1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Pukkeltjes op de rug en schouders.

    Citaat Geplaatst door Oempjes
    Hoe krijg je dat weg? Ik eet gezond en al en ik krijg gewoon pukkeltjes op mijn rug en schouders
    .

  2. #2
    Qalob inta (L)!

    Reacties
    20.725
    24-04-2004

    Hoezo ieuw?

    Doe niet zo gemeen.
    I refuse to judge you based on your sin because it can be wiped out in a flash. I'd rather search for the good you've done and appreciate it - Mufti menk

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    286
    06-09-2008

    Citaat Geplaatst door M0kervelli Bekijk reactie
    ja is vies ieggg hoe krijg je dat voormekaar op je rug
    komt zeker dat ze zich niet goed wast
    sukkelllll

  4. #4
    Qalob inta (L)!

    Reacties
    20.725
    24-04-2004

    Citaat Geplaatst door M0kervelli Bekijk reactie
    ja is vies ieggg hoe krijg je dat voormekaar op je rug
    komt zeker dat ze zich niet goed wast

    I refuse to judge you based on your sin because it can be wiped out in a flash. I'd rather search for the good you've done and appreciate it - Mufti menk

  5. #5
    Spell

    Reacties
    1.282
    18-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door M0kervelli Bekijk reactie
    ieuwww ga naar de zonnebank dan...zus vriendin van me had dat ook en ze ging naar zonnebank toen kwamen ze nie meer na paar keer zonnebanken

    Jij trekt volle zalen

  6. #6
    Terug van weggeweest

    Reacties
    3.941
    31-10-2005

    Neem een paar keer n zonnebank en scrub je rug min.1 keer in de week..

    Ga anders naar de huisarts en vraag n zalfje of iets dergelijks..

    Intelligentie is als een rivier, naarmate zij dieper is, maakt zij minder lawaai.


  7. #7
    Ne7noe.Q

    Reacties
    417
    23-01-2009

    Citaat Geplaatst door M0kervelli Bekijk reactie
    ieggg puisten op je rug waarop slaap je heb je daar stiekem 2 ogen, neus en een mond extra

    Beter plukkeltjes op je rug dan op je gezicht.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    784
    15-12-2008

    hey meid, je kan benzoylperoxide halen, maar bij mij hielp dit niet + het maakte bleekvlekken op kleren etc. Wat wel bij mij hielp was Minocyline-50. Dit zijn pilletjes, maar ze hebben geen ernstige bijwerkingen zoals bv roaccutane. En door zonnebanken gaan ze ook weg, maar als je minocyline-50 neemt mag je niet onder zonnebank. En wat ik ook heb gehoord is rozenwater erop deppen, dat ze dan uitdrogen. nou veel succes! xx

  9. #9
    ...

    Reacties
    1.557
    25-12-2006

    ik had er ook last van.
    Ik heb slakkencreme toen gebruikt, maar dit leverde geen resultaat.
    daarna ben ik een creme gaan gebruiken genaamd "Calendulan creme van A vogel" Na een tijdje zag ik wel verschil en nu zijn ze een stuk minder hamdulillah. Ik weet niet zeker of het door die creme komt, maar denk het wel. Ik was namelijk ook naar Marokko geweest en heb lang in water gelegen dat uit een l3ain komt ( bronwater) en in de zon gelegen, kan ook hierdoor komen allaho3la, maar je kan het proberen die creme.

    succes

  10. #10
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Je eet te veel eiwitten, een vriend van mij had daar ook last van toen hij proteïne shakes dronk voor zijn sport, hij is namelijk bodybuilder.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    28
    08-02-2009

    help! wat betekend mijn droom?

    --------------------------------------------------------------------------------

    halloo allemaal,

    ik heb afgelopen nacht gedroomd..
    dat ik een nieuw huis heb gekocht het was niet van een bekende gewoon n onbekende huis n soort villa ofzo, ik was daarheen gegaan om hem te bekijken en er zat een trap in dat huis en die ging naar een gevangenis en die zat onder die huis en die gevangenis was al heel lang verlaten t was n hele oude gevangenis hij was helemaal verlaten en je zag overal stof, toen ik daar stond keek ik om me heen ging ik zitten want wist niet wat ik moest doen..en toen hoorde ik een windvlaag! en sinds die droom voel ik me niet goed!! weet iemand mischien wat dit betekend??


    bedankt!

    Groetjes ouarda

  12. #12
    Gelukkig getrouwd.

    Reacties
    40
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door _Independent Bekijk reactie
    hey meid, je kan benzoylperoxide halen, maar bij mij hielp dit niet + het maakte bleekvlekken op kleren etc. Wat wel bij mij hielp was Minocyline-50. Dit zijn pilletjes, maar ze hebben geen ernstige bijwerkingen zoals bv roaccutane. En door zonnebanken gaan ze ook weg, maar als je minocyline-50 neemt mag je niet onder zonnebank. En wat ik ook heb gehoord is rozenwater erop deppen, dat ze dan uitdrogen. nou veel succes! xx

    Je hebt gelijk minocyline is goed een vriendin van mij gebruikte minocyline 100. het heeft echt geholpen ze had vooral op haar gezicht erg veel acne en ook beetje op haar rug, maar is nu helemaal weg hmdl. je kunt het volgens mij niet kopen maar via dermatoloog kun je het krijgen.

    veel succes

  13. #13
    Qalob inta (L)!

    Reacties
    20.725
    24-04-2004

    Citaat Geplaatst door MissMetalsiaa Bekijk reactie
    Je hebt gelijk minocyline is goed een vriendin van mij gebruikte minocyline 100. het heeft echt geholpen ze had vooral op haar gezicht erg veel acne en ook beetje op haar rug, maar is nu helemaal weg hmdl. je kunt het volgens mij niet kopen maar via dermatoloog kun je het krijgen.

    veel succes
    Heb je de bijwerkingen gelezen?
    I refuse to judge you based on your sin because it can be wiped out in a flash. I'd rather search for the good you've done and appreciate it - Mufti menk

  14. #14
    Gelukkig getrouwd.

    Reacties
    40
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Oempjes Bekijk reactie
    Bedankt voor jullie adviezen mensen.
    Graag gedaan.

  15. #15
    Gelukkig getrouwd.

    Reacties
    40
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door sweety_neda Bekijk reactie
    Heb je de bijwerkingen gelezen?
    Nee nooit mijn vriendin gebruikte het dus weet ik niet wat de bijwerkingen daarvan zijn..

    Toen zij ze een tijdje had gebruikt voelde zij zich gewoon normaal, maar volgens mij is het bij iedereen anders. De 1 krijgt mischien die bijwerkingen wel de ander weer niet..

    Zijn het ernstige bijwerkingen dan?