krijg waarbij ik de volgorde moet bepalen van bijv. een voetganger, auto en snorker, heb ik geen flauw idee hoe ik dat kan aanpakken. Iemand uitleg/tips?
    Eerlijk gezegd heb ik dat ook nooit begrepen. Ik heb wel een aantal tips voor je om de situatie beter te beoordelen. Je moet eerst kijken naar borden en tekens. Borden zoals: B1 (geel bord), B3, en B4, voorrangsbord ( meestal moet je voorrang geven maar hoeft niet altijd), stopbord of een woonwijk (altijd voetgangers en fietsers voor laten gaan) . En tekens zoals een doorgetrokken lijn of haaientanden.
    Smeekbede voor wanneer u iets te moeilijk wordt:
    '' O Allah, er is niets makkelijker dan hetgeen wat U vergemakkelijkt.
    Als het u behaagt, dan maakt U zelfs moeilijkheid makkelijk''.

  13. #3793
    MVC Lid

    Reacties
    42
    09-01-2015

    Voorrang ongeregeld kruidpunt met de klok mee. Geregeld spreekt voor zich. voetgangers altijd voor laten als je naar zijn oor kunt kijken. Theorie vragen gas los remmen of niets doen . Laat je niet gek maken 9 van de 10 Antwoorden zijn gas loslaten, niets doen is geen optie en remmen doe je enkel als je : rood verkeerslicht ziet, Auto voor jou remt, kinderen of dieren op de weg. En de rest is altijd gas los. Simpel cbr probeerd je gek te maken succes allemaal!

  14. #3794
    MVC Lid

    Reacties
    1
    21-02-2015

    Verkeersborden XL APP

    Om voor het theorie-examen te kunnen slagen moet u allereerst de betekenis van de verkeersborden kennen. Deze App kan u daarbij helpen...

    - Inclusief nieuwe verkeersborden
    - Uitgebreide toelichting bij de verkeersborden.
    - 70 examen oefenvragen en antwoorden.
    - Voor Ipad en Iphone.

    Een voorbeeld uit deze App: Het bord G1 (Autosnelweg)
    • Tenzij anders aangegeven geldt hier een maximumsnelheid van 130 km/u.
    • Met aanhangwagen geldt hier een maximumsnelheid van 90 km/u.
    • Motorvoertuigen die minimaal 60 km/u mogen en kunnen rijden, mogen wel de snelweg op.
    • Op snelweg is het verboden om stil te staan, achteruit te rijden en te keren op de rijbaan.
    • Vluchtstrook is alleen bedoeld voor gebruik in geval pech en ongeval (noodgeval).
    • Vrachtauto's en andere motorvoertuigen (samenstellen van voertuigen die langer zijn dan 7 meter) mogen in geval van 3 rijstroken de linkerrijstrook niet gebruiken.

  15. #3795
    MVC Lid

    Reacties
    1
    20-05-2015

    Ik had gister theorierijbewijs examen en met 2 fouten totaal geslaagd, site die me hierbij helpte was: http://vragenentips.nl/2015/05/14/de...-auto-theorie/