1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.752
    18-10-2002

    Cameravrouwen

    Lieve prikkers,

    Jullie zouden me een grote gunst doen als jullie me zouden helpen aan nr van goede cameravrouwen..

    Zelf heb ik twee nrs, een van Nadia en een van ILhame (Almere).. Als iemand deze kent, kun je een van die twee aanraden en welke is beter?

    Alvast bedankt

    Nassira

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    1.514
    14-09-2001

    Nou ik ken alleen Ilham... die had ik op mijn bruiloft...

    Zij is wel oke.. zij blijft rustig en geeft andere ook een kans om te fotograferen... dat doen andere niet..
    Ze zijn ook met zijn tweeen Ilhame doet de foto, en iemand anders neemt op..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    28
    01-11-2002

    hoi hoi

    nou ik kan je zeggen dat nadia een goede camera vrouw is , ik ken die andere niet maar nadia wel ( als ze we het over dezelfde hebben uit lelystad) dan zou ik haar nemen en ik garandeer je dat je een mooie herinnering aan je bruiloft zal houden op videoband natuurlijk.

    goodluck

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    754
    04-06-2002

    Hoi,
    Ken Nadia, en ik kan je vertellen dat ze heel goed is. Ze heeft goeie spullen, waardoor het beeld heel mooi is om te zien.
    Heb wel van Ilhame gehoord, maar heb haar werk niet gezien. Het schijnt wel dat ze heel geduldig is.

    Groetjes

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    33
    19-10-2002

    halllo allemaal,

    mijn zus gaat ook binnekort trouwe en we willen ook het liefste een cameravrouw....kunne jullie de nr van die 2 vrouwen geven waarover jullie het hebbe(nadia, ilhame)???

    alvast bedankt

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    14
    31-10-2002

    Dames, ik zou Ilham niet nemen. Die weet namelijk niet wat afspraken zijn. Ze is op de bruiloft van mijn nichtje gewoon weggegaan en heeft alles aan haar collega over gelaten. Je kunt niet filmen en foto maken tegelijk. Van sommige dingen heeft ze gewoon geen foto's erg he. Ze weet helemaal niet wat monteren is de videoband is waardeloos en ze kan ook nog een niet tellen ze laat je betalen voor 36 foto's en je krijgt er 24 voor. De 1150 gulden van mijn nichtje was dus geldverspilling.
    vind mij zo lief omdat ik zo lekker kook of vind mij lekker omdat ik lief kook!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.752
    18-10-2002

    Origineel gepost door Jebliyaaa
    halllo allemaal,

    mijn zus gaat ook binnekort trouwe en we willen ook het liefste een cameravrouw....kunne jullie de nr van die 2 vrouwen geven waarover jullie het hebbe(nadia, ilhame)???

    alvast bedankt
    Nadia:
    0627312107

    Ilhame:
    036-5212898

    Veel succes verder

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    201
    03-10-2002

    hallo,
    Ik had Ilham van Almere op mijn bruiloft, ze was er gewoon op tijd en deed haar werk goed,
    ze gaf iedereen de tijd, en heb zelf uiteendelijk heel mooie fotos,
    ik vond haar op niveau, succes
    ==>i3mal lidunjaka kaanak sata3ischoe abada, wa 3mal liagiratik wakaanak sawfa tamoetoe 3ada.

    ==>laysa alfata man jakoeloe kana abi,wa ina ma alfata man jakoeloe ha anada.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    76
    20-08-2002

    Origineel gepost door dinara
    hallo,
    Ik had Ilham van Almere op mijn bruiloft, ze was er gewoon op tijd en deed haar werk goed,
    ze gaf iedereen de tijd, en heb zelf uiteendelijk heel mooie fotos,
    ik vond haar op niveau, succes

    ik ben van plan haar ook te nemen heb geinformeerd bij haar en ze vraagt 400 euro plus voor elke fotorolletje vraagt ze 60 euro voor, heb van andere gehoord dat ze slecht is maar aangezien jij haar hebt ingehuurd zou ik graag wat meer over haar horen

    alvast bedant

    een aanstaande bruidje
    geniet van je leven