1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    507
    19-01-2013

    filmpjes bufferen telkens

    Als ik op mijn laptop een filmpje wil afspelen via internet dan buffert ie telkens. Dan speelt ie af voor 3 seconden en gaat ie weer 10 seconden lopen bufferen. Zo frustrerend! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al cache en al die onzin verwijderd, modem aan/uit gezet. Wat kan ik nog meer proberen?

  2. #2
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Salaam,

    Wat is jouw besturingssysteem van jouw laptop?
    Welk programma gebruik je om die filmpjes af te spelen?
    Weet je ook welke videoformaten je probeert af te spelen (laatste 3 letters achter het bestandsnaam, wat is dat?)?
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    507
    19-01-2013

    Citaat Geplaatst door marocieboy Bekijk reactie
    Salaam,

    Wat is jouw besturingssysteem van jouw laptop?
    Welk programma gebruik je om die filmpjes af te spelen?
    Weet je ook welke videoformaten je probeert af te spelen (laatste 3 letters achter het bestandsnaam, wat is dat?)?
    Wa3likom salam,

    Ik heb Windows 7 Professional. Het zijn geen bestandjes op mijn laptop, maar op internet. Bijvoorbeeld een serie op Turkishsubs.com (lach me niet uit). Het filmpje speelt af en stopt vervolgens om te laden en dat telkens weer opnieuw.


    Weet niet of je bekend met Kodi bent, maar daar had ik het ook weleens dan verwijderde ik via een addon de cache en ging het weer goed.

  4. #4
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Salaam aleikum,

    Het zijn dus online filmpjes. Bekijk je dat in jouw browser? Zo ja, welke browser gebruik je? En zit er een interface van een mediaplayer in jouw browser? Zo ja, welke mediaplayer is dat?

    Waarom zou ik je moeten uitlachen? Ieder z'n ding toch

    Ja, snap wat je zegt over Kodi.
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    507
    19-01-2013

    Citaat Geplaatst door marocieboy Bekijk reactie
    Salaam aleikum,

    Het zijn dus online filmpjes. Bekijk je dat in jouw browser? Zo ja, welke browser gebruik je? En zit er een interface van een mediaplayer in jouw browser? Zo ja, welke mediaplayer is dat?

    Waarom zou ik je moeten uitlachen? Ieder z'n ding toch

    Ja, snap wat je zegt over Kodi.
    Ja, ik gebruik Google Chrome, maar heb het ook in Internet Explorer geprobeerd en daar zelfde probleem. Hmm, ik zie niks van een mediaplayer extensie in de lijst. Tenminste, daar moet ik kijken toch?


    bedankt voor je reacties. Je bent de enige



    Dit is mijn videokaart. Dacht misschien ligt het daaraan, maar er staat dat het correct werkt.

  6. #6
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Ik bedoel de mediaplayer extensie van je browser. Google chrome dus, kijk of die mediaplayer extensie up to date is. Check het ook voor internet explorer.

    Check daarna ook meteen of beide browsers up to date zijn.

    Heb je trouwens wel gekeken of Adobe flash player voor beide browsers up to date is? Check dat ook even.

    Succes

    Succes

    P.s: je videokaart heeft hier niks mee te maken.
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Heb stukje gekeken. Funny Turkse serie. Het bufferen gaat hier goed. Is je internetverbinding niet te traag?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    507
    19-01-2013

    Citaat Geplaatst door marocieboy Bekijk reactie
    Ik bedoel de mediaplayer extensie van je browser. Google chrome dus, kijk of die mediaplayer extensie up to date is. Check het ook voor internet explorer.

    Check daarna ook meteen of beide browsers up to date zijn.

    Heb je trouwens wel gekeken of Adobe flash player voor beide browsers up to date is? Check dat ook even.

    Succes

    Succes

    P.s: je videokaart heeft hier niks mee te maken.
    Shokran voor de tips. Ik ga straks even proberen te doen wat je zegt.
    Citaat Geplaatst door Dakduif Bekijk reactie
    Heb stukje gekeken. Funny Turkse serie. Het bufferen gaat hier goed. Is je internetverbinding niet te traag?
    Je moet de serie Icerde kijken, gaat over Turkse maffia. Staat ook op die site. Zo spannend men!


    Ik heb wel slechte verbinding in mijn kamer. Dacht eraan om een router te plaatsen in mijn kamer, maar weet niet of dit wel goed gaat helpen om beter bereik te hebben. Maar Youtube speelt wel gewoon goed af.
    Mohim, ik weet niet of ik dit probleem ook heb in de woonkamer waar de modem staat. Even testen dan straks.

    Thanks!

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door Harirakommetje Bekijk reactie
    Shokran voor de tips. Ik ga straks even proberen te doen wat je zegt.
    Je moet de serie Icerde kijken, gaat over Turkse maffia. Staat ook op die site. Zo spannend men!


    Ik heb wel slechte verbinding in mijn kamer. Dacht eraan om een router te plaatsen in mijn kamer, maar weet niet of dit wel goed gaat helpen om beter bereik te hebben. Maar Youtube speelt wel gewoon goed af.
    Mohim, ik weet niet of ik dit probleem ook heb in de woonkamer waar de modem staat. Even testen dan straks.

    Thanks!
    Jaa dat was 'm ook. Aflevering 27 van icerde. Funny!

    Ik heb overal in huis kabel getrokken. Heb in elk slaapkamer een switch geplaatst. Ik wacht nu op een apparaatje om ook goed bereik te hebben met draadloos in heel mijn huis.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    507
    19-01-2013

    Citaat Geplaatst door Dakduif Bekijk reactie
    Jaa dat was 'm ook. Aflevering 27 van icerde. Funny!

    Ik heb overal in huis kabel getrokken. Heb in elk slaapkamer een switch geplaatst. Ik wacht nu op een apparaatje om ook goed bereik te hebben met draadloos in heel mijn huis.
    1 aflevering duurt gewoon 2 uur. Ze worden ook echt uitgezonden op Turkse tv 2 uur lang + reclame.


    Hoe heet zo een apparaatje?

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door Harirakommetje Bekijk reactie
    1 aflevering duurt gewoon 2 uur. Ze worden ook echt uitgezonden op Turkse tv 2 uur lang + reclame.


    Hoe heet zo een apparaatje?
    Wel te volgen met de Engelse subs anders was het niks hoor.

    AP(accesspoint) Wel bekabeld hè voor sterke signaal zonder snelheidsverlies. Vaak zetten mensen die dingen draadloos in als repeater zeg maar. Het vangt je wifi signaal op en geeft het weer draadloos door. Je snelheid wordt gehalveerd daardoor. Vaak zelfs meer dan de helft.

    Dus beter een kabel ernaartoe trekken en dan in zo'n accesspoint stoppen dan heb je gewoon een sterk signaal en je behoudt zo ook je snelheid. Dat je 4 streepjes wifi hebt betekent niet altijd dat het ook snel is.

  12. #12
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Citaat Geplaatst door Harirakommetje Bekijk reactie
    Shokran voor de tips. Ik ga straks even proberen te doen wat je zegt.
    Salaam aleikum,

    Laat me even weten hoe het gegaan is.

    Succes
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/