1. #751
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door wittewarda Bekijk reactie
    Snap dat je niet weer alles wilt gaan vertellen.

    Met mij gaat het rot als ik eerlijk ben. Ik probeer de draad weer op te pakken, maar het is kapot moeilijk. Ik mis hem elke dag, elke minuut. Moet vaak nog huilen. Mijn vader was zo'n lieve en zorgzame man. En het idee dat ik hem noooit meer zal spreken of aanraken of kussen is ondraaglijk en onbegrijplijk.

    Begrijpelijk.. het heeft ook tijd nodig. Ik wens jou en je familie veel sbar toe inshaAllaah!



  2. #752
    MVC Lid

    Reacties
    1.132
    16-03-2009

    Citaat Geplaatst door wittewarda Bekijk reactie
    Heel veel sabr en inshallah zal de uitslag goed zijn. Moge allah swt je moeder genezen.

    Amien, Shoukrane habiba! ik heb niet alles goed gevolgd, maar als jou ook wat mankeert of hebt gehad ofzo allayster! echt ontzettend veel beterschap!! moge allah swt je pijn verlichten en alles doen goed komen insha'allah. Amien.

    Meerdere gebruikers


  3. #753
    choco verslaafde

    Reacties
    6.871
    25-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HMverslaafd Bekijk reactie

    Amien, Shoukrane habiba! ik heb niet alles goed gevolgd, maar als jou ook wat mankeert of hebt gehad ofzo allayster! echt ontzettend veel beterschap!! moge allah swt je pijn verlichten en alles doen goed komen insha'allah. Amien.


    Geeft niet schat, ik kwam hier altijd vertellen over mijn vader die kanker had.

    Hij heeft anderhalf jaar gevochten en hij is op 14 mei jl. helaas overleden.

    Ik mis hem nog elke minuut

  4. #754
    MVC Lid

    Reacties
    1.132
    16-03-2009

    Citaat Geplaatst door wittewarda Bekijk reactie
    Geeft niet schat, ik kwam hier altijd vertellen over mijn vader die kanker had.

    Hij heeft anderhalf jaar gevochten en hij is op 14 mei jl. helaas overleden.

    Ik mis hem nog elke minuut

    Alah iera7moe, vorige maand dus? heftig.. moge allah swt hem een mooi plekje geven in janat el firdaus, en ontzettend veel sabar voor jou en je na bestaanden habiba. If you wanne talk, pm me!

    Meerdere gebruikers


  5. #755
    MVC Lid

    Reacties
    1.132
    16-03-2009

    Vraagje, Mijn moeder krijgt 22e uitslagvan de scan, na haar chemoprocedure!

    Maar haar bloed is wel goed, en ze heeft ook geen last ergens van.
    Kan je het al vanuit je bloed zien uit jezelf, dat als je bloed goed is dat je denkt dan is me scan insha allah ook goed of niet?:traan: ben zo bang

    Meerdere gebruikers


  6. #756
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    hoe gaat het hier?

    Met mij weer minder.. oef. Ik denk serieus dat ik mijn hele leven zal leiden met de angst dat het terug komt.. Bij elke ''pijntje'' denk ik bij wijze van spreken weer dat het trug is...

    Heb sinds 3 dagen terug ongelooflijke last van mn nek! Echt niet normaal.. maar deze pijn is preciesssss hetzelfde als voor de diagnose. Toen had ik ook zo'n ontzettende last van mn nek (waar de kanker o.a. ook zat) alleen toen zat er ook een knobbeltje.. dat is er nu niet, maar die pijn is er wel. Ben zo bang he.. ik ga me dna weer allerlei dingen door de hoofd halen. Ik heb a.s. vrijdag inshaAllaah een afspraak in het ziekenhuis voor controle met mn oncologe.. dan mag ze even voelen of mn klieren opgezet zijn. Hoop dat er neits is inshaAllaah!



  7. #757
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HMverslaafd Bekijk reactie
    Vraagje, Mijn moeder krijgt 22e uitslagvan de scan, na haar chemoprocedure!

    Maar haar bloed is wel goed, en ze heeft ook geen last ergens van.
    Kan je het al vanuit je bloed zien uit jezelf, dat als je bloed goed is dat je denkt dan is me scan insha allah ook goed of niet?:traan: ben zo bang
    Aan het bloed kun je niets zien.. de scan moet het echt uitwijzen.

    InshaAllaah is het helemaal weg en zal het nooit meer terugkeren, amien(K)!



  8. #758
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Joehoe.


    Waar is lilchakir trouwens? Lang niet gezien hier.. lilchakir als je dit leest.. ik vraag em echt af hoe het met je gaat?! Ik hoop inshaAllaah goed(K)



  9. #759
    MVC Lid

    Reacties
    1.132
    16-03-2009

    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    Aan het bloed kun je niets zien.. de scan moet het echt uitwijzen.

    InshaAllaah is het helemaal weg en zal het nooit meer terugkeren, amien(K)!

    Dankjewel lahbiba! Moge allah swt jou en iedereen die die vervelende ziekte heeft doen genezen! 100 maal amien. komt goed habiba!
    weet je hoe vaak ik denk dat ik het heb allayster. Ik heb soms pukkeltjes ofzo op me boven borst.. en in me oksel.. dan ga ik gelijk denken!
    komt goed inshallah.



    p.s je hoort dinsdag insha allah de uitslag van mijn moeder.

    Meerdere gebruikers


  10. #760
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HMverslaafd Bekijk reactie

    Dankjewel lahbiba! Moge allah swt jou en iedereen die die vervelende ziekte heeft doen genezen! 100 maal amien. komt goed habiba!
    weet je hoe vaak ik denk dat ik het heb allayster. Ik heb soms pukkeltjes ofzo op me boven borst.. en in me oksel.. dan ga ik gelijk denken!
    komt goed inshallah.



    p.s je hoort dinsdag insha allah de uitslag van mijn moeder.
    AMIEN!.

    , voorheen dacht ik hier echt nooit aan, omdat niemand uit mn familie er ooit mee te maken heeft gehad, maar sinds ik het heb gehad denk ik er bij elke hoest die ik heb alweer aan .

    InshaAllaah. Zal vast goed zijn, inshaAllaah.! Hou ons op de hoogte, Xx.



  11. #761
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    Joehoe.


    Waar is lilchakir trouwens? Lang niet gezien hier.. lilchakir als je dit leest.. ik vraag em echt af hoe het met je gaat?! Ik hoop inshaAllaah goed(K)
    oooh schatje dyelie Allah ie7dek... met mij gaat het goed elhamdoulilah ..
    ik ben maandag nog op controle geweest en alles was goed ..
    alleen maakte ik me zorgen omdat ik iets raars voelde bij mijn keel..
    er werd een spoed echo gemaakt.. en kreeg gelijk de volgende dag uitslag ..dat alles goed was jeetje wat was ik bang zeg ...
    maar hoe gaat het met jouw hbiba inschaAllah maak je het goed...en dat je de rest van je leven gezond mag doorbrengen ...
    gezegend walielah el7amd

  12. #762
    MVC Lid

    Reacties
    1.132
    16-03-2009

    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    AMIEN!.

    , voorheen dacht ik hier echt nooit aan, omdat niemand uit mn familie er ooit mee te maken heeft gehad, maar sinds ik het heb gehad denk ik er bij elke hoest die ik heb alweer aan .

    InshaAllaah. Zal vast goed zijn, inshaAllaah.! Hou ons op de hoogte, Xx.

    Maak je niet druk habiba, komt allemaal goed insha'allah.
    zoveel mensen denken gelijk bij iets aan een ziekte.
    Is hartstikke logisch... omdat je bang bent.. maar insha'allah komt het goed lieverd.
    Ik zal jullie op de hoogte brengen dinsdag insha'allah.
    10 uur is de uitslag insha'allah.. ben zo zenuwachtig, laat staan mijn moeder..

    Meerdere gebruikers


  13. #763
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Komt goed met je moeder inshaAllaah!

    Kom net van het ziekenhuis, mn oncologe vertelde dat ze niets geks voelde alhamdoulilaah. Heb over 2 weken weer een bel afspraak voor de zkrheid.



  14. #764
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lilchakir Bekijk reactie
    oooh schatje dyelie Allah ie7dek... met mij gaat het goed elhamdoulilah ..
    ik ben maandag nog op controle geweest en alles was goed ..
    alleen maakte ik me zorgen omdat ik iets raars voelde bij mijn keel..
    er werd een spoed echo gemaakt.. en kreeg gelijk de volgende dag uitslag ..dat alles goed was jeetje wat was ik bang zeg ...
    maar hoe gaat het met jouw hbiba inschaAllah maak je het goed...en dat je de rest van je leven gezond mag doorbrengen ...
    Aawh echt goed om te horen, alhamdoulilaah!!

    Gaatgoed alhamdoulilaah, heb niets te klagen.

    Beginnen de haren al te groeien?



  15. #765
    MVC Lid

    Reacties
    1.132
    16-03-2009

    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    Komt goed met je moeder inshaAllaah!

    Kom net van het ziekenhuis, mn oncologe vertelde dat ze niets geks voelde alhamdoulilaah. Heb over 2 weken weer een bel afspraak voor de zkrheid.

    insha'allah !!!!!!!!!!!!!!!! amieen, ik zei het jou tog! hamdoulillah

    Meerdere gebruikers