1. #500191
    MVC Lid

    Reacties
    2.432
    13-08-2023

    Citaat Geplaatst door Mocrostacks Bekijk reactie
    Is dat een Jehova's getuigen masterclass die je hebt gedaan?
    Nee dit is Bijbel les volgens de oprichting en instandhouding van het Nederlands Koninkrijk. Oftewel de gereformeerde leest.
    {وَيُعَلِّمُهُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَالتَّوْرَاةَ وَالْإِنجِيلَ} [آل عمران : 48] "And Allah will teach him The Book and Wisdom, The Law and The Gospel,"

  2. #500192
    MVC Lid

    Reacties
    2.432
    13-08-2023

    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    begeleidt jij ouderen? Naari die zijn binnen een week vergiftigd door deze ziek persoon
    ik heb wel pas geleden gymnastiek gedaan met bejaarden, maar ja mystery guest collega's gaf voor mij de doorslag ermee te stoppen
    {وَيُعَلِّمُهُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَالتَّوْرَاةَ وَالْإِنجِيلَ} [آل عمران : 48] "And Allah will teach him The Book and Wisdom, The Law and The Gospel,"

  3. #500193
    MVC Lid

    Reacties
    2.432
    13-08-2023

    {وَيُعَلِّمُهُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَالتَّوْرَاةَ وَالْإِنجِيلَ} [آل عمران : 48] "And Allah will teach him The Book and Wisdom, The Law and The Gospel,"

  4. #500194
    الله اكبر

    Reacties
    7.096
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    ik heb wel pas geleden gymnastiek gedaan met bejaarden, maar ja mystery guest collega's gaf voor mij de doorslag ermee te stoppen
    mystery guest ..? Je schaduw zeker
    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  5. #500195
    ♥♥ مترجمة

    Reacties
    5.520
    09-05-2008

    Hoe plaats je een foto ook alweer

    ♥¸.•*۰۪۪۫۫♥نشيد مالك غير الله

    http://www.youtube.com/watch?v=ISgo_ZeoYyA


  6. #500196
    MVC Lid

    Reacties
    2.432
    13-08-2023

    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    mystery guest ..? Je schaduw zeker
    Citaat Geplaatst door YourMyDestiny Bekijk reactie
    Hoe plaats je een foto ook alweer
    Zo:
    PHP Code:
    [img]https://i.ibb.co/4846Y1R/Dream-Background-1.jpg[/img] 
    {وَيُعَلِّمُهُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَالتَّوْرَاةَ وَالْإِنجِيلَ} [آل عمران : 48] "And Allah will teach him The Book and Wisdom, The Law and The Gospel,"

  7. #500197
    MVC Lid

    Reacties
    1.566
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Nee dit is Bijbel les volgens de oprichting en instandhouding van het Nederlands Koninkrijk. Oftewel de gereformeerde leest.
    Het ziet er in ieder geval gezellig uit. Wat vond je van de lessen? Is het een aanrader?

  8. #500198
    MVC Lid

    Reacties
    2.432
    13-08-2023

    Citaat Geplaatst door Mocrostacks Bekijk reactie
    Het ziet er in ieder geval gezellig uit. Wat vond je van de lessen? Is het een aanrader?
    ik mag niet klagen, er zijn 72 sekten volgens Muhamad saws in het Christendom, ik heb niet verder gekeken dan de gereformeerde gemeente

    en het is geduld hebben, er wordt tawriyyah gedaan namelijk om de haverklap omdat dit hoort bij de insteek van de Bijbel en minder bij de Koran

    dus ja zeker aan te raden bij hen!
    {وَيُعَلِّمُهُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَالتَّوْرَاةَ وَالْإِنجِيلَ} [آل عمران : 48] "And Allah will teach him The Book and Wisdom, The Law and The Gospel,"

  9. #500199
    MVC Lid

    Reacties
    1.566
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie


    Origineel en heel gemeen. Nice.
    Het is niet spottend bedoeld. Alleen een dwaas zou met iemand spotten die kennis opdoet. Bilal is een intelligente jongen die constant bezig is met kennis opdoen. Was oprecht benieuwd of het Jehova's getuigen masterclass is.

  10. #500200
    MVC Lid

    Reacties
    1.566
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    ik mag niet klagen, er zijn 72 sekten volgens Muhamad saws in het Christendom, ik heb niet verder gekeken dan de gereformeerde gemeente

    en het is geduld hebben, er wordt tawriyyah gedaan namelijk om de haverklap omdat dit hoort bij de insteek van de Bijbel en minder bij de Koran

    dus ja zeker aan te raden bij hen!
    Wat is voor jou de reden dat je voor de Gereformeerde gemeente hebt gekozen. Het viel me inderdaad wel op dat ze geen kunst of andere rare dingen aan de muur hebben hangen. Wat betekent tawriyyah?

  11. #500201
    MVC Lid

    Reacties
    2.432
    13-08-2023

    Citaat Geplaatst door Mocrostacks Bekijk reactie
    Wat is voor jou de reden dat je voor de Gereformeerde gemeente hebt gekozen. Het viel me inderdaad wel op dat ze geen kunst of andere rare dingen aan de muur hebben hangen. Wat betekent tawriyyah?
    gewoon, de meest vredelievende naar de overheid en goede orde, is altijd de juiste, waar dan ook...

    Tawriyyah is when the speaker says something that has an apparent meaning that the listener would understand, and it has another hidden meaning.

    Bron: https://islamweb.net/en/fatwa/449170...er-expressions
    {وَيُعَلِّمُهُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَالتَّوْرَاةَ وَالْإِنجِيلَ} [آل عمران : 48] "And Allah will teach him The Book and Wisdom, The Law and The Gospel,"

  12. #500202
    MVC Lid

    Reacties
    1.566
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    gewoon, de meest vredelievende naar de overheid en goede orde, is altijd de juiste, waar dan ook...

    Tawriyyah is when the speaker says something that has an apparent meaning that the listener would understand, and it has another hidden meaning.

    Bron: https://islamweb.net/en/fatwa/449170...er-expressions
    Barak Allah feek voor de uitleg.

    Jehova's getuigen zou ik in ieder geval niet vertrouwen. Zodra je bent aangesloten mag je maandelijks 10% van je inkomen naar het watertorengenootschap in New York sturen.

    Ben je verder van plan om ook andere religies te bestuderen?

  13. #500203
    MVC Lid

    Reacties
    2.432
    13-08-2023

    Citaat Geplaatst door Mocrostacks Bekijk reactie
    Barak Allah feek voor de uitleg.

    Jehova's getuigen zou ik in ieder geval niet vertrouwen. Zodra je bent aangesloten mag je maandelijks 10% van je inkomen naar het watertorengenootschap in New York sturen.

    Ben je verder van plan om ook andere religies te bestuderen?
    Er zijn maar drie geloven akhi, de rest is allemaal filosofie wat ik wel leuk kan vinden maar nauwelijks tijd voor heb, zoals hinduisme bijvoorbeeld.
    {وَيُعَلِّمُهُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَالتَّوْرَاةَ وَالْإِنجِيلَ} [آل عمران : 48] "And Allah will teach him The Book and Wisdom, The Law and The Gospel,"

  14. #500204
    الله اكبر

    Reacties
    7.096
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door Mocrostacks Bekijk reactie
    Het is niet spottend bedoeld. Alleen een dwaas zou met iemand spotten die kennis opdoet. Bilal is een intelligente jongen die constant bezig is met kennis opdoen. Was oprecht benieuwd of het Jehova's getuigen masterclass is.
    you lost me … is dit echt een jehova master class??
    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  15. #500205
    MVC Lid

    Reacties
    1.566
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    you lost me … is dit echt een jehova master class??
    Jehova's getuigen organiseren regelmatig lessen waaraan hun leden kunnen deelnemen. Die lessen gaan dan over de bijbel. Maar ze geven vaak ook valse informatie over de Islam. Mensen die interesse hebben kunnen gewoon aansluiten.

Tags voor deze discussie