1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    41
    16-06-2008

    Arrow Hoe ben jij ooit versierd?

    Hallo

    Vertel hier hoe je hier ooit door een jongen versierd bent.

    Hoe zou een jongen zich gedragen, welke versiertruc gebruiken, om jou msn/nummer te krijgen?


  2. #2
    Just me

    Reacties
    483
    13-04-2008

    Citaat Geplaatst door krullenboll- Bekijk reactie
    haha, ik was een keer met een vriendin in rotterdam zuidplein..
    het was zomer, dus wij zaten buiten een ijsje te eten midden in n pleintje
    kwam der een hele groep marokaansse jongens aangelopen! en eentje daarvan zei, ej meiden! weten jullie toevallig hoe laat het is. jweetoch hy wou zehma, een trukje gebruike maar ik zag LIFE een dikke horloge om zijn pols, dus ik zeg eh ik weet niet.. kan ik beter aan jou vragen jij heb hier tenslotte een horloge om begonnen we te lachen enzo, ik zei haha wat wil je nou precies :P je hebt 4matties ofzo en je komt uitgerekend bij ons vragen hoe laat het is.. vind je het niet een beetje n oud versier trucje, zegtie hahaha sitana, je hebt me door hea! ik zo jaja mocropride.

    toen hebben we gebabbeld enzo bleek het n aardige jongen te zijn toen hebben we uiteindelijk msns uitgewisseld haha..

    wel grappig!


  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    1.313
    27-11-2008

    Citaat Geplaatst door krullenboll- Bekijk reactie
    haha, ik was een keer met een vriendin in rotterdam zuidplein..
    het was zomer, dus wij zaten buiten een ijsje te eten midden in n pleintje
    kwam der een hele groep marokaansse jongens aangelopen! en eentje daarvan zei, ej meiden! weten jullie toevallig hoe laat het is. jweetoch hy wou zehma, een trukje gebruike maar ik zag LIFE een dikke horloge om zijn pols, dus ik zeg eh ik weet niet.. kan ik beter aan jou vragen jij heb hier tenslotte een horloge om begonnen we te lachen enzo, ik zei haha wat wil je nou precies :P je hebt 4matties ofzo en je komt uitgerekend bij ons vragen hoe laat het is.. vind je het niet een beetje n oud versier trucje, zegtie hahaha sitana, je hebt me door hea! ik zo jaja mocropride.

    toen hebben we gebabbeld enzo bleek het n aardige jongen te zijn toen hebben we uiteindelijk msns uitgewisseld haha..

    wel grappig!
    zo goedkoop gewoon

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    495
    09-01-2007

    Citaat Geplaatst door krullenboll- Bekijk reactie

    haha best grappig toch, dat een jongen je komt versieren ze3ma
    en dan zeg je, het is een oud versiertrucje en uiteindelijk.. toch nog
    msns uitgewisseld..

    ja zkrs wel een wonder dat ie je niet uitschold ahhahahahahah

  5. #5
    Screw the love.

    Reacties
    4.343
    18-01-2009

    Stijve lul tegen mijn billen aan.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    41
    16-06-2008

    Haha als het een aardige jongen was waarom niet.

  7. #7
    Hollandse/Marokaanse

    Reacties
    119
    15-11-2007

    Ohh, straat rattjes Negeer k altijd.
    Every time I feel afraid I hold tighter to my faith

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    495
    09-01-2007

    Citaat Geplaatst door MossibaElKe7la. Bekijk reactie
    Stijve lul tegen mijn billen aan.
    uhm dat noemen ze nou een aanranding en geen versiertruc ok

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.909
    17-01-2009

    teveel omop te noemen maar ik zal je de laatste wel vertellen en dat was vandaag.
    liep zo langs een amazigh. hoor ik hem achter me zeggen: gah gah jeh zoubida. ik denk dat ie dat riep wegens mijn volle achter werk die opvallend op en neer gaat. ewa, kan er ook niks aan doen.
    ikga denk ik een dieet volgen.

  10. #10
    Screw the love.

    Reacties
    4.343
    18-01-2009

    Citaat Geplaatst door nl_mocrochick Bekijk reactie
    uhm dat noemen ze nou een aanranding en geen versiertruc ok
    Aanranding? Ik vond het heerlijk, ik kick op dat soort versiertrucks. Lekker direct.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    8.253
    28-04-2008

    Ze noemde me een ******* en ik was verkocht

  12. #12
    Roos vol liefde..

    Reacties
    6.739
    19-02-2006

    Hij gooide een zakdoek tegen mijn hoofd.. ik vond dat zo vernederend en ik was zo kwaad en toen zei hij kijk daarin dus raapte ik het trg op en ik zag dat zijn nr erop stond maar ik heb hem nooit gebeld


    dus jaouad sorry
    qaddara llaahoe wa maa shaa-a fa'al
    (Allah heeft bepaald en wat hij wil doet hij)



  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    8.253
    28-04-2008

    Citaat Geplaatst door krullenboll- Bekijk reactie
    haha en een ******* is ?
    Het lijkt sterk op arabier

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    332
    23-08-2008

    Gisteren kwam ik terug van de stad toen ik bijna thuis was wou ik oversteken maar je hebt daar geen stoplicht ofseu. Nou toen ik wou oversteken stopte er een auto en het raampje ging open. Toen vroeg zo'n jongen weet je waar je een foto kunt maken. (was een turk volgens mij en naast hem zat er een marokkaan en achterin stak er ook een marokkaanse hoofd uit. Ik wees zo de weg. Maar ik wees naar links maar zei perongeluk rechts. Hij zie dus zo links. Ik zei nee rechts.. Oow ja bedoel links hahaha 3ala blunder. Maar toen zei die marokkaan achterin: Stap anders erin dan kan je mee foto's maken lekker de stad in. Ik zo hoe weet je dat het bij de stad is? Hij zo: ik kom ook uit A'foort. Ik: Waarom vroeg je dan waar het was? hij: Ik wou even een gesprekje houden. Echt wollah ik was verbaasd en liep weg. Ik moet nog steeds lachen om mijn blunder





    Swing meee!

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    17.219
    02-01-2009

    Citaat Geplaatst door marruecos87 Bekijk reactie
    Ze noemde me een ******* en ik was verkocht

    Gemenerd. Ik ben je aan het negeren en dan doe je dit.