1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    78
    22-01-2009

    Brazilaanse vrouw loog over aanval skinheads

    Braziliaanse vrouw loog over aanval skinheads


    Paula Oliviera zou het verhaal van de skinheads verzonnen hebben.
    Paula Oliviera, de Braziliaanse vrouw die vertelde dat ze haar tweeling verloor na een aanval van skinheads, zou volgens de Zwitserse politie gelogen hebben. De onderzoekers beweren dat de Braziliaanse vrouw niet zwanger was en haar verwondingen zelf aanbracht.

    De 26-jarige vrouw, die al twee jaar als advocate werkt in Zürich, beweerde zondag in een treinstation aangevallen te zijn door drie skinheads. Ze gaf enkele details over de daders: zo zou een van de mannen een Nazi-symbool op zijn voorhoofd gehad hebben. De Braziliaanse beweerde ook dat ze door de aanval haar ongeboren tweeling verloor.

    Zelfverminking
    Maar volgens wetsdokter Walter Baer zou elke ervaren wetsdokter de verwondingen omschrijven als zelfverminking. De inkervingen op haar buik, armen en benen zouden dus door de vrouw zelf aangebracht zijn.

    Het Zwitserse en Braziliaanse volk was geschokt door de aanval. De Braziliaanse president had de aanval zelfs veroordeeld. (ap/ka)

    http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...kinheads.dhtml

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    28-06-2008

    smerig wijf! hoop dat ze door 100 rusische nazi's te grazen genomen zal worden. vuile jodenstreek vind ik dit van haar.

  3. #3
    Karma

    Reacties
    6.455
    30-07-2005

    Citaat Geplaatst door Arminius Bekijk reactie
    Ach gut. Een vrouw is aangevallen door twee skinheads. Wat erg. Steeds zijn het die blanke extremisten die dood en verderf zaaien.

    Word eens wakker. Ik kan wel 10 voorbeelden van zulk geweld door Moslims/negers/etc tegen blanken gaan noemen. Zoals:

    http://majorityrights.com/index.php/...ave_in_sweden/








    Het is tijd voor een nieuw Europa. Het is tijd om het tuig er uit te trappen. De straten moeten schoon!
    Uhu vertrek dan maar zo spoedig mogelijk

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    28-06-2008

    Citaat Geplaatst door Arminius Bekijk reactie
    Ach gut. Een vrouw is aangevallen door twee skinheads. Wat erg. Steeds zijn het die blanke extremisten die dood en verderf zaaien.

    Word eens wakker. Ik kan wel 10 voorbeelden van zulk geweld door Moslims/negers/etc tegen blanken gaan noemen. Zoals:

    http://majorityrights.com/index.php/...ave_in_sweden/








    Het is tijd voor een nieuw Europa. Het is tijd om het tuig er uit te trappen. De straten moeten schoon!
    is dat de foto van je ma. die door haar pooier te grazen is genomen?
    kan geen moslim zijn!!! immers in de islam is protetutie verboden. dus ik snap je link niet die je tussen individuele drama's met een heel gemeenschap legt.
    kan me dat duidelijk maken a.u.b?
    en hoe weet je dat de dader een ware moslim is? heb je een lijntje met Allah?? of toch met pim???

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    453
    27-09-2003

    Citaat Geplaatst door Arminius Bekijk reactie
    Ach gut. Een vrouw is aangevallen door twee skinheads. Wat erg. Steeds zijn het die blanke extremisten die dood en verderf zaaien.

    Word eens wakker. Ik kan wel 10 voorbeelden van zulk geweld door Moslims/negers/etc tegen blanken gaan noemen. Zoals:

    http://majorityrights.com/index.php/...ave_in_sweden/









    Het is tijd voor een nieuw Europa. Het is tijd om het tuig er uit te trappen. De straten moeten schoon!
    Hoe ben je van plan dat te doen?

  6. #6
    -----

    Reacties
    20.522
    19-07-2006

    Citaat Geplaatst door Arminius Bekijk reactie
    Ah dus ik ben tuig? Je reactie straalt erg veel kennis uit. Maar we zijn niet anders van je gewend, dus dat scheelt.

    Ah gaan de 'je moeder' grapjes weer beginnen? Denk eens na, jongetje. De persoon op de foto is 18, ik ben 16 en daarnaast staat er in de link duidelijk uitgelegd wie het is. Maarja de zwakbegaafde Marokkanen op dit forum zullen wel niet in staat zijn dat te lezen/te begrijpen. Jullie doen jullie naam eer aan!

    Verkrachting van vrouwen omdat ze geen hoofddoek dragen is bij jouw prostitutie? Als we 'straffen naar eigen land' invoeren had je dat je nek gekost.

    Misschien omdat 80% van jouw volk dat doet? Jij waarschijnlijk ook, blijkens jouw uitspraken.

    Jij niet begrijp als ik uitleg normaal?

    Ga naar school ripaaf.

    Kijk wat er in die link staat: 'violent muslim gang rape'. Of kan je geen Engels?
    Wat ben jij triest, zeg. Wowww.....
    Citaat Geplaatst door Roffa_hyena Bekijk reactie
    niet zweren abojezan het enige waar NL goed in is, is frikandellen bakken daar zijn ze wereldkampioen in, maar WK hebben ze tot nu toe alleen met de mond gewonnen

  7. #7
    -----

    Reacties
    20.522
    19-07-2006

    Citaat Geplaatst door Arminius Bekijk reactie
    Ik niet, maar Wilders of andere rechts-nationalistische en conservatieve partijen wel.
    Blijf maar lekker wachten. Hij heeft geen reet gedaan gedurende deze 3 jaar....
    Citaat Geplaatst door Roffa_hyena Bekijk reactie
    niet zweren abojezan het enige waar NL goed in is, is frikandellen bakken daar zijn ze wereldkampioen in, maar WK hebben ze tot nu toe alleen met de mond gewonnen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    28-06-2008

    Citaat Geplaatst door Arminius Bekijk reactie
    Ah dus ik ben tuig? Je reactie straalt erg veel kennis uit. Maar we zijn niet anders van je gewend, dus dat scheelt.

    Ah gaan de 'je moeder' grapjes weer beginnen? Denk eens na, jongetje. De persoon op de foto is 18, ik ben 16 en daarnaast staat er in de link duidelijk uitgelegd wie het is. Maarja de zwakbegaafde Marokkanen op dit forum zullen wel niet in staat zijn dat te lezen/te begrijpen. Jullie doen jullie naam eer aan!

    Verkrachting van vrouwen omdat ze geen hoofddoek dragen is bij jouw prostitutie? Als we 'straffen naar eigen land' invoeren had je dat je nek gekost.

    Misschien omdat 80% van jouw volk dat doet? Jij waarschijnlijk ook, blijkens jouw uitspraken.

    Jij niet begrijp als ik uitleg normaal?

    Ga naar school ripaaf.

    Kijk wat er in die link staat: 'violent muslim gang rape'. Of kan je geen Engels?
    hmmmm ok wippen???

  9. #9
    Karma

    Reacties
    6.455
    30-07-2005

    Citaat Geplaatst door Arminius Bekijk reactie
    Ah dus ik ben tuig? Je reactie straalt erg veel kennis uit. Maar we zijn niet anders van je gewend, dus dat scheelt.
    Scheer je weg uit mijn land!

  10. #10
    Anti-onrecht!

    Reacties
    5.776
    01-09-2004

    Citaat Geplaatst door Arminius Bekijk reactie
    Ik niet, maar Wilders of andere rechts-nationalistische en conservatieve partijen wel.
    Tokkies bedoel jij?
    ''By any means necessary !''Malcolm X

  11. #11
    -----

    Reacties
    20.522
    19-07-2006

    Citaat Geplaatst door Arminius Bekijk reactie
    Ben ik triest omdat ik gelijk heb?

    Omdat hij niet in de regering zit misschien? Over 2 jaar zijn er weer verkiezingen. Dan krijgt hij 20 zetels, Verdonk 10, en die keer daar na dwingen we een plaats in de regering af voor de rechts-nationalistische of conservatieve partijen.
    Je bent triest omdat je triest bent.

    We zullen wel eens zien.
    Citaat Geplaatst door Roffa_hyena Bekijk reactie
    niet zweren abojezan het enige waar NL goed in is, is frikandellen bakken daar zijn ze wereldkampioen in, maar WK hebben ze tot nu toe alleen met de mond gewonnen

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    28-06-2008

    Citaat Geplaatst door Arminius Bekijk reactie
    Ik niet, maar Wilders of andere rechts-nationalistische en conservatieve partijen wel.
    het enige wat wilders doet en nog verder zal doen is Nederland internationaal te kakke zetten!
    dit zal vooral economische gevolgen hebben. aangezien nederland een export land is.
    verder zullen helaas de andere nederlanders ( zij die op vakantie naar andere landen gaan en dus dus geen camping opzoeken in bakkeveen in plas water) het ook gaan merken. de wereld zal toch anders naar Nederland kijken dan ze tot nu toe hebben. gedaan.
    Nederland bestaan niet uit alleen maar relpeuters etc. wil je politiek bedrijven dan moet je meer kunnen aanpakken dan alleen maar hogere straffen eisen voor reljeugd waar ik het ook mee eens ben. ons ik marokanen ! en mijn geloof dagelijks door het slijk zien halen zal me niet echt doen verkazen! en met geert wilders als president zal economisch de ondergang van Nederland worden. let maar op mijn woorden.!!!hij is een nazi in wording!!!

  13. #13
    -----

    Reacties
    20.522
    19-07-2006

    Citaat Geplaatst door Arminius Bekijk reactie
    En ik ben triest omdat ik gelijk heb?

    Zeker
    nee, je bent triest omdat je denkt dat je gelijk hebt.

    Goed.
    Citaat Geplaatst door Roffa_hyena Bekijk reactie
    niet zweren abojezan het enige waar NL goed in is, is frikandellen bakken daar zijn ze wereldkampioen in, maar WK hebben ze tot nu toe alleen met de mond gewonnen

  14. #14
    Anti-onrecht!

    Reacties
    5.776
    01-09-2004

    Citaat Geplaatst door Arminius Bekijk reactie
    Tokkies die mensen het land uit gooien?
    Klopt,jij en je held,Geert Wilders zijn tokkies.Onwetende beesten!
    ''By any means necessary !''Malcolm X

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    6.223
    15-03-2007

    Citaat Geplaatst door bokitoo Bekijk reactie
    immers in de islam is protetutie verboden
    Ik kan wel meer dingen bedenken die niet mogen van de islam maar die toch massaal gedaan worden door moslims.