1. #1

  2. #2
    ....................

    Reacties
    5.156
    01-04-2006

    Veel kwantiteit en weinig kwaliteit helaas.
    Met pensioen........................................

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    103
    24-01-2008

    tja dat is waar helaas volgt niet iedereen de ahloel sunna waljamma'a. de ummah is niet echt verenigd omdat mensen naar anderen wijzen op hun fouten. terwijl elke moslim dien zijn innerlijke te veranderen en/of te onderhouden. pas als elke moslim een zuiver hart heeft, zijn wij zoals de profeet saws dat mooi verwoordde een stevig bouwwerk de ene steen steunt op de andere. tegewenwoordig is er helaas veel afgunst,jaloezie,hoogmoed,haat jegens elkaar.

    ik praat over het algemeen, inclusief ik dus. ook ik moet mijn iman blijven onderhouden.
    LA Ta7zan ya sa3b al filistien, Allah ma3akoem Rabana kabeer.

  4. #4
    denk in kleuren

    Reacties
    8.579
    07-08-2006

    Citaat Geplaatst door SiMplicity Bekijk reactie
    we hadden eigenlijk allang al de meest ''godsbewuste actieve gelovigen'' maar nu is het dan eindelijk erkend en bevestigd door de CIA

    enkele bronnen:

    https://www.cia.gov/library/publicat...elds/2122.html



    http://www.youtube.com/watch?v=cwRC0...eature=related
    Dat ligt eraan hoe je telt.

    Dit geeft jouw CIA bron voor de verdeling van de religies in de wereld:

    Christians 33.32% (of which Roman Catholics 16.99%, Protestants 5.78%, Orthodox 3.53%, Anglicans 1.25%), Muslims 21.01%, Hindus 13.26%, Buddhists 5.84%, Sikhs 0.35%, Jews 0.23%, Baha'is 0.12%, other religions 11.78%, non-religious 11.77%, atheists 2.32% (2007 est.)
    Vooroordelen zijn de argumenten van dwazen. (Voltaire)

    Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in. (Godfried Bomans)

  5. #5
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Islam is het snelst groeiende religie maar niet de grootste religie

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.789
    28-02-2008

    Citaat Geplaatst door Noorderlicht Bekijk reactie
    Dat ligt eraan hoe je telt.

    Dit geeft jouw CIA bron voor de verdeling van de religies in de wereld:

    Christians 33.32% (of which Roman Catholics 16.99%, Protestants 5.78%, Orthodox 3.53%, Anglicans 1.25%), Muslims 21.01%, Hindus 13.26%, Buddhists 5.84%, Sikhs 0.35%, Jews 0.23%, Baha'is 0.12%, other religions 11.78%, non-religious 11.77%, atheists 2.32% (2007 est.)
    uiteindelijk klopt het wel. er zijn meer orthodoxe soennieten dan rooms katholieken. de orthodoxe soennieten vormen de grootste groep op aarde

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    103
    24-01-2008

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Islam is het snelst groeiende religie maar niet de grootste religie

    juist omdat we snelst groeiende religie zijn hebben we inmiddels de meeste aanhangers dan welke andere religie dan ook! bovendien heeft zelfs de paus toegegeven.
    LA Ta7zan ya sa3b al filistien, Allah ma3akoem Rabana kabeer.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    103
    24-01-2008

    upperde up en voor de moslim haters: jullie kunnen hier WEER niet omheen draaien. er zijn gewoon teveel bewijzen en iedereen heeft een mening maar slechts a few kennen de feiten!!
    LA Ta7zan ya sa3b al filistien, Allah ma3akoem Rabana kabeer.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.737
    02-11-2007

    Jullie splitsen het christendom op in verschillende stromingen, als jullie gewoon 'christendom' zouden nemen ipv rooms katholicisme dan waren er de helft meer christenen dan moslims. De islaam is ook opdeelbaar in verschillende stromingen en tradities.


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.737
    02-11-2007

    Citaat Geplaatst door MonkeyDLuffy Bekijk reactie
    uiteindelijk klopt het wel. er zijn meer orthodoxe soennieten dan rooms katholieken. de orthodoxe soennieten vormen de grootste groep op aarde
    Daar heb je geen sluitend bewijs voor het ligt zo dicht bij elkaar dat het een kwestie van interpretatie is. Bovendien heeft Allah het maken van strekkingen verboden dus hou het maar gewoon op christendom - islaam.


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    103
    24-01-2008

    Citaat Geplaatst door djoko Bekijk reactie
    Jullie splitsen het christendom op in verschillende stromingen, als jullie gewoon 'christendom' zouden nemen ipv rooms katholicisme dan waren er de helft meer christenen dan moslims. De islaam is ook opdeelbaar in verschillende stromingen en tradities.

    WRONG!!! christendom word opgesplitst omdat elke stroming een andere kerkgemeenschap bijwoont,een andere bijbel naleeft, in jesus als god,OF als zoon van God (goed verhoedde het) Of in de drie-eenheid gelooft integendeel gelooft elke moslim ongeacht de stroming (traditie heeft overigens niets met religie te maken maar met culuurgewoontes) ras etc. allemaal in DEZELFDE GOD namelijk ALLAH en HETZELFDE BOEK namelijk de quran. VOOR ALS JE HET NOG NIET WIST ISLAAM IS DE ENIGE MONOTHEISTISCHE REGLIGIE WIJ KUNNEN ALS HET WARE DUS NIET VERDEELD WORDEN!!
    LA Ta7zan ya sa3b al filistien, Allah ma3akoem Rabana kabeer.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    103
    24-01-2008

    Citaat Geplaatst door djoko Bekijk reactie
    Daar heb je geen sluitend bewijs voor het ligt zo dicht bij elkaar dat het een kwestie van interpretatie is. Bovendien heeft Allah het maken van strekkingen verboden dus hou het maar gewoon op christendom - islaam.

    Ik hoor anders wel altijd christenen klagen over jehova's getuigen en ze zwart maken. en ik heb heel duidelijk gemerkt dat ze zich willen onderscheiden van andere stromingen. in amerika het grootste voorbeeld":
    maar het gebeurd overal.

    een kerkgemeenschap voor blanken, een kerkegemeenschap voor afro's, een kerekgemeenschap voor latino's en een kerkgemeenschap voor aziaten en dan kon jij nu zeggen dat wij onderscheid maken???? in onze voor ons is iedereen gelijk. je kan naast een steenrijke oliesjeik bidden en aan de andere kant een arme man. alle kleuren van de regenboog, in 1 gebedshuis samen! wat prachtig is dat. dát is nou saamhorigheid
    LA Ta7zan ya sa3b al filistien, Allah ma3akoem Rabana kabeer.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    103
    24-01-2008

    bovendien djoko is het niet echt slim van je om die sarcastische spot citaten te gebruiken in je OT
    LA Ta7zan ya sa3b al filistien, Allah ma3akoem Rabana kabeer.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    4.067
    28-08-2008

    Citaat Geplaatst door SiMplicity Bekijk reactie
    upperde up en voor de moslim haters: jullie kunnen hier WEER niet omheen draaien. er zijn gewoon teveel bewijzen en iedereen heeft een mening maar slechts a few kennen de feiten!!
    Vooralsnog is het christendom de grootste religie op aarde.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    103
    24-01-2008

    Citaat Geplaatst door porcus Bekijk reactie
    Vooralsnog is het christendom de grootste religie op aarde.

    ik zie dat je een zelfverzekerde maar arrogante man bent die maar niet wilt ontwaken uit zijn illusie. vanwege mijn'' medelijden'' maak ik je ook niet wakker maar laat ik gewoon doorslapen. slaap ze.
    LA Ta7zan ya sa3b al filistien, Allah ma3akoem Rabana kabeer.