1. #1
    Nobody's

    Reacties
    6.158
    29-08-2008

    MVC Premium MVC Premium

    Ben je ooit een relatie aangegaan waar je spijt van hebt gehad..?

    Dus dat je spijt hebt dat je zoveel tijd en energie hebt gestoken in hem/haar en jullie..

    (Ik niet.., heb overal van geleerd.. )

    You can't fight the moment of truth in your lies..


  2. #2
    Pure Grade A

    Reacties
    5.517
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Diamant_Noir Bekijk reactie
    Dus dat je spijt hebt dat je zoveel tijd en energie hebt gestoken in hem/haar en jullie..

    (Ik niet.., heb overal van geleerd.. )
    is elk voorechtelijke relatie geen zonde van je tijd
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    1.382
    02-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Een beetje,
    Maar ben toch blij met de nieuwe heringeringen.En de ervaring die ik heb opgedaan

  4. #4
    Nobody's

    Reacties
    6.158
    29-08-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ILI_Amazigh Bekijk reactie
    is elk voorechtelijke relatie geen zonde van je tijd
    Het is geen zonde van je TIJD.. Het is gewoon een zonde. Punt.

    Maar ik ga niet om de feiten heen draaien.. Relaties gaan we constant aan.. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.. En we hebben eerder spijt omdat we HEM of HAAR tijd hebben gegeven, dan dat we de zonde hebben begaan.. Hoe verdrietig het ook is, het is nu eenmaal zo..

    En daarom was mijn vraag in dit topic ook: Ben je ooit een relatie aangegaan waar je achteraf spijt van hebt omwille van je ex..?

    Maar ik geef je gelijk..

    Citaat Geplaatst door qNCdC9 Bekijk reactie
    Een beetje,
    Maar ben toch blij met de nieuwe heringeringen.En de ervaring die ik heb opgedaan
    Waar had je r spijt van..?

    You can't fight the moment of truth in your lies..


  5. #5
    Klootje

    Reacties
    11.907
    21-03-2003

    Zwaar.....Wijze les in het leven. Hebben we dat ook gehad....

  6. #6
    Nobody's

    Reacties
    6.158
    29-08-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door n2srina Bekijk reactie
    Zwaar.....Wijze les in het leven. Hebben we dat ook gehad....
    Ja, maar dan is t toch geen spijt..? Het is een goede les geweest.. Daar kun je geen spijt van hebben.. Want anders was je nooit wijzer geworden..

    En waarom heb je r 'spijt' van dan..?

    You can't fight the moment of truth in your lies..


  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    2.987
    20-09-2008

    Ja, mn eerste relatie...nachtmerrie waar ik niet graag over praat.

  8. #8
    Nobody's

    Reacties
    6.158
    29-08-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Leipe_Chadiatje Bekijk reactie
    Ja, mn eerste relatie...nachtmerrie waar ik niet graag over praat.
    Heb je r wat van geleerd..?
    Heb je geleerd wat je wel en niet wil in een relatie..?
    Heb je gleerd wie je wel en niet wilt zijn binnen de relatie..?
    Heb je geleerd wat je wel en niet moet doen binnen een relatie..?
    Heb je geleerd wat je wel en niet pikt in een relatie..?
    Heb je geleerd met wie je wel en niet een relatie wilt..?

    You can't fight the moment of truth in your lies..


  9. #9
    Pure Grade A

    Reacties
    5.517
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Diamant_Noir Bekijk reactie
    Het is geen zonde van je TIJD.. Het is gewoon een zonde. Punt.

    Maar ik ga niet om de feiten heen draaien.. Relaties gaan we constant aan.. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.. En we hebben eerder spijt omdat we HEM of HAAR tijd hebben gegeven, dan dat we de zonde hebben begaan.. Hoe verdrietig het ook is, het is nu eenmaal zo..

    En daarom was mijn vraag in dit topic ook: Ben je ooit een relatie aangegaan waar je achteraf spijt van hebt omwille van je ex..?

    Maar ik geef je gelijk..
    Ik had het meer over in de zin van omdat het niks werd dat het dan min of meer voor niks is geweest al die moeite maar ben t wel eens met hou jij het opvatte. Nja heb niet echt een serieuze relatie achter de rug gehad dus spijt nog niks van gemerkt gelukkig
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    54
    17-08-2007

    [QUOTE=Diamant_Noir;60765629]Het is geen zonde van je TIJD.. Het is gewoon een zonde. Punt.

    Maar ik ga niet om de feiten heen draaien.. Relaties gaan we constant aan.. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.. En we hebben eerder spijt omdat we HEM of HAAR tijd hebben gegeven, dan dat we de zonde hebben begaan.. Hoe verdrietig het ook is, het is nu eenmaal zo..

    En daarom was mijn vraag in dit topic ook: Ben je ooit een relatie aangegaan waar je achteraf spijt van hebt omwille van je ex..?

    Maar ik geef je gelijk..


    Het klopt dat het een zonde is, maar tegenwoordig zijn er bijna geen mannen/jongens die je zien en meteen om je hand komen vragen een jongen wil het meisje eerst leren kennen wat me nogal logisch lijkt niet alleen de jongen hoor de meeste meisjes van tegenwoordig denken er ook zo over voor zover ik weet.. Ik zelf denk er ook zo over ik bedoel maar ik ga niet trouwen met iemand die ik niet ken.. En mijn antwoord op de vraag van de topicstarter, Ik heb er zelf geen spijt van gehad zoals eerder gezegd in deze topic alles is een wijze les, fouten zijn er om van te leren
    Wie Rozen Plukt Moet De Doorns Verdragen(W)

  11. #11
    Klootje

    Reacties
    11.907
    21-03-2003

    Citaat Geplaatst door Diamant_Noir Bekijk reactie
    Ja, maar dan is t toch geen spijt..? Het is een goede les geweest.. Daar kun je geen spijt van hebben.. Want anders was je nooit wijzer geworden..

    En waarom heb je r 'spijt' van dan..?

    Spijt in de zin, dat je het liever anders had gedaan en had zien gaan, maar accepteert het zoals het is gegaan en gaat het zien als een wijze les.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.429
    10-03-2006

    Alleen zonde van het feit dat er weer iemand op je lijstje terecht komt waar niks van terecht is gekomen. Wat de lering betreft, elke ervaring draagt wel bij voor je ontwikkeling.

    I am who i am today because of the choices I made yesterday.


  13. #13
    Pure Grade A

    Reacties
    5.517
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nadiraa_ Bekijk reactie
    Het klopt dat het een zonde is, maar tegenwoordig zijn er bijna geen mannen/jongens die je zien en meteen om je hand komen vragen een jongen wil het meisje eerst leren kennen wat me nogal logisch lijkt niet alleen de jongen hoor de meeste meisjes van tegenwoordig denken er ook zo over voor zover ik weet.. Ik zelf denk er ook zo over ik bedoel maar ik ga niet trouwen met iemand die ik niet ken.. En mijn antwoord op de vraag van de topicstarter, Ik heb er zelf geen spijt van gehad zoals eerder gezegd in deze topic alles is een wijze les, fouten zijn er om van te leren
    Ik wil niet generaliseren hoor maar ik vertrouw de meiden van tegenwoordig voor geen meter en zelfde geldt wel voor jullie denk vanuit het oogpunt naar jongens. Gebeurt tegenwoordig te veel om gewoon op gevoel en geluk te vertrouwen en zomaar een meid direct de hand te vragen.
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    6.015
    10-04-2005

    Citaat Geplaatst door Diamant_Noir Bekijk reactie
    Dus dat je spijt hebt dat je zoveel tijd en energie hebt gestoken in hem/haar en jullie..

    (Ik niet.., heb overal van geleerd.. )
    ..nope ben van dag 1 al vreemd gegaan met elke relatie..

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    269
    27-10-2005

    nou ik heb zeker spijt van mijn eerste relatie.
    zoveel tijd en energie voor niks
    ik dacht dat hij de ware was maar na anderhalf jaar krijgt hij het toch voor elkaar om mij diep te kwetsen.
    ik heb echt dingen met hem gedaan waarvan ik nu denk hoe had ik ooit zo dom kunnen zijn. maar ja fouten zijn er nou eenmaal, en ik heb er zeker van geleerd.